Gå til innhold

Byrådet vil dempe prisveksten på boliger i Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://e24.no/privatoekonomi/i/vAnlPL/byraadet-i-oslo-kaller-prisveksten-ute-av-kontroll-aapner-for-aa-endre-leilighetsnormen

Når boligprisene stiger for mye griper politikerne inn.

Det samme vil de gjøre dersom prisene synker for mye.

Konklusjonen er at boligprisene er politisk styrt. Derfor er boliginvestering fullstendig uten risiko. Politikeren vil aldri tillate at boligprisene synker så mye at folk mister boligene sine. Akkurat på samme måte som at de vil sørge for at prisene ikke stiger for mye.

Det er ikke markedet som bestemmer prisen. Det er politikerne. Derfor er det like trygt å putte pengene sine i bolig som i gull.

Anonymkode: d9ff3...6fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

https://e24.no/privatoekonomi/i/vAnlPL/byraadet-i-oslo-kaller-prisveksten-ute-av-kontroll-aapner-for-aa-endre-leilighetsnormen

Når boligprisene stiger for mye griper politikerne inn.

Det samme vil de gjøre dersom prisene synker for mye.

Konklusjonen er at boligprisene er politisk styrt. Derfor er boliginvestering fullstendig uten risiko. Politikeren vil aldri tillate at boligprisene synker så mye at folk mister boligene sine. Akkurat på samme måte som at de vil sørge for at prisene ikke stiger for mye.

Det er ikke markedet som bestemmer prisen. Det er politikerne. Derfor er det like trygt å putte pengene sine i bolig som i gull.

Anonymkode: d9ff3...6fd

Er dette noe du har skjønt først nå? Velkommen etter! Det er derfor de som er oppegående ler av de som snakker om krakk. Spesielt i Oslo. Politikerne har stålkontroll. Jeg tjente over 120 000 på min lille Oslo-leilighet forrige måned. Grei månedslønn, kan man si! 

Og det kommer bare til å fortsette å stige, til min store glede 😄 

Anonymkode: 99408...48b

AnonymBruker
Skrevet

Kan også nevne at årsaken til at det kommer til å fortsette å stige er fordi det stakkarslige lille forsøket med å bygge flere små leiligheter i Oslo vil i beste fall ha en biiiitteliten effekt på lang sikt, men 0 effekt på kort sikt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er dette noe du har skjønt først nå? Velkommen etter! Det er derfor de som er oppegående ler av de som snakker om krakk. Spesielt i Oslo. Politikerne har stålkontroll. Jeg tjente over 120 000 på min lille Oslo-leilighet forrige måned. Grei månedslønn, kan man si! 

Og det kommer bare til å fortsette å stige, til min store glede 😄 

Og de gode leilighetene/husene stiger mer så du kommer til å bli stuck i en knøttliten leilighet resten av livet. 

Anonymkode: bdd45...b76

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Og de gode leilighetene/husene stiger mer så du kommer til å bli stuck i en knøttliten leilighet resten av livet. 

Anonymkode: bdd45...b76

Åh, men det er der du tar fullstendig feil. Gjør litt research før du uttaler deg, vær så snill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...