AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #21 Skrevet 4. mars 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Åh, så bitter du er.. Buhuuuu right back at you! Anonymkode: 00692...d17 bedre bitter enn sytende om at verden ikke annerkjenner at du er spesiell. Anonymkode: d94c7...26b
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #22 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Høres ut som et klassisk tilfelle av impostor syndrome. Anonymkode: 67c23...249 Jeg syns også du bør lese litt mer om dette, ts. Kjenner du deg igjen? Anonymkode: 8569e...2ac
Taffel Skrevet 4. mars 2021 #23 Skrevet 4. mars 2021 Prøv å tenke på hva som er dine styrker. Jeg er lærer og det er slik vi prøver å forebygge frafall og mistrivsel hos elever. Alle kjenner på utilstrekkelighet, og det er så lett å se sine egne feil Hva er du god på? Hvordan kan du bruke det? Er du en lytter, er du flink i et eller annet praktisk, klarer du å møte en konflikt med ro, har du humor? Eller hva som helst. Tenk igjennom det og la det få større fokus i tankene dine. Ikke mat det negative. Alle er gode i noe. Og det kan være så enkelt som den som kan få til å trykke riktig på kopimaskinen når en skal blåse opp noe, bare for å ta et banalt eksempel. Det er MÅTEN du tenker om deg selv på. Ikke egenskapene dine. 1
Raven.Writingdesk Skrevet 4. mars 2021 #24 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Aldri vært flinkest i noe. Jeg er passe på jobben min, jeg gjør jobben min riktig men jeg er ikke den som engasjerer seg stort i møter, som kommer med innovative idér eller gode avgjørelser. Jeg synes det er småskummelt å snakke høyt men likevel eksponerer jeg meg selv for det jeg er redd for og prøver så godt jeg kan. Jeg kan til tider drite meg ut fordi jeg er så klønete. For eksempel forstår jeg ikke hvorfor mine kolleger liker meg, egentlig. Mange av dem er kjempe gode venner men jeg tenker at en dag kommer de til å avsløre min udugelighet og trekke seg unna. Jeg har mastergrad, men i mine øyne er den dårlig, enkel og teksten preges av hastverk. Jeg er ikke god til å lukeparkere og jeg er ikke noe særlig god i matte og jeg behersker ikke skrivekunsten heller. Føler meg som en stor klønehue som stadig gjør feil. Jeg kan også være litt distré til tider. Plutselig en dag kan jeg gjøre noe skikkelig bra og imponerende i jobbsammenheng, men det tilhører sjeldenhetene. Jeg har ellers verdens fineste barn og mann, venner og familie; men jeg tenker også at de er min familie og av den grunn er glad i meg. Føler meg så heldig! Alle rundt meg er smarte og jeg er så heldig som får være en del av dette miljøet ! Jeg vet jeg har det bra, og forsøker å vise takknemlighet og sette pris på hvor privilegert jeg faktisk er via å gi tilbake til både familien og jobben. Kanskje er det derfor de liker meg så godt? De ser hvor mye jeg setter pris på dem og er villig til å kjempe og yte for å beholde dem! Anonymkode: 00692...d17 sånn! Skreiv om teksten din bittelitt. Nå har dette kunne vært meg . Alt stemmer! 100 % Vi er mange som er middelmådig og det er faktisk mer enn godt nok! Både jeg og du er forøvrig langt heldigere enn majoriteten av nordmenn, enda de kanskje er mye mindre middelmådig enn oss. Vær takknemlig. Middelmådig er mer enn godt nok! 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #25 Skrevet 4. mars 2021 Jeg er veldig god til få ting. Super i matte og andre realfag. Fantastisk på systemer. Suger i alt som har med historie, politikk og økonomi å gjøre. Var 35år før jeg visste at India er i Asia. Ekvator vs Ecuador har jeg nå fått kontroll på. Savner da ofte å ha litt bedre allmenn kunnskaper. Lettere i samtaler med folk flest, når man kan litt om alt Anonymkode: 965aa...799
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #26 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri vært flinkest i noe. Jeg er passe på jobben min, jeg gjør jobben min riktig men jeg er ikke den som engasjerer seg stort i møter, som kommer med innovative idér eller gode avgjørelser. Jeg synes det er småskummelt å snakke høyt men likevel eksponerer jeg meg selv for det jeg er redd for og prøver så godt jeg kan. Jeg kan til tider drite meg ut fordi jeg er så klønete. For eksempel forstår jeg ikke hvorfor mine kolleger liker meg, egentlig. Mange av dem er kjempe gode venner men jeg tenker at en dag kommer de til å avsløre min udugelighet og trekke seg unna. Jeg har mastergrad, men i mine øyne er den dårlig, enkel og teksten preges av hastverk. Jeg er ikke god til å lukeparkere og jeg er ikke noe særlig god i matte og jeg behersker ikke skrivekunsten heller. Føler meg som en stor klønehue som stadig gjør feil. Jeg kan også være litt distré til tider. Plutselig en dag kan jeg gjøre noe skikkelig bra og imponerende i jobbsammenheng, men det tilhører sjeldenhetene. Jeg har ellers verdens fineste barn og mann, venner og familie; men jeg tenker også at de er min familie og av den grunn er glad i meg. Føler meg bare dum. Alle rundt meg er smarte mens jeg bedrar menneskene rundt meg fordi jeg egentlig er udugelig. Hvordan kan man bli kvitt sånne tanker? De kommer og går, men i dag er de sterke. Anonymkode: 00692...d17 Jeg er veldig god i alt jeg gjør, og er veldig intelligent, men jeg har hverken mann eller barn eller hus. Kanskje det er bedre å være middels og ha alt? Eller, alt er bra nok og alle har vi noe vi sliter med? Anonymkode: cc020...d31 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #27 Skrevet 4. mars 2021 Taffel skrev (2 minutter siden): Prøv å tenke på hva som er dine styrker. Jeg er lærer og det er slik vi prøver å forebygge frafall og mistrivsel hos elever. Alle kjenner på utilstrekkelighet, og det er så lett å se sine egne feil Hva er du god på? Hvordan kan du bruke det? Er du en lytter, er du flink i et eller annet praktisk, klarer du å møte en konflikt med ro, har du humor? Eller hva som helst. Tenk igjennom det og la det få større fokus i tankene dine. Ikke mat det negative. Alle er gode i noe. Og det kan være så enkelt som den som kan få til å trykke riktig på kopimaskinen når en skal blåse opp noe, bare for å ta et banalt eksempel. Det er MÅTEN du tenker om deg selv på. Ikke egenskapene dine. Jeg er flink til å kommunisere, jeg er en god kokk, jeg er en flink veileder, flink til å løse og håndtere vanskelige situasjoner. Jeg er kreativ, kan jobbe med noe og resultater blir flott. Er en god mamma og kone. Men det er ikke ting andre ser, føler det er selvsagte ting på en måte, ting som ikke har så mye å gjøre med jobben min. Mine kolleger tenker sikkert jeg er enkel. Anonymkode: 00692...d17
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #28 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er veldig god i alt jeg gjør, og er veldig intelligent, men jeg har hverken mann eller barn eller hus. Kanskje det er bedre å være middels og ha alt? Eller, alt er bra nok og alle har vi noe vi sliter med? Anonymkode: cc020...d31 Jeg måtte le litt 😊❤️ jeg tror vi alle har noe å slite med, men i bunn og grunn er heldige. Anonymkode: 00692...d17
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #29 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er veldig god til få ting. Super i matte og andre realfag. Fantastisk på systemer. Suger i alt som har med historie, politikk og økonomi å gjøre. Var 35år før jeg visste at India er i Asia. Ekvator vs Ecuador har jeg nå fått kontroll på. Savner da ofte å ha litt bedre allmenn kunnskaper. Lettere i samtaler med folk flest, når man kan litt om alt Anonymkode: 965aa...799 Jeg anser meg verken dum eller kunnskapsløs, men jeg er godt kjent med at det meste man kan vite noe om, vet jeg ikke, i likhet med de fleste mennesker. Jeg måtte le av kommentaren din for jeg interesserer meg null for geografi og den slags og jeg føler null forlegenhet for å si ting som "hva var det der verdensdeler igjen som ikke er kontinenter?" eller "Eurasia? Jeg liker best Asia og Russland og Europa og sånn jeg". For et par år siden så fant jeg ut at Brasil er verdens 5! største land. Det er GIGANTISK ikke så mye mindre enn USA. Folk ler seg ihjel, jeg synes det er hysterisk morsomt. 😂🤣 Anonymkode: 4c85c...ecc 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #30 Skrevet 4. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg måtte le litt 😊❤️ jeg tror vi alle har noe å slite med, men i bunn og grunn er heldige. Anonymkode: 00692...d17 Om man faktisk er intelligent klarer man finne en måte å føle seg bra på. Om man ikke klarer det og innser man er begrenset intellektuelt, så finner man en måte å leve med det på. Å være litt dum er ikke det verste som kan skje. Anonymkode: d94c7...26b
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #31 Skrevet 4. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg anser meg verken dum eller kunnskapsløs, men jeg er godt kjent med at det meste man kan vite noe om, vet jeg ikke, i likhet med de fleste mennesker. Jeg måtte le av kommentaren din for jeg interesserer meg null for geografi og den slags og jeg føler null forlegenhet for å si ting som "hva var det der verdensdeler igjen som ikke er kontinenter?" eller "Eurasia? Jeg liker best Asia og Russland og Europa og sånn jeg". For et par år siden så fant jeg ut at Brasil er verdens 5! største land. Det er GIGANTISK ikke så mye mindre enn USA. Folk ler seg ihjel, jeg synes det er hysterisk morsomt. 😂🤣 Anonymkode: 4c85c...ecc Glad vi er fler😅👊 Anonymkode: 965aa...799 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #32 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg syns også du bør lese litt mer om dette, ts. Kjenner du deg igjen? Anonymkode: 8569e...2ac Kjenner meg igjen, men jeg vet også at jeg ikke er smart nok så 😅 Anonymkode: 00692...d17
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #33 Skrevet 4. mars 2021 De fleste er middelmådige. Det er ingenting å skjems over i det hele tatt. Anonymkode: dc162...6a9 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #34 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det var fint skrevet, takk ❤️ tenker bare at det å imponere andre sikrer meg en god jobb, venner og gir selvfølelsen en boost. Jeg tror ikke jeg er så ille, men jeg er ikke smart nok. Det vet jeg. Anonymkode: 00692...d17 Ikke smart nok for hva? Jeg gjetter at du er mer enn smart nok, at folk liker deg som du er og at det ikke er noen andre enn deg selv som forventer at du skal prestere på høyt nivå. Jeg kan kjenne igjen noe av den tvilen som kommer snikende - jeg kan også plutselig føle at jeg er så rar, tenke at det er ingen som egentlig liker meg osv. Men heldigvis klarer jeg å se at disse tankene er nettopp bare det: tanker, ikke realitet. Jeg håper at du også klarer det etterhvert ❤️ Anonymkode: 1fb53...672 2
Gjest Kayo Skrevet 4. mars 2021 #35 Skrevet 4. mars 2021 Boetica skrev (1 time siden): Du må ikke verdsette deg selv ut fra prestasjoner. Det er helt greit å være "middelhavsfarer". Prøv å nyt livet i stedet for å imponere andre. Du er god nok. Støtter denne 100%.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #36 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud. Fokuser på andre ting. Buhu, du er ikke så smart som du skulle ønske du var. Så fælt liv du har. Du må gjøre en helt normal jobb, og har en normal grei kjæreste. Så fælt, du skulle jo være spesiell, opphøyet og bedre enn alle andre. Men du må ta til takke med å være normal. Så fælt Anonymkode: d94c7...26b Du har ikke peiling på hva du snakker om og forstår tydeligvis ikke problemstillinga. Normalitet har ingenting med saken å gjøre. Jeg har ikke er fælt liv, jeg har et bra yrke og er lykkelig gift med en kjent norsk mann, har er fint hjem og fantastiske barn. Anonymkode: 4dbe7...707 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #37 Skrevet 4. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: Du har ikke peiling på hva du snakker om og forstår tydeligvis ikke problemstillinga. Normalitet har ingenting med saken å gjøre. Jeg har ikke er fælt liv, jeg har et bra yrke og er lykkelig gift med en kjent norsk mann, har er fint hjem og fantastiske barn. Anonymkode: 4dbe7...707 Men alikevel velger du å fokusere på det som drar deg ned. Du ønsker å føle deg dritt Anonymkode: d94c7...26b 1
Gjest TheCatLady Skrevet 4. mars 2021 #38 Skrevet 4. mars 2021 Jeg er også middelmådig i stort sett alt. Noen ting er jeg dritdårlig i også, men er det ikke litt sånn for de fleste? Jeg skulle gjerne ha hatt et talent i et eller annet, men det har jeg ikke. Men jeg prøver stort sett å gjøre mitt beste. Ikke alltid det blir bra, men stort sett blir det bra nok. Jeg prøver heller å tenke at jeg vil oppnå de målene jeg har og gjøre mitt beste, men av og til hadde det vært fint om jeg hadde noe jeg virkelig var god på.
Taffel Skrevet 4. mars 2021 #39 Skrevet 4. mars 2021 Jeg synes denne tråden utvikler seg fint, jeg, TS - vi er alle mennesker, og her deles det i vei! De du ser opp til har sine svakheter de og - fokuser på dine styrker<3 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #40 Skrevet 4. mars 2021 De aller fleste mennesker er faktisk middelmådig og helt gjennomsnittlige. De færreste av oss er så spesielle som vi gjerne liker å tro. Vær fornøyd med den du er❤️ Vi er alle mennesker med både gode og dårlige sider. Alle kan ikke vinne fredsprisen, eller reise til månen. Sånn er det bare. Anonymkode: 3090a...bed 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå