Gjest Starya Skrevet 27. september 2002 #1 Skrevet 27. september 2002 I det siste er noe "nytt" dukket opp.. Med jevne, og forholdsvis korte mellomrom forsvinner alt som står i "rullegardin-menyen" til adresselinja... Dette har aldri skjedd før. Jeg har heller ikke vært inne og kødda med innstillingene for internett... Det er jo aldri så lite irriterende da, når man er vant til å slippe å måtte skrive hele adressen... Og joda, jeg bruker favorittene også, men det er ikke alt jeg ser nødvendig å legge der... Så, hvis noen har en mulig forklaring på dette, er jeg (nesten) evig takknemlig.
Gjest Lea Skrevet 27. september 2002 #2 Skrevet 27. september 2002 Du har sikkert sletta loggen på en eller annen måte. Høyreklikk på explorerikonet og klikk på egenskaper. Der kan du oppgi hvor ofte loggen skal slettes. Mulig at noen har brukt PC-en og ikke vil at du skal se hva vedkommende har vært inne på... hehe! Skjer stadig vekk her. Et tips er å legge inn sidene du besøker mest under favoritter. er blir de ikke borte og du kommer rett frem til siden du skal til.
Gjest Starya Skrevet 27. september 2002 #3 Skrevet 27. september 2002 Mulig at noen har brukt PC-en og ikke vil at du skal se hva vedkommende har vært inne på... hehe! Skjer stadig vekk her. Nja, det er nå bare åtteåringen som bruker maskinen her, og riktig så avansert er han ikke.. enda. Neida, jeg sjekket innstillingene for loggen, og der var ingenting endret. Så det er pussige greier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå