Anonymous 91 Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Skulle hatt mensen på mandag. Har en uregelmessig mensen, men den pleier ikke være så mye over. Samboeren min nevnte i går at puppene mine er blitt hardere/fastere. Livmortappen min er lukket og litt høyt oppe. Temp min igår var 37,4. Jeg er svimmel til tider. Mensmurringer kommer og går. Ingen tegn til mensen. Må tisse litt oftere. Billig strips testene fra wish viser både negativt og positiv. Skal ta en cb digital på lørdag. Men hva tror dere? Gravid?
Patriotpaula Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Umulig å vite 😊 Dumt å gi deg falske forhåpninger hvis du ikke er gravid! 1
Anonymous 91 Skrevet 4. mars 2021 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2021 Patriotpaula skrev (2 minutter siden): Umulig å vite 😊 Dumt å gi deg falske forhåpninger hvis du ikke er gravid! Jeg spør jo om hva dere tror, tenker jo selv at enten er det baby eller så er mensen bare sen. Så blir ikke falske forhåpninger.Vil bare høre hva andre tror 😀
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #4 Skrevet 4. mars 2021 Tror ikke du er gravid. Anonymkode: 1f341...eba
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #5 Skrevet 4. mars 2021 Anonymous 91 skrev (3 timer siden): Jeg spør jo om hva dere tror, tenker jo selv at enten er det baby eller så er mensen bare sen. Så blir ikke falske forhåpninger.Vil bare høre hva andre tror 😀 Men ingen kan jo tro eller vite noe som helst? Skjønner ikke sånne tråder.. er det ikke bare å ta en test? De som svarer aner jo uansett ikke... Anonymkode: e0515...706 3
Anonymous 91 Skrevet 4. mars 2021 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men ingen kan jo tro eller vite noe som helst? Skjønner ikke sånne tråder.. er det ikke bare å ta en test? De som svarer aner jo uansett ikke... Anonymkode: e0515...706 Går det ikke ann å svare ordentlig på det jeg spør om. Er så lei av kvasse svar i alle innleggene mine
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #7 Skrevet 5. mars 2021 Anonymous 91 skrev (11 timer siden): Går det ikke ann å svare ordentlig på det jeg spør om. Er så lei av kvasse svar i alle innleggene mine Svaret er jo at ingen vet, du må ta en test! Anonymkode: e0515...706 3
Anonymous 91 Skrevet 5. mars 2021 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Svaret er jo at ingen vet, du må ta en test! Anonymkode: e0515...706 Men andre her inne klarer man å svare ordentlig. Bare ikke til meg. Vet at jeg må ta en test. Men jeg spør om hva DERE tror. Ikke hva dere vet.
Anonymous 91 Skrevet 5. mars 2021 Forfatter #9 Skrevet 5. mars 2021 Oppdatering.. tok en cb idag. Sto ikke gravid. Mensen er nå 4 dager forsinket. Ikke tegn på at den skal komme heller. Samboer har merket at puppene mine er blitt fastere (ved Mensen er de bare tunge) små svimmel, tisset oftere, mer trøtt, små kvalm, hodepine. Skjønner ikke noe jeg. Vil tro jeg ikke er gravid da cb viser ikke gravid. Men rart mensen ikke kommer.
Blue Berry Skrevet 5. mars 2021 #10 Skrevet 5. mars 2021 Anonymous 91 skrev (2 minutter siden): Men andre her inne klarer man å svare ordentlig. Bare ikke til meg. Vet at jeg må ta en test. Men jeg spør om hva DERE tror. Ikke hva dere vet. Hei på deg Vet du når EL var? Det kan virkelig høres ut som at du er gravid! Symptomene er ganske lite en graviditet. Når tenker du og teste? 😄 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #11 Skrevet 5. mars 2021 Du er 4 dager forsinket. Det er jo ingenting! Anonymkode: bf920...8ac
Blue Berry Skrevet 5. mars 2021 #12 Skrevet 5. mars 2021 Anonymous 91 skrev (1 minutt siden): Oppdatering.. tok en cb idag. Sto ikke gravid. Mensen er nå 4 dager forsinket. Ikke tegn på at den skal komme heller. Samboer har merket at puppene mine er blitt fastere (ved Mensen er de bare tunge) små svimmel, tisset oftere, mer trøtt, små kvalm, hodepine. Skjønner ikke noe jeg. Vil tro jeg ikke er gravid da cb viser ikke gravid. Men rart mensen ikke kommer. Digital er ikke så sensitiv. Kjøp heller CL early 1
Anonymous 91 Skrevet 5. mars 2021 Forfatter #13 Skrevet 5. mars 2021 Absurdah skrev (Akkurat nå): Hei på deg Vet du når EL var? Det kan virkelig høres ut som at du er gravid! Symptomene er ganske lite en graviditet. Når tenker du og teste? 😄 Den skulle være 16februar. Har testet flere ganger. Billig testene viser negativ og positiv om hverandre. Cb digital var negativ idag
Anonymous 91 Skrevet 5. mars 2021 Forfatter #14 Skrevet 5. mars 2021 Absurdah skrev (Akkurat nå): Digital er ikke så sensitiv. Kjøp heller CL early En digital burde vell fanget opp?
Anonymous 91 Skrevet 5. mars 2021 Forfatter #15 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er 4 dager forsinket. Det er jo ingenting! Anonymkode: bf920...8ac 4dager er nok til at det skulle gi utslag ved graviditet. Ikke pleier jeg å være på overtid heller
Patriotpaula Skrevet 5. mars 2021 #16 Skrevet 5. mars 2021 Kanskje at mensen ikke kommer fordi du tenker sånn på det? Selv om du ikke føler at du er stresset, så kan kroppen få en stressreaksjon av tankespinn - og mensen bli utsatt en liten periode 😊
Anonymous 91 Skrevet 5. mars 2021 Forfatter #17 Skrevet 5. mars 2021 Patriotpaula skrev (1 time siden): Kanskje at mensen ikke kommer fordi du tenker sånn på det? Selv om du ikke føler at du er stresset, så kan kroppen få en stressreaksjon av tankespinn - og mensen bli utsatt en liten periode 😊 Kan godt hende. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå