Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det handler ikke om synspunkt, det handler om vitenskap. Det er så tragisk med psykiske nedsatte som sitter og tror på synskhet.

Anonymkode: 9e361...676

Jeg for min del tok utgangspunkt i kortene, og de tok som sagt aldri feil. Kort blir valgt utifra energi. Alt jeg fikk beskjed om skjedde, både med meg selv og andre. Egentlig er det rart at dere som er så låst i vitenskap ikke ser det store bildet, at når det finnes noe så sinnsykt komplisert som DNA, kroppen og liv generelt, så er likevel tanken om en sjel og energier man ikke kan se bare viss vass. 

Anonymkode: 550ba...717

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd ting som får meg til å tro at det er noe mer etter døden, men jeg håper ikke det. Eller at man iallefall får et valg, et liv er evig nok for min del.

Anonymkode: 89242...c39

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så redd for å gå igjen på jorda, uten noen mulighet til å kommunisere med noen. Ikke kunne ta på noe. Kanskje ikke bevege meg en gang. Men bare føle. Ikke tenke, se, høre. Men ja, bare føle. Som å bli sperret inne i et mørkt og lydisolert rom. Vet ikke helt hvordan, men kanskje at "jeg" blir igjen akkurat her jeg står nå, når kroppen dør. Og uten kroppen kan vi jo hverken se, høre eller bevege oss. 

Anonymkode: 73af3...d21

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har lest tarot i flere år, og har enda til gode å ha feil i spådommene mine. Har også «evner» der jeg drømmer om ting som skjer senere, og tenker på noen ut av det blå, så kontakter vedkommende meg alltid etterpå (dette er ikke så uvanlig for andre heller). Er 100% sikker på at det er noe mer mellom himmel og jord etter alt jeg har sett og opplevd, men da gir det ingen mening med at det er svart og ingenting etter døden. Jeg håper jo at det er noe mer, og for meg personlig er det mer logisk at det nettopp er noe mer siden verden er så mye mer enn vitenskap og hva øyet kan se. Men - hver gang jeg leser i avisen at noen har vært klinisk døde og alt var svart mister jeg troen på at det skjer noe etter døden. Noen tanker om dette?

Hei tarot er ikke å gjette ting. Man bruker sine klarsynte evner og guider. 

Les Sylvia Browne sine bøker. Hun forklarer det. Les også boka til Eben Alexander (nevrokirurg) som var klinisk død ganske lenge og i boka forteller om det han så og opplevde.  

Når vi drømmer er vi tilbake i åndeverden. 

Når vi dør blir vi hentet av engler og guider og noen av Jesus. Vi blir da møtt av de som center på oss, altså de som er på den andre siden som gikk før oss og også folk du ikke kjenner igjen fordi de var der før du ble født.

All smerte, sykdom og plager forsvinner. 

De døde ser også og er nære sine kjære. Bare i en annen dimensjon. 

Det er ikke over når vi dør. 

Til de som det ble svart til, er det fordi det ikke var deres tid enda og de ble veldig raskt til live her igjen. 

Håper dette hjalp noe. 

Anonymkode: 6bce5...09d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Har faktisk hørt akkurat det samme fra en annen kristen venn, da jeg satte spørsmålstegn med denne svartheten. Blir lei meg når jeg tenker på folk jeg elsker som ikke tror på Gud, da :( deprimerende tanke og vil ikke det skal være sånn. Har også hørt at det for noen er svart fordi det ikke er meningen at de skal videre 

Sant nok, ikke alt kan huskes. Er bare noe med det bastante som gjør meg urolig, at det er svart og ferdig prata 

Tenkte det samme, jeg ignorerte innlegget hans mentalt med en gang for jeg vet at mine år med tarot (har lagt det på hylla) stemte og sånne som han vil aldri forstå, nettopp fordi de ikke ønsker å forstå, de vil kun høre på det vitenskapen har å si og er totalt lukket for alt annet, ikke mennesker jeg har noe til felles med det der. Har hatt fruktbare diskusjoner med ateister altså, men da har de hatt litt rom for at det kan være noe mer, spesielt etter jeg har lest kort for dem så har de blitt helt satt ut. Men de som er totalt låst i at vi er organismer uten en bevissthet har jeg ingen interesse av å diskutere med

Nå var det ikke meningen å ta motet fra deg, men ja i troen vår er det litt bastant på valget om å tro eller ikke tro. For meg er Gud lyset og jeg tror på en barmhjertig skaper og håper gode mennesker finner fred. Alt det fine man gjør i dette livet teller. 

Anonymkode: a7333...99e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det handler ikke om synspunkt, det handler om vitenskap. Det er så tragisk med psykiske nedsatte som sitter og tror på synskhet.

Anonymkode: 9e361...676

Takk til deg. La oss være håpefulle og lykkelig «uvitende». 

Anonymkode: a7333...99e

Gjest Lawyam
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har lest tarot i flere år, og har enda til gode å ha feil i spådommene mine. Har også «evner» der jeg drømmer om ting som skjer senere, og tenker på noen ut av det blå, så kontakter vedkommende meg alltid etterpå (dette er ikke så uvanlig for andre heller). Er 100% sikker på at det er noe mer mellom himmel og jord etter alt jeg har sett og opplevd, men da gir det ingen mening med at det er svart og ingenting etter døden. Jeg håper jo at det er noe mer, og for meg personlig er det mer logisk at det nettopp er noe mer siden verden er så mye mer enn vitenskap og hva øyet kan se. Men - hver gang jeg leser i avisen at noen har vært klinisk døde og alt var svart mister jeg troen på at det skjer noe etter døden. Noen tanker om dette?

Det finnes INGEN som aldri tar feil av spådommer og det finnes ingen som vet hva som skjer etterpå.

Endret av Lawyam
AnonymBruker
Skrevet
Aragorn ll Elessar skrev (8 timer siden):

Hvordan vet jeg at du lyver ?

Jo jeg vet du lyver fordi det finnes ingen som er synske og tarot kort kan ikke så noe som helst.

Mamma spilte tarot i sine yngre år. Hun spådde folk, alt hun sa ble spådd 100% spot on. Mange mente mamma burde tatt betalt. Mange ville spådd, både kjente og fremmede. Mamma sluttet spille av visse årsaker. 

Anonymkode: 5352a...3c8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg for min del tok utgangspunkt i kortene, og de tok som sagt aldri feil. Kort blir valgt utifra energi. Alt jeg fikk beskjed om skjedde, både med meg selv og andre. Egentlig er det rart at dere som er så låst i vitenskap ikke ser det store bildet, at når det finnes noe så sinnsykt komplisert som DNA, kroppen og liv generelt, så er likevel tanken om en sjel og energier man ikke kan se bare viss vass. 

Disse folkene som ikke tror/vet bedre er redde for sannheten, ellers så er hjernen så avstengt og hjernevasket at de ikke klarer tenke lenger enn det de ser foran seg dessverre. 

• Liker 1
Gjest Lawyam
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Disse folkene som ikke tror/vet bedre er redde for sannheten, ellers så er hjernen så avstengt og hjernevasket at de ikke klarer tenke lenger enn det de ser foran seg dessverre. 

Anonymkode: 

Hørt om overflow? Det er når det fylles med for mye 'sannheter' og hjernen ikke klarer sile lengre.

Gjest Lawyam
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mamma spilte tarot i sine yngre år. Hun spådde folk, alt hun sa ble spådd 100% spot on. Mange mente mamma burde tatt betalt. Mange ville spådd, både kjente og fremmede. Mamma sluttet spille av visse årsaker. 

Jeg vil gjerne tro at hun etterhvert oppdaget at det ikke er et spill.

AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Hei tarot er ikke å gjette ting. Man bruker sine klarsynte evner og guider. 

Les Sylvia Browne sine bøker. Hun forklarer det. Les også boka til Eben Alexander (nevrokirurg) som var klinisk død ganske lenge og i boka forteller om det han så og opplevde.  

Når vi drømmer er vi tilbake i åndeverden. 

Når vi dør blir vi hentet av engler og guider og noen av Jesus. Vi blir da møtt av de som center på oss, altså de som er på den andre siden som gikk før oss og også folk du ikke kjenner igjen fordi de var der før du ble født.

All smerte, sykdom og plager forsvinner. 

De døde ser også og er nære sine kjære. Bare i en annen dimensjon. 

Det er ikke over når vi dør. 

Til de som det ble svart til, er det fordi det ikke var deres tid enda og de ble veldig raskt til live her igjen. 

Håper dette hjalp noe. 

Anonymkode: 6bce5...09d

Vel, det er en veldig fin tanke ❤️ Har lest boken til Eben faktisk. Skal bare lite til før jeg blir dratt tilbake til å tenke negativt, er så mange artikler om folk som bare så mørket og ingenting etter de var klinisk døde

Gjest Lawyam
Skrevet (endret)

Men vær så snill da, hvis noen lever har de ikke vært hel-daue, de har vært halv-daue. Det har vært snakk om minutter borte, ikke dager, uker eller år. Under den prosessen kan jo alt mulig skje, bl.a å bli vekket til live igjen, men ordentlig dau har de ikke vært. Hvor vanskelig skal det være å forstå at det ikke går en gjeng med forhenværende døde rundt omkring  De har muligens fått en sniktitt inn og fått et inntrykk, hvis det er mer, men hvordan det er der over tid det må vi nok vente å se 

Endret av Lawyam
Gjest Malika
Skrevet

Min tolkning er at du har over gjennomsnittet bra intuisjon, som er en kobling mellom følelser og analytiske evner. Det er det du leser i tarot og det er det du drømmer, eller tror du vet hva som skjer. Såkalt cold-reading.

Døden er helsort. Skulle ønske det var annerledes.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Malika said:

Min tolkning er at du har over gjennomsnittet bra intuisjon, som er en kobling mellom følelser og analytiske evner. Det er det du leser i tarot og det er det du drømmer, eller tror du vet hva som skjer. Såkalt cold-reading.

Døden er helsort. Skulle ønske det var annerledes.

Nei, absolutt ikke bare det. For eksempel fikk jeg at en morsfigur skulle ordne meg jobb 3 mnd frem i tid, det ga ingen mening overhode. Nevnte det aldri til noen. Men så møtte mamma en person som kunne koble meg opp med en jobb rundt dette tidspunktet etterpå. Ringte meg og sa hun hadde ordnet meg en jobb. Alle spådommene har vært sånn, har ikke skjønt bæret så har det gitt mening senere. Noen ganger har det selvsagt vært intuisjon hvor ting har vært litt selvsagt, men stort sett har jeg tenkt at dette er jo galskap og ikke mulig, men så har det gitt mening senere. 

Gjest Malika
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, absolutt ikke bare det. For eksempel fikk jeg at en morsfigur skulle ordne meg jobb 3 mnd frem i tid, det ga ingen mening overhode. Nevnte det aldri til noen. Men så møtte mamma en person som kunne koble meg opp med en jobb rundt dette tidspunktet etterpå. Ringte meg og sa hun hadde ordnet meg en jobb. Alle spådommene har vært sånn, har ikke skjønt bæret så har det gitt mening senere. Noen ganger har det selvsagt vært intuisjon hvor ting har vært litt selvsagt, men stort sett har jeg tenkt at dette er jo galskap og ikke mulig, men så har det gitt mening senere. 

Jeg har interesse av dette i mange år, og har landet på det at det er tilfeldigheter. Man ser og opplever det man vil se og oppleve. Og når det blir bekreftet, så glemmer man alt som ikke har blitt bekreftet. Personlig drømte jeg at min bror døde (han var ung og frisk), og dagen etter var han død. Det er lett å tenke at jeg da er synsk, men jeg tror det var min intuisjon og at jeg valgte å tro på den drømmen. Har flere slike eksempler. Jeg har sterk intuisjon, og har jobbet med å stole på denne. Men jeg tror ikke på noe utenfor meg selv. Men spennende tema, og takk for at du tar kommentaren min slik du gjør :)

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Malika said:

Jeg har interesse av dette i mange år, og har landet på det at det er tilfeldigheter. Man ser og opplever det man vil se og oppleve. Og når det blir bekreftet, så glemmer man alt som ikke har blitt bekreftet. Personlig drømte jeg at min bror døde (han var ung og frisk), og dagen etter var han død. Det er lett å tenke at jeg da er synsk, men jeg tror det var min intuisjon og at jeg valgte å tro på den drømmen. Har flere slike eksempler. Jeg har sterk intuisjon, og har jobbet med å stole på denne. Men jeg tror ikke på noe utenfor meg selv. Men spennende tema, og takk for at du tar kommentaren min slik du gjør :)

Ikke noe problem, liker å høre ditt synspunkt også! :) Det med broren din kan jo tyde på at du er mer synsk enn du ønsker å være, uten at jeg vil prakke det på deg. Tenker på de gangene jeg har fått bilde av mennesker i hodet ut av det blå, uten sosial medier involvert, og fått melding etterpå, det kan ha gått år uten at jeg har sett vedkommende så ikke akkurat et mønster. Faktisk drømte jeg også om min egen sønn før jeg visste at jeg var gravid, gikk på p-piller og drømte at jeg holdt han i armene i «mensen» uka. Heldigvis fortalte jeg dette til venninnene mine som «vitner», ellers hadde de kanskje aldri trodd på meg. 2 uker senere ble jeg sinnsykt kvalm og begynte å kaste opp, viste seg at jeg mot all formodning var gravid, og - barnet jeg fikk var helt utseendemessig likt han som i drømmen. Jeg snakker ikke om sånt høyt for høres ut som New age tull, men jeg vet jo selv at dette faktisk skjedde, og det er begrenset hvor mange tilfeldigheter man skal ha i løpet av en livstid. Lei meg for å høre om broren din, forresten ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 17.55):

ikke alle husker vet du. Har vært "der" selv etter en opplevelse for mange år siden. Bare slapp av du :) Husk også at svarene kommer fra et levende univers som du og alle er en del av. Noen er mer åpne, både når det gkelder lesing og doa. 

Anonymkode: efbed...3b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...