Gjest Ninakanin i.i. Skrevet 22. august 2005 #1 Skrevet 22. august 2005 Hei! Jeg har planer om å stille ut min nydelig ulldott Mons på katteutstilling i høst, i huskatt-kattegorien. Men Mons stakar er en ekte skogkatt som bor ute og skitner seg til og er røff og tøff, så jeg lurer på om noen kloke hoder her ute har noen tips til hvordan jeg skal stelle ham før utstillingen? Hva bør jeg vaske ham med? Hvor lenge før utstillingen?Hvordan unngår jeg floker når han vaskes? Bør jeg ikke ha ham inne de siste dagene før, slik at han ikke forsvinner eller skitner seg til igjen? Har forresten aldri vasket ham før, hehe, så alle tips mottas med takk!!
^me^ Skrevet 25. august 2005 #2 Skrevet 25. august 2005 her er det masse tips! steg for steg... http://www.stargate.nu/ lykke til!
Fiona87 Skrevet 29. august 2005 #3 Skrevet 29. august 2005 hei. husker på når mor å far tok kattene på utstilling. de var inne katter men de brukte shampoo å balsam blandet ut i vann. d gikk kjempegreit. lykke til med utstillinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå