Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Jeg har lett, men finner det absolutt ikke. Help me.
applestories Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Trippeltrumf, eller har Meny noe supertrumf i tillegg? Vil tro det er dårlig strategi å publisere slikt lang tid i forveien, men her er noen som mener å vite noe; https://insideflyer.no/forums/threads/datoer-for-trippel-trumf-2021-er-klare.12805/
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2021 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2021 Takk. Det var nok det jeg mente. Jeg pleier alltid å bomme på de dagene. Handler mye rundt den, men aldri på selve trumfedagen...men nå blir det slutt på det her. 🌹
applestories Skrevet 5. mars 2021 #4 Skrevet 5. mars 2021 Samme her, det dukker alltid opp en trippeltrumf når jeg har handlet stort. 🤔 Men ikke stol helt på den listen, helt uten kilder - om det ikke kommer noe lenger nede i tråden. Leste kun de første kommentarene.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 Lønner det seg å handle på meny eller kiwi med trippeltrumf kontra feks Rema? Jeg må spare inn maximalt på pengeforbruk og leter etter rimeligst mulig måte å handle mat på. Anonymkode: ffd45...b1c
Brunhilde Skrevet 6. mars 2021 #6 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lønner det seg å handle på meny eller kiwi med trippeltrumf kontra feks Rema? Jeg må spare inn maximalt på pengeforbruk og leter etter rimeligst mulig måte å handle mat på. Anonymkode: ffd45...b1c Du får totalt færre bonuspoeng på Kiwi, men den butikken er jo atskillig rimeligere enn Meny. Jeg skulle kjøpe en pakke Toro lasagne en dag, ville prøve fullkornsvarianten, og den skilte nesten 5 kroner i pris på Meny og Kiwi. 51 og noe på Meny og 46 og noe på Kiwi. Når dette gjelder flere varer, så blir det fort penger av det. På Rema får du jo 10% rabatt på frukt og grønt, og så har du "10 på topp", der får du avslaget med det samme, på Meny og Kiwi sparer du opp.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #7 Skrevet 7. mars 2021 Takk. Jeg har fått nytt kort der det gamle er utløpt, hvordan får jeg det nye aktivert på trumfbonus? Anonymkode: ffd45...b1c
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #8 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk. Jeg har fått nytt kort der det gamle er utløpt, hvordan får jeg det nye aktivert på trumfbonus? Anonymkode: ffd45...b1c Og må jeg endre på coop også? Ser ikke på siden deres hvordan jeg legger inn nytt kort. Tar gjerne i mot andre tips på å handle billig mat også 😊 Anonymkode: ffd45...b1c
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #9 Skrevet 7. mars 2021 Brunhilde skrev (På 6.3.2021 den 7.22): Du får totalt færre bonuspoeng på Kiwi, men den butikken er jo atskillig rimeligere enn Meny. Jeg skulle kjøpe en pakke Toro lasagne en dag, ville prøve fullkornsvarianten, og den skilte nesten 5 kroner i pris på Meny og Kiwi. 51 og noe på Meny og 46 og noe på Kiwi. Når dette gjelder flere varer, så blir det fort penger av det. På Rema får du jo 10% rabatt på frukt og grønt, og så har du "10 på topp", der får du avslaget med det samme, på Meny og Kiwi sparer du opp. Takk. Har ikke Kiwi pluss kunde 15% på frukt og grønt? Hva er den rimeligste butikken å handle på generelt? Anonymkode: ffd45...b1c
Brunhilde Skrevet 7. mars 2021 #10 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Takk. Har ikke Kiwi pluss kunde 15% på frukt og grønt? Hva er den rimeligste butikken å handle på generelt? Anonymkode: ffd45...b1c Jeg følger ikke så veldig nøye med på hvem som har hva, men det er vel stort sett Rema1000 og Kiwi som er billigst, er det ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå