Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noe så for jævlig kjærlighetssorg. Mannen er en komplett selvopptatt og egoistisk idiot. Hjelper ingenting når forelskelsen er kraftig. Så hva gjør jeg? Jeg har andre spennende ting å gjøre, andre menn å treffe. Og et svært, jævla hull tvers igjennom magen min. 

Anonymkode: 48fd6...5de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skriv dagbok. Skriv ned alle vonde følelser. 
Gi deg selv en klem, og gjør noe avslappende. F.eks. ta et langt bad og hør på rolig musikk.

Gjør morsomme ting sammen med gode venner. Ikke sitt inne hver dag og sture og kjenne på de vonde følelsene. Bestem deg for at du kun har lov til å tenke vonde og triste tanker mellom kl. 18–18.30. Ellers må du fokusere på positive ting. Prøv gjerne å skrive ned tre fine/positive ting som skjedde den dagen, f.eks. vakker fuglesang, fikk sitte på bussen, fikk smil fra fremmed, spiste god frokost, hørte en bra sang.

Klem til deg. Det blir bedre med tiden. Ta dag for dag.♥️

Anonymkode: 0975d...92b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst så gir jeg deg en god og varm klem, det vil bli bedre! DET må du ha troa på. I

kke bruk mer energi på å tenke på den mannen, han er ikke verdt det. Vet det er vanskelig, men seriøst. Slett og blokker overalt. Har du barn er det delvis litt verre. Da gjelder kun saklig info om barna fra nå av. 

Gjør ting du har lyst til, gjør noe nytt, gjør noe koselig, noe fint, hør på musikk, grin ut alle tårene, legg deg i fosterstilling med is og sjokolade, hør på podcaster, se en skummel skrekkfilm, gå en lang tur eller løp, dra på svømming, lag et deilig måltid, gå i daffe klær en hel dag og bare nyt en dag i fred og ro. 

Anonymkode: 41542...59c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...