Gå til innhold

Måling av penis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange meninger rundt lengde på penis her inne, men er man klar over målemetode?  Riktig målemetode vil gi de fleste litt ekstra lengde

Measuring Penis Length 

Start by measuring the length of your penis:2

1. Position a ruler or measuring tape at the base of the erect penis, where it attaches to the body.
  2. Press into the pubic bone as far as you can, until you contact the bone. This is especially important if there's a lot of belly fat. 
  3. Measure from the base to the end of the tip. 

Anonymkode: 98871...6ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er mange meninger rundt lengde på penis her inne, men er man klar over målemetode?  Riktig målemetode vil gi de fleste litt ekstra lengde

Measuring Penis Length 

Start by measuring the length of your penis:2

1. Position a ruler or measuring tape at the base of the erect penis, where it attaches to the body.
  2. Press into the pubic bone as far as you can, until you contact the bone. This is especially important if there's a lot of belly fat. 
  3. Measure from the base to the end of the tip. 

Anonymkode: 98871...6ed

Tusen takk :-). Da skal jeg overbevise fruen at jeg har et par cm mer enn hun sier (hun har målt, men sier jeg har helt perfekt størrelse (det sier alle uansett om man har 10 eller 20 cm)).

Anonymkode: f53e9...83a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det et godt at det er selve måleMETODEN som gjelder. Blir dere aldri lei av penis, tenker dere noensinne på noe som ikke er dere selv og penis? 

Anonymkode: 8a9be...275

Skrevet

Hvem vet ikke hvordan en kuk måles? Trodde alle viste dette jeg... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...