Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://www.bbc.com/news/blogs-trending-56260345

Ifølge QAnon, kommer Donald Trump tilbake som USAs president 4. mars. Datoen 4. mars skal være valgt fordi USAs presidenter ble innsatt på denne datoen fram til 1933, da det ble endret til 20. januar. Ifølge avisa The Washingtonian, har Trump-hotellene tredoblet prisene 4. mars.

Gud skal også ha en finger med i spillet.

Anonymkode: 184d6...407

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

What?? 

Anonymkode: 9d434...5bc

Skrevet

Gud er med på å bestemme at Trump skal gjeninnsettes som president? Jaja, hvis Trump blir president innen midnatt i natt, så skal jeg vurdere å begynne å tro på Gud!

(Men jeg mister troen på menneskeheten!)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det som tror at det er den ekte Biden som leker president nå? Kom an, se på bilder av Biden for 4 år siden og sammenlign med nyere bilder fra i år. Er det virkelig samme person?

Trump vant i november, men det er så mye korrupsjon blant senatet og høyesterett og SCOTUS at de nekta å vedgå sannheten. Media er dypt i det også.

Tilogmed her i Norge er media dypt i skiten.

Anonymkode: bfc06...6e3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem er det som tror at det er den ekte Biden som leker president nå? Kom an, se på bilder av Biden for 4 år siden og sammenlign med nyere bilder fra i år. Er det virkelig samme person?

Trump vant i november, men det er så mye korrupsjon blant senatet og høyesterett og SCOTUS at de nekta å vedgå sannheten. Media er dypt i det også.

Det kommer snart noen menn med hvite frakker og tar deg med tilbake til institusjonen du rømte fra. 

Anonymkode: 0a955...bc8

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det kommer snart noen menn med hvite frakker og tar deg med tilbake til institusjonen du rømte fra. 

Nei, det er større sjanse for at andre som nekter å innse sannheten de neste månedene ender opp på sykehus.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det er større sjanse for at andre som nekter å innse sannheten de neste månedene ender opp på sykehus.

Hva mener du?

Anonymkode: d14b5...08f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tror heller det er du som er dypt i skiten, gitt

Anonymkode: d5e03...3f8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Verden bare ler av sånne som deg fordi det er så utrolig åndssvakt det oppgulpet dere til stadighet kommer med. Anbefaler kraftig utredning hos DPS.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Verden bare ler av sånne som deg fordi det er så utrolig åndssvakt det oppgulpet dere til stadighet kommer med. Anbefaler kraftig utredning hos DPS.

Har du i det hele tatt studert bildene av Biden g sammenlignet de? øyefarge, ørene, hårfestet, løshuden under haka?

Jeg vet at norske medier skrev noe om at han skulle ha tatt aniktsløft i tiden før valget begynte, men det forklarer ikke den forandringen.

Visste du forresten art Biden måtte ankomme den såkalte innsettelsen i privatleid helikopter, og at han fortsatt ikke har adgang til hverken Pentagon eller Air Force 1?

Hvis du ikke har satt deg inn i dette er det ingen vits å svare meg. God bedring til deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har du i det hele tatt studert bildene av Biden g sammenlignet de? øyefarge, ørene, hårfestet, løshuden under haka?

Jeg vet at norske medier skrev noe om at han skulle ha tatt aniktsløft i tiden før valget begynte, men det forklarer ikke den forandringen.

Visste du forresten art Biden måtte ankomme den såkalte innsettelsen i privatleid helikopter, og at han fortsatt ikke har adgang til hverken Pentagon eller Air Force 1?

Hvis du ikke har satt deg inn i dette er det ingen vits å svare meg. God bedring til deg.

Jeg svelger ikke far-right konspirasjonsteorier rå sånn som deg, så nei, dette har jeg heldigvis vett nok til å ikke bry meg med. Takk det samme.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg svelger ikke far-right konspirasjonsteorier rå sånn som deg, så nei, dette har jeg heldigvis vett nok til å ikke bry meg med. Takk det samme.

Du gidder altså ikke å gjøre research og se selv? Jaja, kan ikke hjelpe deg med det gitt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du gidder altså ikke å gjøre research og se selv? Jaja, kan ikke hjelpe deg med det gitt.

Joda, men i motsetning til dine kilder, har mine faktisk rot i virkeligheten og kommer ikke fra en sidrumpa kristenkonservativ hillbilly fra innerste Alabama som ikke fullførte grunnskolen.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Joda, men i motsetning til dine kilder, har mine faktisk rot i virkeligheten og kommer ikke fra en sidrumpa kristenkonservativ hillbilly fra innerste Alabama som ikke fullførte grunnskolen.

Hvem i alle dager snakker du om? Alabama??

Bildene av Biden ligger ute på nett der alle kan se dem og vurdere selv. Påstår du at bildene av Biden på nettet ikke er virkelige? Påstår du at alle som var tilstede på Trump sin tale i januar lyver, også mediene som dekket det og man tydelig kunne se at Trump steg på Air Force 1 etter talen?  Og hva med mediene som sendte "direkte sending" av en innsettelse av Biden, som viste at Biden ankom i PRIVAT HELIKOPTER, og ikke engang har steget ombord i Air Force 1 etterpå?

Hva med bildene av et REKORD FORT OPPUSSET Oval Office, med en PARKERINGSPLASS UTENFOR? Som faktisk er filmkullissene til House Of Cards................................................................................................ i California.

Og BLANKE sider i de såkalte Executive Orders som han signerte, og ikke engang visste hva han skrev under på og ble fortalt av Kamala Harris : Oh just sign it!

Alt dette ligger ute på nett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Dette må du gjerne dokumentere.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Dette må du gjerne dokumentere.

Igjen, du finner alt på nettet. Gidder du ikke å søke selv så er det ikke mitt problem.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvem i alle dager snakker du om? Alabama??

Bildene av Biden ligger ute på nett der alle kan se dem og vurdere selv. Påstår du at bildene av Biden på nettet ikke er virkelige? Påstår du at alle som var tilstede på Trump sin tale i januar lyver, også mediene som dekket det og man tydelig kunne se at Trump steg på Air Force 1 etter talen?  Og hva med mediene som sendte "direkte sending" av en innsettelse av Biden, som viste at Biden ankom i PRIVAT HELIKOPTER, og ikke engang har steget ombord i Air Force 1 etterpå?

Hva med bildene av et REKORD FORT OPPUSSET Oval Office, med en PARKERINGSPLASS UTENFOR? Som faktisk er filmkullissene til House Of Cards................................................................................................ i California.

Og BLANKE sider i de såkalte Executive Orders som han signerte, og ikke engang visste hva han skrev under på og ble fortalt av Kamala Harris : Oh just sign it!

Alt dette ligger ute på nett.

På noen you tube vidoes.

AnonymBruker
Skrevet

Igjen, du finner alt på nettet. Gidder du ikke å søke selv så er det ikke mitt problem.

Du har altså ingen kilder.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

What?? 

Anonymkode: 9d434...5bc

Det ble avlyst. Pussig nok. Neste dato er visstnok 28. mars.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På noen you tube vidoes.

Nei. Mediekanaler har faktisk lagt det ut og tror at folk ikke fikk det med seg. Til og med norske kanaler.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...