Gå til innhold

Hva er bedre enn sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der er biff, poteter og sopp.

Man steker, gjerne en indrefilet- dette er en smaksak- til kjøttet blir rosa. Peprer underveis. Ha i sopp og stek potetene med krydder. Igjen mest pepper. 

Så spiser man. Det er bedre enn sex. 

Så var det sagt. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En god treningsøkt der man opplever progresjon og at det harde arbeidet faktisk har gitt resultater. 

Når man klarer å jogge eller gå noen minutter lenger enn tidligere. 

Når man bestiger en fjelltopp man ikke trodde man skulle klare. 

Sjokolade. 

En bedre middag. 

Å få noen til å le hjertelig eller lokke frem smilet hos noen som ikke så ofte gir bort smil. 

Når man ser seg i speilet og faktisk tenker "i dag ser jeg ikke så verst ut" når man vanligvis tenker at man ser ut som et misfoster. 

Lukten av nyklippet gress.  

Vakker solnedgang og soloppgang. 

Å bli helt oppslukt i en bok/serie/film som etterlater en med mange tanker og følelser. 

Å kjenne at man lever når man er vandt til å føle at man ikke gjør det. 

Anonymkode: bf7a2...1ab

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Suksess og anerkjennelse.

Anonymkode: d530e...eb7

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En god treningsøkt der man opplever progresjon og at det harde arbeidet faktisk har gitt resultater. 

Etter et liv i millitæret blir jeg sjeldent imponert. Men liker din holdning. Det ER veien

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sjokolade

Anonymkode: 1808e...f1d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Suksess og anerkjennelse.

Det lukter usikkerhet?

• Liker 1
Skrevet

Når du virkelig må på do... Å du endelig får satt deg ned på ramma

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

En god treningsøkt🙌🏻 

Anonymkode: d2fe5...9ee

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sjokolade

Bedre enn biff? Du er så utrolig kvinne:)

Ronaldbrei skrev (Akkurat nå):

Når du virkelig må på do... Å du endelig får satt deg ned på ramma

Gå og gjem deg.

AnonymBruker
Skrevet
MortenMinstelønn skrev (3 minutter siden):

Etter et liv i millitæret blir jeg sjeldent imponert. Men liker din holdning. Det ER veien

Jeg lider av depresjon og angst, og har funnet glede i styrketrening, så jeg blir lett imponert for tiden for å si det sånn. 

Anonymkode: bf7a2...1ab

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg lider av depresjon og angst, og har funnet glede i styrketrening, så jeg blir lett imponert for tiden for å si det sånn. 

Vi har alle våre skudd som traff, for å si det sånn. Vi må innse at det skjer alle. 

Endret av MortenMinstelønn
AnonymBruker
Skrevet

Optimal sex overgår alt det over. Det over er slike ting du gjør for å slå i hjel tid fram til neste runde med heftig sex. Fordelen med sex er at gleden er mye mer smittsom enn selveste korona. Selv biffen smaker bedre dersom du skal ha sex like etterpå. 

Anonymkode: 2cb23...f3a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Minnerike opplevelser!

Anonymkode: 7e8bb...e0a

• Liker 4
Gjest Lilleluring
Skrevet

Ordentlig lang og god kroppsmassasje😍😍😍

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Optimal sex overgår alt det over. Det over er slike ting du gjør for å slå i hjel tid fram til neste runde med heftig sex. Fordelen med sex er at gleden er mye mer smittsom enn selveste korona. Selv biffen smaker bedre dersom du skal ha sex like etterpå. 

Wow. Er du kvinne? 

Skrevet

For meg: absolutt ingenting. Det finnes ingenting som jeg ikke ville byttet vekk med mere sex.

Oog et par av forslagene her skremmer :  altså, hvis sjokolade er bedre enn sex, så kan ikke jeg forstå noe annet enn at det er enorme forskjeller i folks nervebaner. Enten at mine erogene soner er overfølsom, eller at mange er nummen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, MortenMinstelønn said:

Der er biff, poteter og sopp.

Man steker, gjerne en indrefilet- dette er en smaksak- til kjøttet blir rosa. Peprer underveis. Ha i sopp og stek potetene med krydder. Igjen mest pepper. 

Så spiser man. Det er bedre enn sex. 

Så var det sagt. 

Jeg så en tittel med et spørsmål: hva er bedre enn sex?

Må innrømme jeg ble noe skuffet over HI 😅

Det finnes enkelte ting som er bedre enn sex, og uten å forherlige lovbrudd og whatnot, så vil jeg påstå at det beste er sex med noe som gjør sexen enda bedre.

Biff, poteter og sopp.. Sorry, men doesn't come close, in my humble opinion.

Anonymkode: 14b8a...c6e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har jobbet lenge utenlands i kongens tjeneste. Nei, Jeg er ikke amerikansk. Jeg rakk ikke kjærlighet eller jeg valgte det vekk. Det er fortsatt for ikke for sent. Nå skal jeg lage min biff. En nydelig indrefilet med ferske råvarer av alle slag. En dag treffer jeg nok en som er verdt min tid. Men nå, biff.

AnonymBruker
Skrevet

Det beste er å endelig få tisse etter å ha vært tissetrengt lenge.

Anonymkode: 59722...954

• Liker 4
Gjest Smeltemann
Skrevet

Jeg er svak for potetball.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...