Gå til innhold

Kvinneguiden - seksualitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva forteller tittelen deg, har det noe med kvinner og seksualitet å gjøre? Ja, helt korrekt det handler om å diskutere seksualitet. 
Da spør jeg; hvorfor samles alle tullinger som vil fortelle om lengden på tissen sin her? Det må da være noe bedre å finne på. Mitt forslag er at de som føler seg normale her inne ignorerer de trådene.....

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror så mange tullinger, at de skal greie å belære andre tullinger på et forum?  I morgen er posten din havnet på side 3, gjemt og glemt, sammen med penistråd #657

Anonymkode: 31640...ccb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, mannfolket said:

Hva forteller tittelen deg, har det noe med kvinner og seksualitet å gjøre? Ja, helt korrekt det handler om å diskutere seksualitet. 
Da spør jeg; hvorfor samles alle tullinger som vil fortelle om lengden på tissen sin her? Det må da være noe bedre å finne på. Mitt forslag er at de som føler seg normale her inne ignorerer de trådene.....

Hvor stor er din penis. 

Anonymkode: eee47...988

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor stor er din penis. 

Anonymkode: eee47...988

Skrevet

hva er egt formålet her?

Skrevet
mannfolket skrev (5 timer siden):

Hvor mener du dette tema passer inn da?

Forbruker?

Bryllup? 

Data, spill og elektronikk?

Ja, det er litt for mange dølle penistråder her inne men jøje meg, det trumfer ikke alle andre "idiot tråder" om alt mulig annet tull og tøys. Mitt råd, ignorér og heller engasjer deg i det som vekker interesse, nysgjerrighet eller hva det måtte være. Det er et internettforum vi snakker om, for heavens sake. 

AnonymBruker
Skrevet

Forresten, hvor har det blitt av han Bamsemannen som kommenterer på alt her inne? 

Anonymkode: 26174...bae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
mannfolket skrev (9 timer siden):

Simp

Anonymkode: d5ef7...2a7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forresten, hvor har det blitt av han Bamsemannen som kommenterer på alt her inne? 

Anonymkode: 26174...bae

Det tenkte jeg på før i dag også 🤔

Anonymkode: 26b00...283

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det tenkte jeg på før i dag også 🤔

Anonymkode: 26b00...283

Ha det lurer jeg på og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...