mannfolket Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Hva forteller tittelen deg, har det noe med kvinner og seksualitet å gjøre? Ja, helt korrekt det handler om å diskutere seksualitet. Da spør jeg; hvorfor samles alle tullinger som vil fortelle om lengden på tissen sin her? Det må da være noe bedre å finne på. Mitt forslag er at de som føler seg normale her inne ignorerer de trådene..... 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Hvorfor tror så mange tullinger, at de skal greie å belære andre tullinger på et forum? I morgen er posten din havnet på side 3, gjemt og glemt, sammen med penistråd #657 Anonymkode: 31640...ccb 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 3 hours ago, mannfolket said: Hva forteller tittelen deg, har det noe med kvinner og seksualitet å gjøre? Ja, helt korrekt det handler om å diskutere seksualitet. Da spør jeg; hvorfor samles alle tullinger som vil fortelle om lengden på tissen sin her? Det må da være noe bedre å finne på. Mitt forslag er at de som føler seg normale her inne ignorerer de trådene..... Hvor stor er din penis. Anonymkode: eee47...988 1
mannfolket Skrevet 4. mars 2021 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2021 44 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor stor er din penis. Anonymkode: eee47...988
Tennplugg Skrevet 4. mars 2021 #6 Skrevet 4. mars 2021 mannfolket skrev (5 timer siden): Hva forteller tittelen deg, har det noe med kvinner og seksualitet å gjøre? Ja, helt korrekt det handler om å diskutere seksualitet. Da spør jeg; hvorfor samles alle tullinger som vil fortelle om lengden på tissen sin her? Det må da være noe bedre å finne på. Mitt forslag er at de som føler seg normale her inne ignorerer de trådene..... Hvor mener du dette tema passer inn da? Forbruker? Bryllup? Data, spill og elektronikk? Ja, det er litt for mange dølle penistråder her inne men jøje meg, det trumfer ikke alle andre "idiot tråder" om alt mulig annet tull og tøys. Mitt råd, ignorér og heller engasjer deg i det som vekker interesse, nysgjerrighet eller hva det måtte være. Det er et internettforum vi snakker om, for heavens sake.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #7 Skrevet 4. mars 2021 Forresten, hvor har det blitt av han Bamsemannen som kommenterer på alt her inne? Anonymkode: 26174...bae 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #8 Skrevet 5. mars 2021 mannfolket skrev (9 timer siden): Hva forteller tittelen deg, har det noe med kvinner og seksualitet å gjøre? Ja, helt korrekt det handler om å diskutere seksualitet. Da spør jeg; hvorfor samles alle tullinger som vil fortelle om lengden på tissen sin her? Det må da være noe bedre å finne på. Mitt forslag er at de som føler seg normale her inne ignorerer de trådene..... Simp Anonymkode: d5ef7...2a7
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #9 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forresten, hvor har det blitt av han Bamsemannen som kommenterer på alt her inne? Anonymkode: 26174...bae Det tenkte jeg på før i dag også 🤔 Anonymkode: 26b00...283
Pingvinen Skrevet 5. mars 2021 #10 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det tenkte jeg på før i dag også 🤔 Anonymkode: 26b00...283 Ha det lurer jeg på og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå