Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Dere som fødte nr en på termin, når kom nummer to ift termin? 

Min første kom på termindagen og jeg har nå igjen termin om et par dager, så jeg er litt spent 😊 regner egentlig med å gå over, men vil gjerne høre andres historier fordi jeg synes det er koselig. 

Anonymkode: b6352...a45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Første kom 10 dager før termin. Andremann kom i uke 35+3. Tredjemann var en luring og ble 9 dager over termin 😅

Anonymkode: ed04a...648

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Første kom 10 dager før termin. Andremann kom i uke 35+3. Tredjemann var en luring og ble 9 dager over termin 😅

Har hørt det at tredjemann kan være en liten luring ja 😊 35+3 er litt tidlig da, hvordan gikk fødsel? 

AnonymBruker
Skrevet

Første 4 dager før termin, andre 5 dager før. Ganske likt, både tidspunkt lengde og vekt 😊

Anonymkode: cf119...0fe

AnonymBruker
Skrevet

Fødte ikke på termindagen, men et par timer etter 🙈 Nr 2 kom 2 dager etter termin 😊 

Anonymkode: ded5e...bcf

AnonymBruker
Skrevet

Første på termin, andre 2 dager før 😊

Anonymkode: 6ffd4...979

AnonymBruker
Skrevet

De to første kom på termindagen og den tredje i uke 27...

Anonymkode: 6592c...f9a

Skrevet

Nr 1 på termindato, nr 2 fire dager før

AnonymBruker
Skrevet

Første på termindato, andre kom 6 dager på overtid (dog var denne datoen faktisk menstermin, men ble flyttet 6 dager på OUL)😅

Anonymkode: b61a0...773

AnonymBruker
Skrevet

Begge mine kom på termindagen🙂

Anonymkode: 86353...3c7

Skrevet

Nr 1 kom 17 dager før termin, nr 2 kom 1 uke på overtid og nr 3 kom 2 uker på overtid.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har hørt det at tredjemann kan være en liten luring ja 😊 35+3 er litt tidlig da, hvordan gikk fødsel? 

Fødselen med andremann ble litt dramatisk, og endte med katastrofesnitt. Men alt endte bra og etter noen uker på sykehuset var vi vel hjemme. Han er en frisk og rask 4 åring i dag 🙂

Fødte vaginalt med tredjemann igjen og det var en drømmefødsel. 

AnonymBruker
Skrevet

1: dagen før termin

2: ei uke over termin

Anonymkode: 94b16...cd9

Skrevet

Førstemann kom en uke før termin. Andremann ble igangsatt på termindato. Tredjemann kom en uke før termin. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei! 

Dere som fødte nr en på termin, når kom nummer to ift termin? 

Min første kom på termindagen og jeg har nå igjen termin om et par dager, så jeg er litt spent 😊 regner egentlig med å gå over, men vil gjerne høre andres historier fordi jeg synes det er koselig. 

Igangsatt 10 dager på overtid med nr to, med førstemann startet fødselen av seg selv på termin 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...