AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Jeg bestilte et nytt bankkort fredag for to uker siden i morgen. Tirsdagen etter fikk jeg en SMS, ditt kort er på vei, blabla, fint det. Og dagene gikk. Uka etter det igjen, altså nå på tirsdag kontaktet jeg banken for å høre hvor kortet ble av, om de hadde sendt det til feil adresse eller hva, men nei, alt så ut til å stemme. Men kortet er fremdeles ikke kommet. Hva gjør jeg nå? Venter videre? Bestiller på ny? Posten kan da ikke være sååå treig, det stod det skulle ta 3-5 dager å få nytt, og det har det alltid gjort før. Det begynner å bli fryktelig lenge å gå uten kort! Og bør jeg ringe noen? Jeg liker ikke å ha bankgreier på villspor, det er id og alt på dette kortet Anonymkode: 0d737...a67
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Det har jeg opplevd én gang og vært utrolig stresset. Ventet i minst 3 uker. Anonymkode: 7eaee...780
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 Nå leveres vel posten to eller tre ganger i uka og da kan slike forsendelser ta litt tid. Anonymkode: 73e72...93f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #4 Skrevet 4. mars 2021 Du bør kontakte banken og be de sjekke opp med posten. De kan fortsatt ha ansatte som stikker av med slik post. Når jeg skal ha et nytt kort tar det max 1 uke. 3 uker er ikke normalt, selv nå. Har du lås på postkassa? Har du sjekka at det ikke er foretatt kjøp og trekt fra konto? Anonymkode: 80344...ea3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #5 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Du bør kontakte banken og be de sjekke opp med posten. De kan fortsatt ha ansatte som stikker av med slik post. Når jeg skal ha et nytt kort tar det max 1 uke. 3 uker er ikke normalt, selv nå. Har du lås på postkassa? Har du sjekka at det ikke er foretatt kjøp og trekt fra konto? Anonymkode: 80344...ea3 Det tok bare en uke sist for meg også, så dette er kjedelig. Har lås på postkassa og kortet er uansett ikke aktivert, så har ikke tenkt så mye på akkurat det. Men har fulgt litt med, og jeg flyttet unna alt på brukskontoen til andre kontoer da bankkortet ble borte. Kan kortet likevel misbrukes uten å være aktivert? Evt ID tyveri og slikt Anonymkode: 0d737...a67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå