Gjest Varg-Menja Skrevet 25. august 2005 #21 Skrevet 25. august 2005 Jeg foretrekker eldre biler rent utseendemessig, og der er det mange stilige stasjonsvogner. I tillegg er det mest praktisk, siden både jeg og samboeren min pakker stort når vi skal noe, og i tillegg har vi hund. Har nettopp gått over til bitteliten bil, og sliter når vi skal på ferie... Men neste bil blir enten stasjonsvogn eller varebil, tenker jeg. Ellers så er jeg ikke så redd for å bli oppfattet som kjedelig rekkehusfamilie, både fordi jeg ikke ser noe galt med å være det, og fordi jeg vet at det aldri kommer til å skje uansett.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. august 2005 #22 Skrevet 25. august 2005 Vi har en stasjonsvogn og en sedan. Bruker nesten bare stasjonsvognen, liker den så godt!
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2005 #23 Skrevet 27. august 2005 neste bil skal ha plass til hundebur, punktum. så det blir vel stasjonsvogn el. bryr meg ikke om hva andre syns, den vi har nå er gammel, ser gammel ut og høres gammel ut...
Gjest Maikana Skrevet 28. august 2005 #24 Skrevet 28. august 2005 Jeg kunne godt tenkt meg en stasjonsvogn. Liker godt VW Passat, Volvo (synes både V70 og XC er fine), Audi, BMW og Mercedes er også lekre. Veldig praktisk med den ekstra bagasjeplassen.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2005 #25 Skrevet 1. september 2005 Jeg vil ikke ha stasjonsvogn, synes det ser fælt ut, rett og slett gørrkjedelig og så vil jeg ikke være sånn "to barn, rekkehus, hund og stasjonsvogn"-menneske. Er det noe som er gubbete, så er det i allefall stasjonsvogn.← Helt enig. Selv har jeg et barn, men kjører likevel sportsbil. Forstår ikke de som absolutt må skaffe seg stasjonsvogn med en gang de får barn Det er greit at man får bedre plass, men jeg klarer meg faktisk utmerket i min lille 3- dørs sportsbil.
momo Skrevet 2. september 2005 #26 Skrevet 2. september 2005 Min første bil var faktisk en stor volvo 240 stasjonsvogn. Trengte det ikke i det hele tatt da, men likte den store klumpen min jeg. Nå har jeg og stasjonsvogn, synes det er praktisk, da får jeg plass til alt rotet mitt. Kommer nok til og fortsette og kjøpe stasjonsvogn og, hvis ikke kunne jeg tenkt meg sånne kombi biler med plass til flere.
Gjest Smarties - ikke innlogget Skrevet 2. september 2005 #27 Skrevet 2. september 2005 Nei, jeg har sagt at jeg aldri skal ha stasjonsvogn.. Eneste som kanskje kan gå an er Fabia'n. Syns ellers stort sett stasjonsvogner er stygge, og har overhode ikke behov for plassen i daglig bruk. Har nå en middels stor sedan (Octavia / Bora / Toledo-"klassen"), og syns den er mer enn stor nok. (Drømmer forøvrig om den nye Seat Leon - den er rålekker!!) Men jeg skjønner de med barnevogn osv forsåvidt.. Men selv ville jeg aldri ha kjøpt stv, nei
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #28 Skrevet 2. september 2005 Ja takk begge deler, vi har en stasjonsvogn og en cabriolet. Cabrioleten er grei til og fra jobb/trening, bil nr 2. Stasjonsvognen klarer vi å fylle opp selv om vi bare er to som skal på hytta omtrent, pakker litt mye... Kunne ikke bare hatt en liten bil iallfall.
Malie Skrevet 3. september 2005 #29 Skrevet 3. september 2005 Foretrekker hverken det ene eller det andre utseendemessig. Finnes både stygge og fine biler i alle varianter. Vi har en Laguna stasjonsvogn og så har vi en liten Sunny, 5 dørs. Har akkurat kjøpt lagunaen, har hatt stasjonsvogner før, syns det er mest praktisk.
FrøkenJuliet Skrevet 3. september 2005 #30 Skrevet 3. september 2005 Rene coupeer er finest synes jeg, men en del stasjonsvogner er penere enn tilsvarende modell i sedan. Dessuten har de mer plass, og mye lettere å selge igjen.
Gjest Spacegirl Skrevet 3. september 2005 #31 Skrevet 3. september 2005 Jeg syns det er viktig med god plass til forskjellig, bagasje, varer o.l., så kunne godt tenke meg en stasjonsvogn når jeg skal kjøpe ny bil. Nå har jeg en varebil og er vant til mye plass, så kunne ikke tenkt meg å gå over til en liten bil i allefall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå