Gå til innhold

Dyson støvsuger - verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er det egentlig verd og ha en sånn støvsuger? Føler de er hypa opp mye. Søstre mi måtte lade den 3 ganger da hun skulle gjøre rent i huset. Går jo mye tid vekk samt det koster i strøm. 

Anonymkode: 9101d...217

Hva går din støvsuger på, om ikke strøm? 

Anonymkode: 11ea0...71d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er det egentlig verd og ha en sånn støvsuger? Føler de er hypa opp mye. Søstre mi måtte lade den 3 ganger da hun skulle gjøre rent i huset. Går jo mye tid vekk samt det koster i strøm. 

Anonymkode: 9101d...217

Jeg har Xiaomi T20, ca 120kvm hus som støvsuges daglig, pluss 3 soverom som støvsuges jevnlig løpet av uken, og jeg har aldri måtte stoppe for å lade i økten. Er så inderlig glad vi droppa støvsuger med ledning for mange år siden! 

Anonymkode: ee41d...6c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Enig, elsker den. Og elsker at den er trådløs. Eneste galt med dyson er kundeservicen, de er elendige. 

Anonymkode: 94f8c...6e7

Enig!

Jeg kjøpte en Dyson til min gamle svigermor, og den ble "ødelagt" etter veldig kort tid.  (Tok ikke til seg lading)
Da jeg prøvde å reklamere på den fikk jeg beskjed om at siden det var brukerfeil var det ingenting de kunne gjøre.

Hun klarte ikke lade den, det kan vel kalles brukerfeil, men hvor mye feil kan man gjøre med ikke å klare å sette støvsugeren  i laderen?
Enten blir den ladet, eller så blir den ikke - den burde da ikke bli ødelagt av det?

Anonymkode: 12d87...431

• Liker 1
Skrevet

Men hvordan funker dette med poseløse støvsugere? Du åpner den for å rense....og? Må puste inn alt støvet mens du fjerner det fra støvsugeren? 

Anonymkode: 0996a...069

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...