AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Hei Jeg leter etter gravidklær jeg kan bruke før og etter termin, alså ammevennlige klær som også er fine. Jeg liker ikke skjorter, ser ut som en mann da jeg har lite former, er vel såkalt søyle ifølge nettet. Små pupper og resten er en strek rett ned. Lite spennende 😅 men magen blir jo dvask ganske lenge etter fødsel, så den ønsker jeg å skjule litt. Noen som har forslag/erfaringer? 😊 Anonymkode: afb41...8c1
Skrufa Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Jeg bruker mye ammesingleter og litt større gensere over som jeg bare tar av eller ruller opp om jeg skal amme. Samme gensere som da jeg var gravid. Synes det er litt kjipt å ta på gravidbukser nå etter å ha født, så bruker bare vanlige treningstights (får ikke på meg vanlige bukser enda), bare i en størrelse større enn jeg normalt bruker. De har høyt liv så føler det holder ting litt på plass! ☺️ Jeg brukte for det meste lange comfy litt varmere «kjoler» med strømpebukse da jeg var gravid. Kjøpte vanlig og ikke gravid-modell. Både fra bikbok og cubus. Elsket de. Kunne brukt de nå også, men ikke ammevennlige så sparer de til nr 2 om jeg er så heldig 😅
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 Jeg brukte stoffbukser. Ikke sånne som ser ut som joggebukser, men sånne man fint kan bruke på jobb etc. Kunne bruke min vanlige størrelse fram til fødselen. Dro på sykehuset i en slik bukse. Sånne finner du på Cubus, Lindex etc. Anonymkode: 8d707...02b
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #4 Skrevet 4. mars 2021 Jeg brukte kjoler med knepping foran og omslagskjoler. Etter fødsel var det veldig greit med hold in strømpebukse under. Enkelt å få frem puppen ved amming. Anonymkode: d1adc...e51
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #5 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg brukte kjoler med knepping foran og omslagskjoler. Etter fødsel var det veldig greit med hold in strømpebukse under. Enkelt å få frem puppen ved amming. Anonymkode: d1adc...e51 Har du link til noen? Anonymkode: afb41...8c1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #6 Skrevet 4. mars 2021 Jeg liker veldig godt overdelene og kjolene fra Boob Design! Er litt dyre, men har bodd i mine i nesten to år nå gjennom graviditet og amming og de er like fine. Ellers støtter jeg ammesinglet med løse gensere, cardigans eller omslagstopper/kjoler Anonymkode: 84a14...d38 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #7 Skrevet 4. mars 2021 Enig med personen over meg! Veldig fornøyd med ammetøy fra Boob 😀Man kan finne mye pent brukt på Finn om man ikke vil bruke en formue. Anonymkode: 71b88...f4f 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #8 Skrevet 5. mars 2021 Takk for alle svar! Jeg synes gensere, kjoler og topper med snittet vi kan brette opp rett under brystene så vi enkelt kan amme rett og slett ikke passer meg. Jeg ser så bred ut, fremhever bredden og magen min 🤷♀️ Anonymkode: afb41...8c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå