AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Har kjøpt et glidemiddel som skal hjelpe for å bli gravid. Men ser holdbarheten kun er 3 måneder. er ikke det litt lite? Funker det ikke etter tre måneder? Anonymkode: 26258...87b
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Det er bortkastede penger og rent tull. Anonymkode: c68a1...b41
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er bortkastede penger og rent tull. Anonymkode: c68a1...b41 Det var med tanke på å ikke bruke et glidemiddel som kan ødelegge for mulig graviditet. ts Anonymkode: 26258...87b
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #4 Skrevet 4. mars 2021 Jeg har også kjøpt denne! Leste at det var lurt, sikkert samme som du har lest. Men jeg bestilte den på nettet og i den den kom, var jeg allerede gravid - selv om før det prøvde vi i nesten ett år. Så ja, jeg ble til slutt gravid med helt vanlig glidemiddel. Og andre graviditet, glemte jeg denne helt og igjen, ble gravid med vanlig glidemiddel. Så ihvertfall for min del var det bortkastet penger. Anonymkode: f41ae...b1f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #5 Skrevet 4. mars 2021 VI har kjempegod erfaring med den glidekremen. Første gang tok det et år før jeg ble gravid. Andre gang brukte jeg også lang tid før vi kjøpte kremen og da ble jeg gravid på første forsøk. Tredje gang startet vi med kremen med en gang og jeg ble gravid på første forsøk da også. Om noen vil tro at det er tilfeldig får de bare tro det. Den var billig og skader ikke og om det kan føre til raskere graviditet er det bare bra. Anonymkode: 4597c...90c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå