AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Del Skrevet 4. mars 2021 Noen som har peiling? Ny laptop og bruker Microsoft Word. Alle innstillinger viser stående utskrift, men likevel kommer utskrifter liggende. Fra den gamle pc skjer ikke dette. Vet ikke hvor jeg skal finne ut hvor feilen er. Vet du? Alle tips tas imot med et takk. Anonymkode: 9c9bd...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 4. mars 2021 #2 Del Skrevet 4. mars 2021 Har du sjekket forhåndsvisningen før du skriver ut? Hvordan ser det ut der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #3 Del Skrevet 4. mars 2021 ekkoet skrev (4 timer siden): Har du sjekket forhåndsvisningen før du skriver ut? Hvordan ser det ut der? Ja, den har jeg sjekket. Viser stående. Veldig merkelig... Dette er som nevnt Microsoft Word. Fra den gamle pc brukte jeg en enklere utgave av Word. Der fungerer det normalt. Forstår det bare ikke... Anonymkode: 9c9bd...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #4 Del Skrevet 4. mars 2021 Har nå oppdaget at velger jeg liggende utskrift, så kommer den ut stående. Hvor kan feilen ligge, tro? Eller hvem kontakter jeg for å få det rettet oppi...? Anonymkode: 9c9bd...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMF Skrevet 4. mars 2021 #5 Del Skrevet 4. mars 2021 Det er et sted når du ser på forhåndsvisningen, der du «huker av» for stående eller liggende utskrift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #6 Del Skrevet 4. mars 2021 BMF skrev (25 minutter siden): Det er et sted når du ser på forhåndsvisningen, der du «huker av» for stående eller liggende utskrift. Det vet jeg. Den er innstilt på stående, men kommer ut liggende retning. Endrer jeg innstilling til liggende, kommer den ut stående. Veldig rart. Virker som signalene som sendes til printer er feil. Anonymkode: 9c9bd...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #7 Del Skrevet 4. mars 2021 Her er bilder: Anonymkode: 9c9bd...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #8 Del Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her er bilder: Anonymkode: 9c9bd...5ee Fikk ikke til å legge ved bilder... Anonymkode: 9c9bd...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #9 Del Skrevet 4. mars 2021 Anonymkode: 9c9bd...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #10 Del Skrevet 4. mars 2021 Anonymkode: 9c9bd...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #11 Del Skrevet 4. mars 2021 Hvordan ser det ut hvis du klikker på "skriveregenskaper"? Hva med "Utskriftsformat"? Det kan være innstillinger i en av disse menyene som kræsjer med Word-innstillingene. Anonymkode: 5f3b8...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #12 Del Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvordan ser det ut hvis du klikker på "skriveregenskaper"? Hva med "Utskriftsformat"? Det kan være innstillinger i en av disse menyene som kræsjer med Word-innstillingene. Anonymkode: 5f3b8...7a6 Den viser stående i alle menyene... Prøvde nå å skrive ut fra Excel. Samme problem. Er det noe feil i hele office pakken kanskje da. Merkelig. Anonymkode: 9c9bd...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #13 Del Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Den viser stående i alle menyene... Prøvde nå å skrive ut fra Excel. Samme problem. Er det noe feil i hele office pakken kanskje da. Merkelig. Anonymkode: 9c9bd...5ee Og det er ikke ett eller annet sted i de globale printerinnstillingene (ikke printerinnstillingene i programmene, siden det er likt i Word og Excel) det kan være skrudd på 2 sider pr. side, hefteutskrift e.l.? Det kan se ut som printeren ikke bare snur arket feil vei, men prøver å sette inn to sider pr. ark. Anonymkode: 5f3b8...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #14 Del Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og det er ikke ett eller annet sted i de globale printerinnstillingene (ikke printerinnstillingene i programmene, siden det er likt i Word og Excel) det kan være skrudd på 2 sider pr. side, hefteutskrift e.l.? Det kan se ut som printeren ikke bare snur arket feil vei, men prøver å sette inn to sider pr. ark. Anonymkode: 5f3b8...7a6 Er det i innstillingene på selve pc du mener? Altså startmeny - innstilling - skriver... Anonymkode: 9c9bd...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #15 Del Skrevet 4. mars 2021 (Shit, denne typen problemer er jeg jo egentlig en racer på å løse, men det er helt håpløst når jeg ikke kan klikke meg rundt i menyer og innstillinger selv! ) Anonymkode: 5f3b8...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #16 Del Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det i innstillingene på selve pc du mener? Altså startmeny - innstilling - skriver... Anonymkode: 9c9bd...5ee Ja, det stemmer. Anonymkode: 5f3b8...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #17 Del Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det stemmer. Anonymkode: 5f3b8...7a6 Eller rettere sagt, hos meg (W10) er det Start => Skrivere og skannere => klikk på riktig skriver => Administrer => Utskriftsinnstillinger. Men det stemmer at jeg mener du skal gå inn via startmenyen og finn skriveren derfra, ikke via programmet du jobber i. Anonymkode: 5f3b8...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #18 Del Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Eller rettere sagt, hos meg (W10) er det Start => Skrivere og skannere => klikk på riktig skriver => Administrer => Utskriftsinnstillinger. Men det stemmer at jeg mener du skal gå inn via startmenyen og finn skriveren derfra, ikke via programmet du jobber i. Anonymkode: 5f3b8...7a6 Har w10 her og. Det er vel standard kanskje på ny pc. Har samme menyer som du beskriver, bare jeg som skrev på husk i sted. (Satt ikke foran pc da). 😜 Men når jeg gjør som du skriver og går inn på administrer på Brother printeren, så står det «stående» der også under papirretning... Anonymkode: 9c9bd...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #19 Del Skrevet 4. mars 2021 Kjøpte office 365 forleden. Kanskje det er en feil i programvaren... Anonymkode: 9c9bd...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #20 Del Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Eller rettere sagt, hos meg (W10) er det Start => Skrivere og skannere => klikk på riktig skriver => Administrer => Utskriftsinnstillinger. Men det stemmer at jeg mener du skal gå inn via startmenyen og finn skriveren derfra, ikke via programmet du jobber i. Anonymkode: 5f3b8...7a6 Skulle gjerne delt bilder fra skjerm, men filstørrelsen blir for stor hele tiden så jeg får ikke til å laste opp her på KG. (Vet ikke hvordan jeg endrer bildestørrelse...) Anonymkode: 9c9bd...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå