AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Jeg fikk i går kveld så skikkelig lyst til å kjøpe alkohol og drikke meg ordentlig dritings. Har aldri vært det før, og fikk så lyst til å kjenne på rusen. Men noen som har noen gode tips her? Hvordan får jeg tak i alkohol, hvor mye er for mye (sånn med tanke på alkoholforgiftning) og hva må jeg regne med dagen etter? Gode tips mottas takk 😁 Anonymkode: 5aa20...cbd
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Hvor gammel er du? Det eneste du oppnår er å bli dårlig. Ikke å vits å gjøre det eller? Anonymkode: 807e8...097 9
ekkoet Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 Om du ikke troller så burde det ha vært trolling Uansett er det du spør om farlig og ikke noe noen bør råde deg til over internett.
1312 Skrevet 4. mars 2021 #4 Skrevet 4. mars 2021 alle tåler forskjellig mengde alkohol. Vil råde deg til å eksprimentere mer med alkohol og hvor mye du tåler, før du går inn for å drikke deg dritings.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #5 Skrevet 4. mars 2021 Gå på polet og kjøp det du liker best? Det stenger 18 på hverdager og 15 på lørdager.. evt bare kjøp øl eller rusbrus på butikken . Kos deg , og sørg for å ha Paracet og vann på nattbordet. Om du blir fyllesjuk imorgen så er det mulig du får hodepine, kaster opp og føler deg generelt dårlig og dehydrert . Stor sjanse for at du får lyst på pizza og brus. Anonymkode: 607d4...105
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #6 Skrevet 4. mars 2021 Hva er poenget med å bli dårlig? Å drikke noe godt i passe mengde til å kjenne deilig rus uten å bli dårlig er da ekstremt mye bedre. Anonymkode: b0bbd...c80 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #7 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor gammel er du? Det eneste du oppnår er å bli dårlig. Ikke å vits å gjøre det eller? Anonymkode: 807e8...097 21. Nei men har bare lyst til å prøve 😁 Anonymkode: 5aa20...cbd
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #8 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 21. Nei men har bare lyst til å prøve 😁 Anonymkode: 5aa20...cbd Om du er 21 er det da bare å reise å kjøpe det du vil 🤷♀️ anbefaler drikking med måte da. Driting er null vits. Anonymkode: 18a40...9b3
knulleGuden666 Skrevet 4. mars 2021 #9 Skrevet 4. mars 2021 Kjøp masse sprit av forskjellige styrker, start med øl eller vin. Hold deg bare borte fra de verste
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #10 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Om du er 21 er det da bare å reise å kjøpe det du vil 🤷♀️ anbefaler drikking med måte da. Driting er null vits. Anonymkode: 18a40...9b3 Jeg har ofte blitt antatt til å være under 18 og ser for meg at de kassa kan tro at jeg har forfalsket leg. Litt komplisert der altså 🤔 Anonymkode: 5aa20...cbd
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #11 Skrevet 4. mars 2021 Gå på butikken. Kjøp litt forskjellig, gjerne lys øl og rusbrus (hvis du liker søtt). Når du kjenner at du begynner å bli litt beruset (kan være etter et par flasker. Reis deg opp og gå litt rundt) så stopper du. Det du allerede har drukket er ikke helt ute i blodet ditt enda, og rusen vil stige uten at du drikker mer. Etter en god halvtime kan du avgjøre om du vil ha mer. Vær forsiktig, ikke drikk fort. Dersom du finner et nivå som er bra, og har drukket siste halvtimen, vil du bli enda fullere. Da kan det bli ubehagelig, du blir kvalm og det er ikke gøy. Kanskje er et par/tre flasker nok til at du får den behagelige rusen. Drikk en del vann både sammen med alkoholen og dagen etter. Det er ofte dehydrering (sammen med at alkohol omgjøres til en slags "gift" i kroppen) som gjør deg dårlig dagen etter. Om du er 21 og har ID så gjør det jo ikke noe om de tror du har fake ID. Be dem tilkalle politi og be dem sjekke. Anonymkode: b240b...a45 3
Million Skrevet 4. mars 2021 #12 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): 21. Nei men har bare lyst til å prøve 😁 Anonymkode: 5aa20...cbd Du vil angre dagen etter. Hele dagen blir ødelagt. Voldsom hodepine og skallebank, kanskje kvalme, tørste. Ligge på sofaen og bare stønne og be om at timene går, sånn at du er et minutt nærmere å bli kvitt fyllesyken. I de verste tilfellene har jeg vært fyllesyk i opptil to dager. Det verste er dagen etterpå, men noen ganger henger det litt igjen dagen etter der også. Ikke noe jeg vil anbefale. Å drikke seg dritings er bare tull, bortkastede penger og ris til egen bak! 😛 Jeg drakk meg full på rødvin en gang da jeg var rundt 20 år. Etter det har jeg aldri rørt rødvin, jeg makter ikke tanken en gang, for alt jeg husker er rødvinssmakende oppkast, i time etter time og dagen etter.... det er over 30 år siden. 2
Gjest Ls22 Skrevet 4. mars 2021 #13 Skrevet 4. mars 2021 Hvis du vil bli dritings, men ikke være så sjukt dårlig dagen etterpå anbefaler jeg deg Captain Morgan og cola, fungere også veldig bra med Pepsi Max. Vil du gå rett på en smell og være drita innen kl.9 så kjører du på med tequila og jäger. Enjoy! ✌🏻
fjærestein Skrevet 4. mars 2021 #14 Skrevet 4. mars 2021 (endret) Vil ikke anbefale å bli dritings Men om du måååå :kjøp øl og drikk. Med øl vil du ha minst sjans for forgiftning, vil jeg tro. Du vil antagelig sovne før du får i deg farlig mye om du ikke bælmer helt vilt. Dritings er ikke så gøy. Men om du ikke drikker veldig fort kan jo veien dit være interessant. Å bli dritings på sprit, uten erfaring med det, kan være farlig da du kjapt får i deg mye alkohol. Vil fraråde det sterkt faktisk Endret 4. mars 2021 av fjærestein katta hoppet på tastaturet og postet før hadde skrevet ferdig....
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #15 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har ofte blitt antatt til å være under 18 og ser for meg at de kassa kan tro at jeg har forfalsket leg. Litt komplisert der altså 🤔 Anonymkode: 5aa20...cbd Har du legitimasjon med bilde så har du legitimasjon. Null stress, med mindre du faktisk har falskt leg da. Anonymkode: 18a40...9b3 8
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. mars 2021 #16 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har ofte blitt antatt til å være under 18 og ser for meg at de kassa kan tro at jeg har forfalsket leg. Litt komplisert der altså 🤔 Anonymkode: 5aa20...cbd Er du 21 og har en ordentlig legitimasjon, spiller det ingen rolle hva de i kassa tror. Finnes ikke komplisert. Kjøp en flaske vodka og fem poser tyrkisk pepper. Ta en blender og knus sukkertøyene og hell i vodkaen. Legg flaska i kjøleskapet noen timer, rist den av og til. Shot hele flaska. Da tenker jeg du blir småfull.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #17 Skrevet 4. mars 2021 Javel. Sett spybøtta klar ved sengekanten, last ned foodorappen så du kan bestille frokost fra McDonald’s fra sengekanten dagen etter. Paracet på nattbordet, Pepsi Max i kjøleskapet. Polet: kalinka/absolutt vodka (red bull som blandevann). Galiano og jegermaister til shotting. Skruf sterk snus for ytterligere effekt. Dra hjem, kjør på. evt. Kjøp en god rødvin, sett pris på å nyte et glass eller to :) Anonymkode: 7b1fc...825 3
Kenelz Skrevet 4. mars 2021 #18 Skrevet 4. mars 2021 Ikke bli full på vin! Vin gir den verste bakrusen noen sinne. Hilsen en som drakk seg dritings på absinthe fire shots.
Gjest Smeltemann Skrevet 4. mars 2021 #19 Skrevet 4. mars 2021 Kjøp deg whiskey ,det er det eneste du ikke blir fyllesyk av.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #20 Skrevet 4. mars 2021 Smeltemann skrev (1 minutt siden): Kjøp deg whiskey ,det er det eneste du ikke blir fyllesyk av. Veel ikke helt enig 😂 Anonymkode: 18a40...9b3 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå