Gå til innhold

Hva er det kleineste stilvalget du ser om dagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det

Ungdommen prøver å se ut som 1995. 

Anonymkode: 71ad2...64f

• Liker 30
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

For meg er det

Ungdommen prøver å se ut som 1995. 

Anonymkode: 71ad2...64f

Jeg tenker heller at det er at ungdommen prøver å se ut som 2021. 

Synes ikke det er så kleint. 

Anonymkode: fdb32...736

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Lyse jeans som er høye i livet, som bare fremhever store rumper og ser ikke helt bra ut.. Samt dama på jobben som er 60 år og går med skinnskjørt og pumps som hun ikke klarer å gå skikkelig i, man ser at det gjør vondt når hun går.

Anonymkode: f18fb...6b6

• Liker 16
Skrevet

Slengbukser 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Prøver18 skrev (18 minutter siden):

Slengbukser 

Enig!! 

Anonymkode: 15fbd...ecd

• Liker 1
Skrevet

Slengbukser og bøttehatt.🙇🏽‍♀️ 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Ankelsokker og sneakers i -10C

Anonymkode: 9540b...ddc

• Liker 37
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Lyse jeans som er høye i livet, som bare fremhever store rumper og ser ikke helt bra ut.. Samt dama på jobben som er 60 år og går med skinnskjørt og pumps som hun ikke klarer å gå skikkelig i, man ser at det gjør vondt når hun går.

Anonymkode: f18fb...6b6

❤️👌

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Synes det kleineste stilvalget er å sitte på KG og rakke ned på andre sin stil fordi man er usikker på seg selv. 

Anonymkode: 1212c...2d4

Hvordan er det «egen stil» når alle kidsa går i det samme? :klo: 

Anonymkode: 2e570...6db

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

At 90-tallet er tilbake igjen. Det var stygg stil da, og nå er det bare harry. 60’- 70’- og 80’- tallet har mye kulere stiler. Jeg er var ungdom på 80’-tallet og vi var kule. Jeg har litt samme stil enda, men kler meg også pent og classy. 

Anonymkode: c0ff1...92e

• Liker 7
Skrevet

Eldre damer med fake skinnbukser

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Flamme skrev (20 timer siden):

Strikkevest! 

Jeg er 100 % enig i at stikkevestene folk går med nå ser helt dust ut.

Men likevel så tenker jeg nå at motene nesten alltid er litt rare. Vi gikk kledd omtrent slik folk kler seg nå på 90-tallet, og jeg husker noen ganske tullete ting vi gikk i tidlig på 2000-tallet også. Jeg synes ikke det er så farlig, jeg, la folk ha det gøy med hvordan de kler seg. I dag vil alle bare ha halve gensere, gi dem et par år, så rekker de til knærne. Forandring fryder visst :)

Anonymkode: ab500...85e

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Synes det kleineste stilvalget er å sitte på KG og rakke ned på andre sin stil fordi man er usikker på seg selv. 

Anonymkode: 1212c...2d4

👏👏👏

Jeg vokste opp på 90-tallet og husker den usikre tiden. Nå virker det som om ungdommene kjører egen stil og det burde vi støtte og akseptere. 

Anonymkode: baf24...47c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Tenker aldri over hva folk går i, klær er klær. Jeg synes det er flott at folk finner sin stil og går i det de føler seg vel i.
Det eneste jeg kan heve øyebrynene over er folk (ja, også menn) som kler seg i klær de kanskje skulle lagt fra seg for 40 år siden. Skinnbukser, korte skjørt, altfor høye hæler. 

Anonymkode: 9a2a5...456

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ankelsokker og sneakers i -10C

Hvorfor? Hvis man bare skal kjøre bil/ta buss til for eksempel et kjøpesenter, til jobb eller til skolen, så er det jo ikke kaldt. Trenger ikke å dra på seg ullsokker og svære vintersko med mindre man skal være ute en stund. Det blir jo alt for varmt å sitte inne en hel dag på jobb eller skole med varmt fottøy.

Anonymkode: 565a7...a59

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

At 90-tallet er tilbake igjen. Det var stygg stil da, og nå er det bare harry. 60’- 70’- og 80’- tallet har mye kulere stiler. Jeg er var ungdom på 80’-tallet og vi var kule. Jeg har litt samme stil enda, men kler meg også pent og classy. 

Anonymkode: c0ff1...92e

Jeg syns 90 tallet og tidlig 2000 tall er veldig mye kulere enn f.eks 50 og 60 talls stil. Så folk er jo ulike og det er greit. Det jeg syns er rart er folk som skal kritisere at folk blir inspirert av tidligere trender, samtidig som det tydeligvis er helt lov med en sånn rockabilly 50 talls stil. 

Hvis jeg skal tenke at noe andre går i er kleint (?) så er det vel helst når folk går i noe som åpenbart er helt feil figur, feil størrelse osv. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Synes egentlig logiske brister er flauest.

Anonymkode: 87388...aa8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Harry afterski-stil a la EOTB-deltakere. Glorete boblejakker i sterke farger eller metallisk stoff, store skibriller som en del av et antrekk (uten noen praktisk funksjon), bar mage under boblejakke, the list goes on...

Anonymkode: b9e99...162

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...