AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Mener å ha lest her for en stund siden at det er praktisk talt umulig 🤔 Noe som likevel har greid det? Anonymkode: 91610...bba
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mener å ha lest her for en stund siden at det er praktisk talt umulig 🤔 Noe som likevel har greid det? Anonymkode: 91610...bba *Noen Anonymkode: 91610...bba
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 Vil tro det har mye med hvilken retning innen it du tenker på... Anonymkode: 1b8c1...bf6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #4 Skrevet 4. mars 2021 Jeg er egentlig utdannet UI designer, hadde ingen realfag på vgs eller universitetet. Var veldig enkelt for meg å få jobb i hvert fall, fikk jobb som programmerer lenge før jeg var ferdig utdannet. Anonymkode: 8d76a...547
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #5 Skrevet 4. mars 2021 Mannen min droppa ut av utdannelsen innen IT da han fikk et jobbtilbud, allikevel ringer det headhuntere støtt og stadig. Han jobber innen programmering, og siden koding regnes som "ferskvare" er det tydeligvis viktigere å holde seg oppdatert enn å ha en "gammel" utdannelse. Anonymkode: 27d21...2e0
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #6 Skrevet 4. mars 2021 Litt usikker på hva du mener når du sier 'innen IT', det er jo et stort felt. Uansett. Jeg gikk media og kommunikasjon på VGs, og tok påbygg Vg3. Hadde ingen realfag, gikk videre til programmering på høyskolen Kristiania. Der de hadde en Informatikk bachelor du ikke trenger matte på 'høyere nivå' for å komme inn på. Hadde da 1-2 p-y matte fra VGs. Gikk ferdig der, og brukte 12 dager på å skaffe meg en jobb som system utvikler.. anbefaler jeg dette, nei. Pga privat høyskole = doblet studiegjeld Anonymkode: 24ae7...b34
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #7 Skrevet 4. mars 2021 Det er svært enkelt spesielt om man er kvinne. Anonymkode: 0129a...cc2 2