AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Hei Jeg har fått meg en ganske så ny fuck buddy, som er helt fantastisk i senga, vi fungerer knall sammen der. Han er ikke av typen som sms eller ringer noe særlig, og det er greit nok det, men det hadde jo vært ok med en god helg melding eller noe i den dur en gang. Når jeg spurte han om dette sa han at han ikke ville virke så lett på tråden...jeg sa at der hadde han forbedringspotensiale. jeg er ikke ute etter en som ringer og sms konstant, men greit med en sms en gang blandt, hyggelig det. så sier han at man fort kan bli avhengig av å være her...ja, altså med de motstridende signalene så kan man nesten tro at han egentlig ikke har lyst til å ligge.... Hva er greia? er han redd for å virke innpåsliten eller er han bare ikke keen? han er godt voksen, i midten av 40 årene og jeg er i slutten av 30 årene. Blir ikke klok på menn Anonymkode: 60ce7...ece
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Det kan hende han vil ha en ren ff relasjon, og da er det ofte sånn at man snakkes når man avtaler å møtes. Hvis du allerede ønsker kommunikasjon utenom så virker det jo som om du vil noe mer? Jeg har gått i den fella flere ganger selv hvor man begynner å ha masse kontakt også blir ting komplisert etterhvert. Anonymkode: c5c5e...31d
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det kan hende han vil ha en ren ff relasjon, og da er det ofte sånn at man snakkes når man avtaler å møtes. Hvis du allerede ønsker kommunikasjon utenom så virker det jo som om du vil noe mer? Jeg har gått i den fella flere ganger selv hvor man begynner å ha masse kontakt også blir ting komplisert etterhvert. Anonymkode: c5c5e...31d Joda, jeg har også hatt flere ff før, og dette fordi jeg ikke ønsker et forhold...har hatt det også Assa, men trives veldig godt som singel..men liker å ha noen å ha det gøy med ...ha sex og skravle litt med. De andre jeg har hatt har bare vært mere på liksom i form av teksting etc...men enig, ting kan blir komplisert. Greia er at jeg er ikke en one Night stand person, men mere en som liker å ligge med samme person..uten at vi trenger å bli kjærester... Anonymkode: 60ce7...ece
artigmedsex Skrevet 4. mars 2021 #4 Skrevet 4. mars 2021 Må nesten le litt. Dette er jo sjekketriks #1 om du ser en av de millionene av youtube-videoene som forteller menn hvordan de skal behandle kvinnner. Ignorer de så blir de gale etter deg.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #5 Skrevet 4. mars 2021 artigmedsex skrev (13 minutter siden): Må nesten le litt. Dette er jo sjekketriks #1 om du ser en av de millionene av youtube-videoene som forteller menn hvordan de skal behandle kvinnner. Ignorer de så blir de gale etter deg. Hahaha, Morsomt!!!Spot on... Anonymkode: 60ce7...ece
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #6 Skrevet 4. mars 2021 Ignorere funker ikke på meg, da avslutter jeg raskt. Ikke ute etter forhold men må være noe vennskap om en ikke skal føle seg som søppel Anonymkode: 75793...b45
artigmedsex Skrevet 4. mars 2021 #7 Skrevet 4. mars 2021 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Ignorere funker ikke på meg, da avslutter jeg raskt. Ikke ute etter forhold men må være noe vennskap om en ikke skal føle seg som søppel Anonymkode: 75793...b45 Ignorering som metode må justeres etter det kvinnemennesket mannen har med å gjøre. Hadde du sett den youtube videoen så hadde du ikke postet den kommentaren, for det er nettopp den rette mengden ignorering som må til. Ikke for ivrig, og ikke for avvisende. Bare akkuratt sånn at hun fatter interesse og trigges til å kjempe for hans gunst. Den mannen du faller for er rett og slett den som mestrer å manipulere deg best. Endret 4. mars 2021 av artigmedsex
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #8 Skrevet 4. mars 2021 artigmedsex skrev (4 minutter siden): Ignorering som metode må justeres etter det kvinnemennesket mannen har med å gjøre. Hadde du sett den youtube videoen så hadde du ikke postet den kommentaren, for det er nettopp den rette mengden ignorering som må til. Ikke for ivrig, og ikke for avvisende. Bare akkuratt sånn at hun fatter interesse og trigges til å kjempe for hans gunst. Den mannen du faller for er rett og slett den som mestrer å manipulere deg best. hvorfor sier du teknikken min til damene her?, dårlig greier burde skamme deg Anonymkode: d7d5e...df1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå