AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #21 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Utrolig sykt! Føler virkelig med din kjæreste! Ikke gi opp, og krev den hjelpa han har rett på! Anonymkode: 61e2d...a11 overfalt å slo ut ALLE tenner i over kjeften, ALLE jeksler å alt 😢😲😢😢😢 for å få alle på skrue koster 150.000 altså å få det som det var før overfallet. Kjære snille stakkar ber bare om 2 tenner så han kan feste på «bro» isteden for å gå med full gebiss protese , (er vist forskjell🙈 ) Ts Anonymkode: 7f53a...8af
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #22 Skrevet 4. mars 2021 Kjenner det var vondt å tungt å dele. Men enda vondere å tyngere og ikke bli trodd , dømt på nytt her og på fb også, for jeg var så teit å si hva ska man gjøre lage vipps lizzom 🤷♀️ er jo sånn det FØLES. Har laga vipps en gang til en hund som hadde ryggprolaps å ikke var min engang 💖 Man bør kunne stole på rettssystemet. Så vi gir det en sjangse til. Ikke at man føler man har så mye valg. Ts Anonymkode: 7f53a...8af
Klossmajor Skrevet 4. mars 2021 #23 Skrevet 4. mars 2021 Kontakt avisene. Hvis framstillingen din stemmer, så kan jeg ikke forstå annet enn at de vil slå opp denne saken. Hør med Landsforeningen for voldsofre hva slags bistand de kan tilby. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #24 Skrevet 4. mars 2021 Først, les dere opp på rettigheter og ta kontakt med jussbuss/andre lavterskeltilbud for å høre hvordan dere kan gå frem. Dere kan også engasjere egen advokat, og om man har lav nok inntekt så kan det være man har rett til fri rettshjelp. Jeg ville også tatt kontakt med firmaet til advokaten og bedt om begrunnelse på hvorfor han ikke møtte opp uten å si fra og påklage dette. Hvis denne naboen faktisk har vært registrert kickboxer (dvs. trent i klubb/forening) så kan man ta kontakt med f. eks. Norges Kickboxingforbund og legge inn en klage. Er man registrert kampsportutøver så kan man bli eksludert hvis man benytter det man har lært til uprovosert vold mot andre (altså tilfeller som ikke er helt nødvendig selvforsvar). Anonymkode: 59211...bc2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #25 Skrevet 4. mars 2021 Du må lære deg forskjellen på spleis og vipps. Anonymkode: c6028...0a3 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #26 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Kjenner det var vondt å tungt å dele. Men enda vondere å tyngere og ikke bli trodd , dømt på nytt her og på fb også, for jeg var så teit å si hva ska man gjøre lage vipps lizzom 🤷♀️ er jo sånn det FØLES. Har laga vipps en gang til en hund som hadde ryggprolaps å ikke var min engang 💖 Man bør kunne stole på rettssystemet. Så vi gir det en sjangse til. Ikke at man føler man har så mye valg. Ts Anonymkode: 7f53a...8af Det du tenker på er spleis ts, ille vipps. Her må jo advokaten til kjæresten din ha gjort en elendig jobb!! Jeg hadde tatt med hele saken til en ny advokat, helt på trynet. Ønsker dere masse lykke til ❤ Anonymkode: 23bcd...68c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #27 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det du tenker på er spleis ts, ille vipps. Her må jo advokaten til kjæresten din ha gjort en elendig jobb!! Jeg hadde tatt med hele saken til en ny advokat, helt på trynet. Ønsker dere masse lykke til ❤ Anonymkode: 23bcd...68c Spleis, ikke* vipps, skulle det stå. Anonymkode: 23bcd...68c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #28 Skrevet 4. mars 2021 Hvis dette har vært tilfelle, hvorfor har det ikke vært i avisen? Eller annen mediaportal! Anonymkode: 80b09...834
Gjest Bet-t-ina Skrevet 4. mars 2021 #29 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts Anonymkode: 7f53a...8af Oj, sann. 10.000,- er ikke mye. I statene hadde dere fått minst noen hundretusen.
Gjest førstedamen Skrevet 4. mars 2021 #30 Skrevet 4. mars 2021 Har han ikke forsikring? Min reiseforsikring dekket skade etter ran som skjedde rett utenfor huset. Om han ikke har forsikring kan han få nedbetalingsplan og betale over tid hos mange tannleger. Helfo kan også dekke noe. Dere bør også klage på vedtaket om erstatning. Legg ved dokumentasjon dere får fra tannlegen med prisoverslag på all behandling han vil trenge. Kan godt hende de da gjør om vedtaket.
Gjest Bet-t-ina Skrevet 4. mars 2021 #31 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjenner det var vondt å tungt å dele. Men enda vondere å tyngere og ikke bli trodd , dømt på nytt her og på fb også, for jeg var så teit å si hva ska man gjøre lage vipps lizzom 🤷♀️ er jo sånn det FØLES. Har laga vipps en gang til en hund som hadde ryggprolaps å ikke var min engang 💖 Man bør kunne stole på rettssystemet. Så vi gir det en sjangse til. Ikke at man føler man har så mye valg. Ts Anonymkode: 7f53a...8af Vi leser utrolig mange oppdiktede historier her på forumet, og at vi er skeptiske er et sunnhetstegn vil jeg si.
Gjest Bet-t-ina Skrevet 4. mars 2021 #32 Skrevet 4. mars 2021 (endret) - Endret 4. mars 2021 av Bet-t-ina
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #33 Skrevet 4. mars 2021 Bet-t-ina skrev (6 minutter siden): Din kjæreste har allerede anket. Så mistet dere da 15.000,- Mulig pga. saksomkostninger? Antar jeg? Skadevolder anket står det. Anonymkode: 0d3be...43a
Gjest Bet-t-ina Skrevet 4. mars 2021 #34 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skadevolder anket står det. Anonymkode: 0d3be...43a Ser det nå.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #35 Skrevet 4. mars 2021 Bet-t-ina skrev (22 minutter siden): Vi leser utrolig mange oppdiktede historier her på forumet, og at vi er skeptiske er et sunnhetstegn vil jeg si. Sunn fornuft å ikke tro på alt man leser. Anonymkode: 27504...2ab 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #36 Skrevet 4. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Du må lære deg forskjellen på spleis og vipps. Anonymkode: c6028...0a3 Ja, fordi vi forsto jo ikke hva TS mente. Selvfølgelig gjorde vi ikke det, jeg satt som et spørsmålstegn her og lurte på hvordan i alle dager jeg kunne bidra med vipps uten å ha noe telefonnr. Men anke på erstatningen ville jeg absolutt gått for. Var en artikkel tidligere i dag i lokalavisen som gikk i at de som er tungt kriminelle slipper lettest unna. Når jeg leser at vedkommende som utførte volden hadde mange saker på seg, tror jeg fort vi snakker om samme effekten. Det er faktisk sånn, en som har mange saker får vesentlig mildere straff per sak, enn om man var uten rulleblad og måtte stå til ansvar for en enkeltsak. Synes det er urettferdig, og synes voldsoffererstatning på 10,000 for blind vold med store konsekvenser, som her, er alt for lite. Greit gjerningsmannen kanskje ikke har økonomi til å betale mer, men har vi ikke noe offentlig instans som kunne sørget for at offeret i det minste fikk en munn som han kan smile med uten å bli forlegen? Anonymkode: 783ea...ec3 2
_popcorn_ Skrevet 5. mars 2021 #37 Skrevet 5. mars 2021 Tråden er ryddet for bilde med personlig informasjon, og svar til dette. _popcorn_, mod 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #38 Skrevet 6. mars 2021 Eksen min mistet to tenner da han ble utsatt for blind vold. Der ble ingen tatt da de ikke viste hvem det var. Men han fikk oppi 40.000-60.000 i erstatning av voldserstatnings kontoret, Anonymkode: 519c4...065
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #39 Skrevet 6. mars 2021 Er ikke tilhenger for blind vold. Føler jeg ikke har alle fakta i saken. Men en ting jeg ikke skjønner er hvorfor ikke dere flyttet? hadde ikke bodd et år der og vært redd for å gå ut døra. Håper han får tenner igjen og psykisk hjelp. Det må være traume å blitt slått ned slik. Syns det er rart retts systemet oppførte seg sånn. Men som sagt. jeg vet ikke alt i saken. Anonymkode: 26260...512
Aristokatten Skrevet 6. mars 2021 #40 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 14.50): Hvis dette har vært tilfelle, hvorfor har det ikke vært i avisen? Eller annen mediaportal! Anonymkode: 80b09...834 Mediene skriver ikke om alle voldssaker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå