Gå til innhold

Kjæresten min ble angrepet av en psykotisk kickboxer (!!!!!) nabo i blokka

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min bor i 4 etg, blokk, i et flott område i Trondheim, rolig med unger å pensjonister. Kjæresten min ble angrepet av en psykotisk kickboxer (!!!!!) nabo i blokka da han satt fra seg handlenett og skulle låse seg inn i sin egen leilighet. Han så det IKKE komme han ble tatt bakfra i headlock å dratt inn i leilighet vis a vis å slått mot hodet så mange ganger at alle tenner i overkjeven ble slått ut ALLE! Han slo seg SLITEN så min kjære kom seg løs. Trodde man slo hardt ned på ødelegging av privat livets/ hjemmets fred men neida. Gikk over et år før saken kom i retten, der psykoen fortsatt bodde vis a vis, og han fikk heller ikke utkastelse for TRE DAGER før rettssaken. Vi torde såvidt gå ut. Vært helt jævlig!! Gjerningsmann måtte betale TI TUSEN😳🤯 det dekker ikke EN TANN engang. Reparasjon av munn kommer på over 150 000 🤯😖, pluss han er UTE å soner. Jobber å sånn. Hva faen er det slags rettssystem ?? Vi sliter fortsatt , kjæresten min under 40 år ser ut som en 90 åring i kjeften. Han gråter for han er så letta at jeg ikke dømmer han for det og går 😱 under rettssaken møtte ikke advokaten , han satt der å ble angrepet av 5-8 mennesker som alle skulle forsvare den «stakkars psyke mannen» 😳🥺😭😭😭😭😭 dritt rettssystem DELUXE. Det jeg lurer på er WTF skal jeg gjøre ? Hva kan jeg gjøre ? Lage vipps 🥵🤯 ?? ☹️😞😫

Anonymkode: 7f53a...8af

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har vips med saken å gjøre? Har ikke alle vips nå om dagen?

Anonymkode: c6028...0a3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så forferdelig grusomt ts. Ja, rettsvesenet er en vits som virker til å ha  overdreven omsorg for kriminelle. Lag spleis så gi oss linken hvis du ønsker. Jeg kommer til å støtte dere.

Anonymkode: b0e42...8ad

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei du, denne kjøper jeg ikke. Du får gå til lokalavisen og be om sympati fremfor å lage et trolleinnlegg på KG. 

Anonymkode: ed402...f37

• Liker 9
Gjest Bet-t-ina
Skrevet

Dette var meget troverdig ts. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Han vil ha tenner , minimum 2 faste skrudd inn oppe så han kan bruke sånn protese, å ikke full gebiss 😔 Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Så forferdelig grusomt ts. Ja, rettsvesenet er en vits som virker til å ha  overdreven omsorg for kriminelle. Lag spleis så gi oss linken hvis du ønsker. Jeg kommer til å støtte dere.

Anonymkode: b0e42...8ad

💖💖💖💖

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

skulle aldri nevnt spleis var sinne ironi mens jeg skrev. Har som nevnt stått som eier på en vipps, en gang til en hund som ikke var min. Jeg er ikke «sånn» 😢 Ts

AnonymBruker
Skrevet

Voldsoffererstatning!!

Anonymkode: 783ea...ec3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 12.34):

Nei du, denne kjøper jeg ikke. Du får gå til lokalavisen og be om sympati fremfor å lage et trolleinnlegg på KG. 

Anonymkode: ed402...f37

Dette er ikke tull. Hvorfor i all verden skulle jeg brukt tid på å diktet opp dette? Jeg snakker sant og den som ikke tror meg her inne får tro det den vil. Ts

Bilde med personlige opplysninger er fjernet. 
_popcorn_, mod

Endret av _popcorn_
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Bet-t-ina skrev (27 minutter siden):

Dette var meget troverdig ts. 

Ts

kkkk.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere ta dette opp i konfliktrådet? En bekjent av meg ble utsatt for noe liknende, i konfliktrådet ble de enige om at voldsmannen skulle stå for fremtidige tannlegeutgifter som kunne komme av volden.

Anonymkode: c6194...cfa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

10,000 i erstatning, og dette er blind vold? Det høres ut som noe som burde påklages.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Gå til Adressa med det. De fleste er for prinsippet at de som dømmes ikke skal dømmes så hardt at de ikke får stablet livet på beina igjen, men dette var drøyt. Jeg synes dere fortjener svar på:

- Hvorfor advokaten ikke møtte opp.

- Hvorfor erstatningen ikke dekker en 1/10 av skadene en gang.

- Hvorfor han ikke ble kastet ut før det var gått et helt år.

Det kan være forklaringer på disse spørsmålene som forsvarer det, men uansett setter det lys på hvordan det er å være offer i slike saker, og hvordan man føler at man blir kasta under bussen. Dere kan begge være anonyme. 

Anonymkode: ec777...31c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig sykt! Føler virkelig med din kjæreste!

Ikke gi opp, og krev den hjelpa han har rett på!

Anonymkode: 61e2d...a11

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

10,000 i erstatning, og dette er blind vold? Det høres ut som noe som burde påklages.

Han søkte 25 000 i oppreisning men fikk bare 10.000 fordi gjerningsmann anket. HAN var helt ALENE under rettssaken. 😥dette er oppreisning IKKE erstatning (!!) Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han søkte 25 000 i oppreisning men fikk bare 10.000 fordi gjerningsmann anket. HAN var helt ALENE under rettssaken. 😥dette er oppreisning IKKE erstatning (!!) Ts

Er forskjell på erstatning og oppreisning, han fikk 10.000 i oppreisning. Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er forskjell på erstatning og oppreisning, han fikk 10.000 i oppreisning. Ts

Er feilbehandling deluxe, jeg søker råd. Det skurrer som faen. Derfor jeg deler 👍 Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Utrolig sykt! Føler virkelig med din kjæreste!

Ikke gi opp, og krev den hjelpa han har rett på!

Anonymkode: 61e2d...a11

Tusen hjertelig takk 💖 Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter på sidelinjen «liksom» å ser han pines dag etter dag med store komplekser at tenna er slått ut. Han klarer ikke bruke full gebiss protese. Alt han ønsker er to tenner skrudd fast så de kan feste sånn bro (?) Håpet kanskje jeg fikk mer «input å gutz» til å gjøre noe. For dette føles bare SÅ FEIL ! Kontra bare gi opp. Det eneste jeg vet sikkert ang rettsgangen er at gjerningsmann hadde 7-8 andre saker i TILEGG. Ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...