AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Jeg som ikke er interessert i hva du selger, vil liksom avslutte samtalen så fort som mulig, uten å virke unødvendig frekk. Hvordan synes du at jeg bør gå fram? (Jeg vet jo at du ikke synes dette er gøy selv...) Anonymkode: f4f37...503
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Tror ikke du skal ha dårlig samvittighet for å avvise de. Har vært i et slikt salgslokale for telefonselgere og det er salgsbjeller og tavler med premier for antall salg. At de ikke trives med jobben eller å bli avvist skal ikke du ta ansvar for. Anonymkode: fb7ba...673 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 Jobbet en svært kort periode som telefonselger, hatet det, men satte veldig pris på enkel høflighet. "Neitakk jeg er ikke interessert" - legg på. Aldri, aldri, aldri vent for lenge på svar. Så lenge du er på linja brukes det som en unnskyldning til å fortsette å mase. Om du får en "takk, ha en god dag" så er det fint å si det samme, men 9 av 10 ganger blir det forsøkt å selge videre. Det er lenge siden jeg hadde jobben, men deler av opplæringen var at kunden skulle si nei tre forskjellige ganger før vi fikk lov å gi oss. Anonymkode: ccef0...828
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #4 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jobbet en svært kort periode som telefonselger, hatet det, men satte veldig pris på enkel høflighet. "Neitakk jeg er ikke interessert" - legg på. Aldri, aldri, aldri vent for lenge på svar. Så lenge du er på linja brukes det som en unnskyldning til å fortsette å mase. Om du får en "takk, ha en god dag" så er det fint å si det samme, men 9 av 10 ganger blir det forsøkt å selge videre. Det er lenge siden jeg hadde jobben, men deler av opplæringen var at kunden skulle si nei tre forskjellige ganger før vi fikk lov å gi oss. Anonymkode: ccef0...828 Kunden «skulle si nei 3 ganger før dere fikk lov til å gi dere»? 🤦♀️ Er det rart folk misliker telefonselgere... 🙄 Jeg har merket meg at de har blitt frekkere i den senere tid. Minst to ganger i det siste har jeg blitt fortalt at jeg «misforstår» når jeg sier at jeg ikke er interessert. For de skal jo «gi» meg noe «gratis», må vite 🙄 Så nå sier jeg bare: «Ikke interessert!» og slenger på røret. Anonymkode: 6dc72...997 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå