AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Jeg er i sammen med en type som er orgasmeavhengig. Selv etter fler timer vil han ha mer. Han kan fort ha typ 20 orgasmer på en økt. Noen ganger 2 ganger for dagen. Må innrømme jeg både blir sår og øm. Er dette normalt, ha så stor lyst? Anonymkode: 17461...156
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg er i sammen med en type som er orgasmeavhengig. Selv etter fler timer vil han ha mer. Han kan fort ha typ 20 orgasmer på en økt. Noen ganger 2 ganger for dagen. Må innrømme jeg både blir sår og øm. Er dette normalt, ha så stor lyst? Anonymkode: 17461...156 Noen mennesker er sexavhengig på lik linje som andre type avhengigheter. Det kan jobbes med hos en psykolog eller annen form for behandling. Les dere litt opp på nett sammenligne symptomer og ta det derifra. Vis det er ett problem for dere eller en av dere så bør det jobbes med. Anonymkode: 6feaa...bf6
Gjest Ls22 Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 (endret) Veit ikke om det er normal, første gang jeg har hørt om en mann som orker/ klarer så mange orgasmer på et døgn, og ikke minst i løpet av en økt 😮 Endret 4. mars 2021 av Ls22
artigmedsex Skrevet 4. mars 2021 #4 Skrevet 4. mars 2021 (endret) Foreslår at du leser denne: https://no.wikipedia.org/wiki/Refraktærperiode_(sex) Det er svært sjelden for en mann å ha så mange orgasmer, om det ikke her er snakk om sexøkter. Kan hende han liker å knulle ofte, men ikke kommer hver gang. Uansett så er det nok en bakenforliggende avhengighet tilstedet hos vedkommende. Endret 4. mars 2021 av artigmedsex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå