Gå til innhold

Hvor lenge varte dine bivirkningene av astrazeneca vaksinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok vaksinen igår, føler meg elendig form. Feberfølelse, vondt i kroppen, diare og sykdomsfølelse. Klarte nesten ikke sove inatt. Hvor lenge varte dine bivirkninger av vaksinen?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok vaksinen kl 10. Kl 16 kom det litt muskelverk. Deretter ble jeg dårligere fra kl 21. Helt stiv og tett i hodet, feber gjennom natten. Følte meg som et menneske igjen ca kl 14 dagen etter. Så gikk relativt kjapt over

• Liker 2
Skrevet

Tok vaksinen kl. 13.45 i går, fikk varmefølelse og merket at noe skjedde på stikkstedet. Hadde hodepine fra før som ikke akkurat ble noe bedre etter vaksinen. Da jeg kom hjem tok jeg 1g paracet og 800g ibux før jeg sov i 4-4,5 time, hadde også litt løs mage resten av dagen/kvelden. I dag har jeg vondt på stikkstedet, redusert allmenntilstand, redusert kraft i kroppen (spesielt hendene) og er sliten/trøtt. Ikke hatt feber ennå, men følt meg varmere i kroppen enn jeg vanligligvis gjør. 

• Liker 2
Skrevet

Varte ca 1 døgn, og så var jeg slapp det neste døgnet der igjen... 

Skrevet (endret)

Fjugur skrev (5 minutter siden):

Varte ca 1 døgn, og så var jeg slapp det neste døgnet der igjen... 

Haugenjenta skrev (8 minutter siden):

Tok vaksinen kl. 13.45 i går, fikk varmefølelse og merket at noe skjedde på stikkstedet. Hadde hodepine fra før som ikke akkurat ble noe bedre etter vaksinen. Da jeg kom hjem tok jeg 1g paracet og 800g ibux før jeg sov i 4-4,5 time, hadde også litt løs mage resten av dagen/kvelden. I dag har jeg vondt på stikkstedet, redusert allmenntilstand, redusert kraft i kroppen (spesielt hendene) og er sliten/trøtt. Ikke hatt feber ennå, men følt meg varmere i kroppen enn jeg vanligligvis gjør. 

TheTrollHunter skrev (13 minutter siden):

Tok vaksinen kl 10. Kl 16 kom det litt muskelverk. Deretter ble jeg dårligere fra kl 21. Helt stiv og tett i hodet, feber gjennom natten. Følte meg som et menneske igjen ca kl 14 dagen etter. Så gikk relativt kjapt over

takk får svar! Håper det går fort over her. Får seriøst angst av å være så dårlig :(

Endret av Jent26
  • Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Jent26 said:

takk får svar! Håper det går fort over her. Får seriøst angst av å være så dårlig :(

Dette går veldig bra! Mye bedre enn og faktisk få covid-19

• Liker 16
Skrevet
TheTrollHunter skrev (Akkurat nå):

Dette går veldig bra! Mye bedre enn og faktisk få covid-19

Jaa må prøve å tenke at det er verdt det! Har værtfall hørt at man ikke blir like dårlig av dose 2:) 

Skrevet

Tok vaksine kl 09. Kl 15 dagen etter var det hele over. Var borte fra jobb da jeg ble utmattet, grusom hodepine og lett feber 1,4grader over normaltempen min. Det går over tilslutt 🙏

• Liker 2
Skrevet
Coronas skrev (7 minutter siden):

Tok vaksine kl 09. Kl 15 dagen etter var det hele over. Var borte fra jobb da jeg ble utmattet, grusom hodepine og lett feber 1,4grader over normaltempen min. Det går over tilslutt 🙏

Godt å høre at d gikk fort over!

Skrevet

Har ikke tempmåler, men trur jeg garantert hadde feber inatt. Kjentes ut som jeg skulle dø... haha uff

Skrevet

Jeg skal ta den, om ikke så lenge. Var greit å lese om erfaringer! 

• Liker 4
Skrevet

Tok den i går kl. 11, tror nesten aldri jeg har vært så dårlig! For en natt 🙈 Sovet endel på formiddagen nå og begynner å kjenne at det letter nå ...

• Liker 2
Skrevet

Er det normalt å få så sterke bivirkninger av en vaksine? Jeg har tatt omtrent alt som finnes av reisevaksiner, HPV-vaksine, påfyll fra barnevaksinasjonsprogrammet osv, men har aldri opplevd noe annet ubehag enn å bli litt støl i armen etterpå. 

• Liker 14
Skrevet

Jeg har hørt om flere som har meldt seg syk,og ikke kommer på jobb dagen etter at de har fått den vaksinen.

• Liker 3
Skrevet
Petra200 skrev (1 time siden):

Tok den i går kl. 11, tror nesten aldri jeg har vært så dårlig! For en natt 🙈 Sovet endel på formiddagen nå og begynner å kjenne at det letter nå ...

Okei da hva ikke jeg den eneste🙈 føler meg litt bedre nå. Men syns nesten jeg føler meg litt bedre så kommer d tilbake😣

Skrevet

Et døgn.  Hadde frysninger i kroppen,  feberfølelse,  tinnitus, hodepine og vondt i ledd.  Dessuten var jeg ufattelig trøtt   men ute av stand til å sove og hadde alleslags rare drømmer da jeg endelig fikk sove. Nå føler jeg meg ok. Samtlige av dem som tok vaksinen i går av mine kollegaer, fikk lignende symptomer 

• Liker 2
Skrevet
Jent26 skrev (7 minutter siden):

Okei da hva ikke jeg den eneste🙈 føler meg litt bedre nå. Men syns nesten jeg føler meg litt bedre så kommer d tilbake😣

Ja .. her også! Endelig greid å spise litt, men føler meg helt utmattet 😣

Skrevet

Tok den kl 12 på tirsdag, våknet natta etterpå med veldig hodepine, og var varm og kvalm.. Tok temp og den var på 39,2. Kan ikke huske sist jeg følte meg så dårlig. I dag er jeg bare sliten og begynner å svette ved den minste anstrengelse. Det verste går fort over! 

• Liker 2
Skrevet
elisamar skrev (2 timer siden):

Tok den kl 12 på tirsdag, våknet natta etterpå med veldig hodepine, og var varm og kvalm.. Tok temp og den var på 39,2. Kan ikke huske sist jeg følte meg så dårlig. I dag er jeg bare sliten og begynner å svette ved den minste anstrengelse. Det verste går fort over! 

Uff ja det er skikkelig ekkelt.. håper man føler seg bedre snart🙈

Skrevet

Varte omtrent et døgn hos meg. Fungerte ganske greit med ibux og paracet :)

• Liker 4
  • Opprett ny...