Jent26 Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Jeg tok vaksinen igår, føler meg elendig form. Feberfølelse, vondt i kroppen, diare og sykdomsfølelse. Klarte nesten ikke sove inatt. Hvor lenge varte dine bivirkninger av vaksinen? 2
TheTrollHunter Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Tok vaksinen kl 10. Kl 16 kom det litt muskelverk. Deretter ble jeg dårligere fra kl 21. Helt stiv og tett i hodet, feber gjennom natten. Følte meg som et menneske igjen ca kl 14 dagen etter. Så gikk relativt kjapt over 2
Haugenjenta Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 Tok vaksinen kl. 13.45 i går, fikk varmefølelse og merket at noe skjedde på stikkstedet. Hadde hodepine fra før som ikke akkurat ble noe bedre etter vaksinen. Da jeg kom hjem tok jeg 1g paracet og 800g ibux før jeg sov i 4-4,5 time, hadde også litt løs mage resten av dagen/kvelden. I dag har jeg vondt på stikkstedet, redusert allmenntilstand, redusert kraft i kroppen (spesielt hendene) og er sliten/trøtt. Ikke hatt feber ennå, men følt meg varmere i kroppen enn jeg vanligligvis gjør. 2
enkefru Skrevet 4. mars 2021 #4 Skrevet 4. mars 2021 Varte ca 1 døgn, og så var jeg slapp det neste døgnet der igjen...
Jent26 Skrevet 4. mars 2021 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2021 (endret) Fjugur skrev (5 minutter siden): Varte ca 1 døgn, og så var jeg slapp det neste døgnet der igjen... Haugenjenta skrev (8 minutter siden): Tok vaksinen kl. 13.45 i går, fikk varmefølelse og merket at noe skjedde på stikkstedet. Hadde hodepine fra før som ikke akkurat ble noe bedre etter vaksinen. Da jeg kom hjem tok jeg 1g paracet og 800g ibux før jeg sov i 4-4,5 time, hadde også litt løs mage resten av dagen/kvelden. I dag har jeg vondt på stikkstedet, redusert allmenntilstand, redusert kraft i kroppen (spesielt hendene) og er sliten/trøtt. Ikke hatt feber ennå, men følt meg varmere i kroppen enn jeg vanligligvis gjør. TheTrollHunter skrev (13 minutter siden): Tok vaksinen kl 10. Kl 16 kom det litt muskelverk. Deretter ble jeg dårligere fra kl 21. Helt stiv og tett i hodet, feber gjennom natten. Følte meg som et menneske igjen ca kl 14 dagen etter. Så gikk relativt kjapt over takk får svar! Håper det går fort over her. Får seriøst angst av å være så dårlig Endret 4. mars 2021 av Jent26 2
TheTrollHunter Skrevet 4. mars 2021 #6 Skrevet 4. mars 2021 2 minutter siden, Jent26 said: takk får svar! Håper det går fort over her. Får seriøst angst av å være så dårlig Dette går veldig bra! Mye bedre enn og faktisk få covid-19 16
Jent26 Skrevet 4. mars 2021 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2021 TheTrollHunter skrev (Akkurat nå): Dette går veldig bra! Mye bedre enn og faktisk få covid-19 Jaa må prøve å tenke at det er verdt det! Har værtfall hørt at man ikke blir like dårlig av dose 2:)
Coronas Skrevet 4. mars 2021 #8 Skrevet 4. mars 2021 Tok vaksine kl 09. Kl 15 dagen etter var det hele over. Var borte fra jobb da jeg ble utmattet, grusom hodepine og lett feber 1,4grader over normaltempen min. Det går over tilslutt 🙏 2
Jent26 Skrevet 4. mars 2021 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2021 Coronas skrev (7 minutter siden): Tok vaksine kl 09. Kl 15 dagen etter var det hele over. Var borte fra jobb da jeg ble utmattet, grusom hodepine og lett feber 1,4grader over normaltempen min. Det går over tilslutt 🙏 Godt å høre at d gikk fort over!
Jent26 Skrevet 4. mars 2021 Forfatter #10 Skrevet 4. mars 2021 Har ikke tempmåler, men trur jeg garantert hadde feber inatt. Kjentes ut som jeg skulle dø... haha uff
Zenhouse Skrevet 4. mars 2021 #11 Skrevet 4. mars 2021 Jeg skal ta den, om ikke så lenge. Var greit å lese om erfaringer! 4
Petra200 Skrevet 4. mars 2021 #12 Skrevet 4. mars 2021 Tok den i går kl. 11, tror nesten aldri jeg har vært så dårlig! For en natt 🙈 Sovet endel på formiddagen nå og begynner å kjenne at det letter nå ... 2
Madeon Skrevet 4. mars 2021 #13 Skrevet 4. mars 2021 Er det normalt å få så sterke bivirkninger av en vaksine? Jeg har tatt omtrent alt som finnes av reisevaksiner, HPV-vaksine, påfyll fra barnevaksinasjonsprogrammet osv, men har aldri opplevd noe annet ubehag enn å bli litt støl i armen etterpå. 14
NorthernLight Skrevet 4. mars 2021 #14 Skrevet 4. mars 2021 Jeg har hørt om flere som har meldt seg syk,og ikke kommer på jobb dagen etter at de har fått den vaksinen. 3
Jent26 Skrevet 4. mars 2021 Forfatter #15 Skrevet 4. mars 2021 Petra200 skrev (1 time siden): Tok den i går kl. 11, tror nesten aldri jeg har vært så dårlig! For en natt 🙈 Sovet endel på formiddagen nå og begynner å kjenne at det letter nå ... Okei da hva ikke jeg den eneste🙈 føler meg litt bedre nå. Men syns nesten jeg føler meg litt bedre så kommer d tilbake😣
Laraa Skrevet 4. mars 2021 #16 Skrevet 4. mars 2021 Et døgn. Hadde frysninger i kroppen, feberfølelse, tinnitus, hodepine og vondt i ledd. Dessuten var jeg ufattelig trøtt men ute av stand til å sove og hadde alleslags rare drømmer da jeg endelig fikk sove. Nå føler jeg meg ok. Samtlige av dem som tok vaksinen i går av mine kollegaer, fikk lignende symptomer 2
Petra200 Skrevet 4. mars 2021 #17 Skrevet 4. mars 2021 Jent26 skrev (7 minutter siden): Okei da hva ikke jeg den eneste🙈 føler meg litt bedre nå. Men syns nesten jeg føler meg litt bedre så kommer d tilbake😣 Ja .. her også! Endelig greid å spise litt, men føler meg helt utmattet 😣
elisamar Skrevet 4. mars 2021 #18 Skrevet 4. mars 2021 Tok den kl 12 på tirsdag, våknet natta etterpå med veldig hodepine, og var varm og kvalm.. Tok temp og den var på 39,2. Kan ikke huske sist jeg følte meg så dårlig. I dag er jeg bare sliten og begynner å svette ved den minste anstrengelse. Det verste går fort over! 2
Jent26 Skrevet 4. mars 2021 Forfatter #19 Skrevet 4. mars 2021 elisamar skrev (2 timer siden): Tok den kl 12 på tirsdag, våknet natta etterpå med veldig hodepine, og var varm og kvalm.. Tok temp og den var på 39,2. Kan ikke huske sist jeg følte meg så dårlig. I dag er jeg bare sliten og begynner å svette ved den minste anstrengelse. Det verste går fort over! Uff ja det er skikkelig ekkelt.. håper man føler seg bedre snart🙈
Mhmjadda Skrevet 4. mars 2021 #20 Skrevet 4. mars 2021 Varte omtrent et døgn hos meg. Fungerte ganske greit med ibux og paracet 4
Anbefalte innlegg