Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarte å bli litt sint av denne. En tankevekker, ja. Med en ikke så overraskende slutt.

Gjest Violetta
Skrevet

Ble litt kvalm jeg. Vondt å lese. :cry: Vi må passe på barna våre, følge med både om de mobber og om de blir mobbet.

Gjest gotthard
Skrevet

ikke en overaskenne slutt, men jeg frykter det er en vanlig slutt.

noe jeg bet meg merke i var at alle trudde det var en så omsorgsfull klasse, tokk vare på hverandre osv.

håper virkelig ikke mit barn blir i nerheten av noen i den historien over.

Gjest SumoBryter
Skrevet

Har aldri skjønt meg på mobbere jeg... Da jeg gikk på steinern i Finland var det ingen som ble mobbet. :overrasket:

Skrevet
Ble litt kvalm jeg.

Det ble jeg og. Blir rett og slett dårlig av å lese om sånt. :forvirret:

Kjenner meg altfor godt igjen i det og. Uff.

Skrevet

"Du valgte en fin måte å dø på" Denne setningen syntes jeg ikke noe om. Hvorfor? Det vet jeg vel ikke!

Skrevet
"Du valgte en fin måte å dø på" Denne setningen syntes jeg ikke noe om. Hvorfor? Det vet jeg vel ikke!

En fin DAG å dø på.

Skrevet

!!!

Er det mulig? jeg har lest den historien ørten ganger og har lest "måte" hver dag :klø:

Men jeg liker ennå ikke setningen så det er sagt. Synes det er noe uggent med den.

Skrevet

Kvalm? Sint?

Jeg ble så utrolig trist.... hvor vondt har hun ikke hatt det? :tristbla:

Skrevet

Jeg kjenner at jeg blir fysisk kvalm og sint. Vi hadde ikke noe bra miljø i klassen og ei jente ble frøset ut. Jeg og venninna mi prøvde et par ganger å bli venn med ho men da ble vi mobbet også så vi trakk oss unna. Angrer på dette i dag.

Skrevet

Jeg synes dette diktet er så trist. Kjenner meg sånn igjen. Det gjør så vondt å lese om dette siden jeg ble masse mobbet gjennom 12 år. Og det er så vondt...

Jeg synes dette diktet er det fineste og triste diktet jeg vet.

Kjenner meg igjen. Masse som står i diktet er akkurat som jeg hadde det... :tristbla::tristbla::tristbla:

Gjest gotthard
Skrevet

skulle ønske moberene viste hva de gjorde....att de så hvordan de forandret glade barn til triste indevider og hvordan de forandret det videre livet til folk

Gjest SumoBryter
Skrevet
skulle ønske moberene viste hva de gjorde....att de så hvordan de forandret glade barn til triste indevider og hvordan de forandret det videre livet til folk

Godt sagt, dette her. Dessverre er det også en del mobbing i de voksnes verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...