Gå til innhold

Burde jeg kjøpe bok til 600 kroner eller lese den online (ekstremt irriterende)? Skriver master

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Irriterer meg ekstremt at jeg ikke kan scrolle men må trykke meg en og en side frem og tilbake når jeg leser onlineversjonen av boka. Det gjør det vanskelig å bla og lese fleksibelt. Burde jeg bare bite i det sure eplet og kjøpe boka for 600 kroner? Jeg skal også flytte etter ferdig master og da blir det nok en tung ting å måtte dra med seg?

Men sånn som det er nå er det ekstremt så tungvint å bla online at jeg bare utsetter skrivingen. 

Anonymkode: 3de25...85b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det virker som du har svaret allerede 

Anonymkode: 3943c...72f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Irriterer meg ekstremt at jeg ikke kan scrolle men må trykke meg en og en side frem og tilbake når jeg leser onlineversjonen av boka. Det gjør det vanskelig å bla og lese fleksibelt. Burde jeg bare bite i det sure eplet og kjøpe boka for 600 kroner? Jeg skal også flytte etter ferdig master og da blir det nok en tung ting å måtte dra med seg?

Men sånn som det er nå er det ekstremt så tungvint å bla online at jeg bare utsetter skrivingen. 

Anonymkode: 3de25...85b

Jeg skriver også master! Synes onlinebøker er kjekt om man bare skal ha en liten kilde fra den, men om de skal brukes til noeemer omfattende, har jeg kjøpt. Er så irriterende å bla på den måten du beskriver, dessuten liker jeg å kunne markere og feste lapper i fysiske bøker. Lykke til! 

Anonymkode: d3666...ce6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Se om du kan kjøpe den brukt? 

Anonymkode: b2547...660

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok kjøpt selv, i hvert fall hvis du skal bruke den mye. Men er det mulig å låne den fra bibliotek? Vet at NTNUs bibliotek kan skaffe bøker fra hele landet til studentene, men da kan du sikkert ikke ha boka lengre enn standard låneperiode da. 

Anonymkode: a06a3...c64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket om du kan få tak i den brukt? 

Anonymkode: 54e16...d35

Skrevet

Har du sett om du finner den på Bookis-appen? Jeg har solgt mange fagbøker der :) 

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at du ikke klarer å google frem en PDF av boka? Da er det mer behagelig mtp scrolling, og elsker å kunne bruke søkefunksjonen til å finne akkurat det jeg trenger (slippe å bla i papirbok)

Anonymkode: 5ca93...4de

AnonymBruker
Skrevet

Prøv bibsøk.no kanskje den er der.

Anonymkode: 960e1...e47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...