Gå til innhold

Studere i Lillehammer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg vurderer å søke studier i Lillehammer. Lurer på om noen vil dele erfaringer, fortelle litt om byen og hvordan det er å bo der. Hvordan er studentmiljøet? Er det lett å bli kjent med folk? Er litt skeptisk, har ikke noe særlig tilknytning til byen. Kommer fra Nord-Norge forresten, var usikker på om jeg skulle flytte til Tromsø eller Lillehammer, men i og med at jeg ønsker å oppleve noe litt mer nytt så vurderer jeg Lillehammer en del akkurat nå.

Anonymkode: 65c29...7b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg studerer på lillehammer ☺️ Nå er ikke jeg den som er med på mye, litt grunnet alder (30) og at jeg har en samboer et stykke unna, men jeg har ikke hatt problemer med å få meg venner der. Det skjer stort sett mye i Lillehammer for studenter, litt avkortet nå grunnet corona. De jeg kjenner finner veldig ofte på noe sammen, om det er å lage middag sammen eller dra på fjelltur. Veldig hyggelig skole, den skal pusses opp nå vet jeg, så det blir litt dårlig med grupperom etc en liten stund, men i byen er det jo både bibliotek, espresso house osv hvor det er fint å være med studiegruppa :) 

sånn generelt er jeg veldig glad i lillehammer. Det er kort avstand til andre steder, vil man til oslo er det bare en liten togtur unna. 

Anonymkode: 8038b...a37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har studert på Lillehammer. Trivdes med studier og byen generelt. 

Anonymkode: a8156...c0b

• Liker 1
Gjest Lasox
Skrevet (endret)

Fin by å studere i. Mange som velger å studere her for å flytte på seg igjen senere. :)

Billig leie er det også kontra resten av landet. Kort vei til Gjøvik dersom man ønsker seg enda lavere leie.

Endret av Lasox

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...