Gå til innhold

Studere i Lillehammer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg vurderer å søke studier i Lillehammer. Lurer på om noen vil dele erfaringer, fortelle litt om byen og hvordan det er å bo der. Hvordan er studentmiljøet? Er det lett å bli kjent med folk? Er litt skeptisk, har ikke noe særlig tilknytning til byen. Kommer fra Nord-Norge forresten, var usikker på om jeg skulle flytte til Tromsø eller Lillehammer, men i og med at jeg ønsker å oppleve noe litt mer nytt så vurderer jeg Lillehammer en del akkurat nå.

Anonymkode: 65c29...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg studerer på lillehammer ☺️ Nå er ikke jeg den som er med på mye, litt grunnet alder (30) og at jeg har en samboer et stykke unna, men jeg har ikke hatt problemer med å få meg venner der. Det skjer stort sett mye i Lillehammer for studenter, litt avkortet nå grunnet corona. De jeg kjenner finner veldig ofte på noe sammen, om det er å lage middag sammen eller dra på fjelltur. Veldig hyggelig skole, den skal pusses opp nå vet jeg, så det blir litt dårlig med grupperom etc en liten stund, men i byen er det jo både bibliotek, espresso house osv hvor det er fint å være med studiegruppa :) 

sånn generelt er jeg veldig glad i lillehammer. Det er kort avstand til andre steder, vil man til oslo er det bare en liten togtur unna. 

Anonymkode: 8038b...a37

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har studert på Lillehammer. Trivdes med studier og byen generelt. 

Anonymkode: a8156...c0b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lasox

Fin by å studere i. Mange som velger å studere her for å flytte på seg igjen senere. :)

Billig leie er det også kontra resten av landet. Kort vei til Gjøvik dersom man ønsker seg enda lavere leie.

Endret av Lasox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...