Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde samleie for 2 dager siden. Tok angrepille i går. 

Eggløsning skal skje om 2 dager. Har lest at den utsetter eggløsning, er det fortsatt sjans denne mnd? 

Bare for å oppklare vill vi begge ha. Men fikk litt panikk i ett svakt øyeblikk. 

Anonymkode: dfbce...2a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så å si null sjanse for graviditet denne måneden. 

Anonymkode: 5c00e...b35

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så å si null sjanse for graviditet denne måneden. 

Ok.. 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen andre som har erfaring da? 

AnonymBruker
Skrevet

Alså, tror dere burde snakke mer og være mer klar før en prøver. En tar ikke angrepille når en faktisk har lyst å prøve. 

Anonymkode: 24031...0fc

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ingen andre som har erfaring da? 

Hva mer trenger du? Du har fått svar, slutt å mase. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Altså kjøpt, betalt, tatt med hjem og svelget ei pille. Mange steder i løpet av valget som du kunne stoppet opp. 

Anonymkode: 7ca02...1a3

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Noe sier meg at du er veldig ung. Har aldri hørt om noen som ønsker barn som i panikk svelger en angrepille i et svakt øyeblikk. Da er man jo aldeles ikke klar. 

Hva gjør du hvis du får disse tankene igjen når du står der med positiv graviditetstest? 

Her må dere nok gå noen flere runder med dere selv og finne ut hva dere egentlig ønsker. 

Anonymkode: 708f7...98d

• Liker 18
Skrevet

Herregud vær snill med ts, det er ikke bare enkelte å ønske barn, det er masse hormoner i kroppen og man kan få panikk selv om det å få barn er et stort ønske.  Store deler av livet blir forandre når man fåt et barn , eller skal få et barn.  Det er ikke enkelt . Og jeg skjønner man få panikk,  men spm  er hva var det du tenkte når du tok den pillen ? Skremmer det litt å få barn? Jeg hadde kanskje snakket med din partner om det slik dere kan lage en løsning når det å få barn blir mere aktuelt  :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Marai skrev (13 minutter siden):

Herregud vær snill med ts, det er ikke bare enkelte å ønske barn, det er masse hormoner i kroppen og man kan få panikk selv om det å få barn er et stort ønske.  Store deler av livet blir forandre når man fåt et barn , eller skal få et barn.  Det er ikke enkelt . Og jeg skjønner man få panikk,  men spm  er hva var det du tenkte når du tok den pillen ? Skremmer det litt å få barn? Jeg hadde kanskje snakket med din partner om det slik dere kan lage en løsning når det å få barn blir mere aktuelt  :)

Takk for fint svar. Jeg føler meg så dum og bitter nå. En mnd til neste sjanse. Det var det som skulle til for å bli sikker kanskje. Man må respektere hverandre i ett parforhold også. Den ene fikk mer angst å da tenkte man seg om dagen etter. 

Tenker uansett å ha masse sex i en uke fremover, da el kunne bli utsatt. 

Håper❤️❤️❤️ er 30 og vært igjennom dette før. Vet hva som venter meg, panikk er lov tenker jeg uten å bli dømt nord og ned. Man spør etter råd pga ett lite håp

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes ikke du er dum, man må husker at det er masse følelser som spiller inn og det er jo en stor forandring når man tenker på å få barn.  Livet blir ikke det samme.  Og da kan få panikk når ting blir mere klart om du skjønner.  Jeg ønsker deg ihvertfall lykke til :) har selv blitt mamma , og jeg fikk panikk med tanken det å få barn pga jeg likte det livet jeg hadde fra før av :) alle er ikke perfekte og folk reagerer  forskjellige  ^^ viktigste  at begge parter er klar for dette:)

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Noe sier meg at du er veldig ung. Har aldri hørt om noen som ønsker barn som i panikk svelger en angrepille i et svakt øyeblikk. Da er man jo aldeles ikke klar. 

Hva gjør du hvis du får disse tankene igjen når du står der med positiv graviditetstest? 

Her må dere nok gå noen flere runder med dere selv og finne ut hva dere egentlig ønsker. 

Anonymkode: 708f7...98d

Dette.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...