AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Er i en litt kinky situasjon, jeg og samboer er på bristepunktet. Er gravid i 6 uke, har en baby som er 5 mnd. Dere som har kommet opp i samme situasjon vet at dette ikke er en lett avgjørelse, iallefall når man har en liten en fra før. Jeg har ikke fast jobb, så når det mest sansynlig blir slutt, så kan jeg ikke kjøpe bolig, men leie.. Anonymkode: b69ba...34a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Kinkig situasjon, kinky er noe helt annet...😉 Vil du ha nok et barn med en som det ikke fungerer med når den første er så liten, klarer du to stk på under to år delevis alene? Anonymkode: 39e5f...53e 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 Ikke abort 💔 Det med enten å leie eller eie, det er bare bagateller i det store bildet Anonymkode: 9c69c...169 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #4 Skrevet 4. mars 2021 Jeg hadde nok tatt abort. Høres forferdelig slitsomt ut å være alenemor til en ettåring og en nyfødt baby 😳 for ikke å snakke om hardt økonomisk. Anonymkode: 634cd...f0b 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #5 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kinkig situasjon, kinky er noe helt annet...😉 Vil du ha nok et barn med en som det ikke fungerer med når den første er så liten, klarer du to stk på under to år delevis alene? Anonymkode: 39e5f...53e Jaja, du forsto sikkert hva jeg mente 😂 Det er det jeg ikke vet. Jeg vet at jeg og samboer er på en jævlig dårlig plass. Jeg må ta barnet mesteparten av natten, vi har fæle krangler, mye stygt som blir sagt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. I 2017 tok jeg en abort, så det er ikke noe jeg vil, iallefall ikke nå som jeg har en liten en fra før Anonymkode: b69ba...34a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #6 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke abort 💔 Det med enten å leie eller eie, det er bare bagateller i det store bildet Anonymkode: 9c69c...169 Jeg vil ikke, men føler jeg må 😭 Samboer og jeg har det ikke bra, jeg står med mye av ansvaret alene, hvem vil ha en singel 2 barnsmor som ikke har fast jobb? Er utdannet hjelpepleier, men er svært vanskelig å få seg fast jobb. Det er vanskelig å få seg 3 romsleilighet når man har barn har jeg hørt. Tatt abort tidligere å det å ta vekk et potensielt barn når jeg ser hva jeg har fra før er hjerteskjærende. Jeg har vært deprimert både før jeg ble gravid, og er deprimert nå, gleder meg ikke akkurat over denne graviditeten da den var uplanlagt Anonymkode: b69ba...34a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #7 Skrevet 4. mars 2021 Det blir vanskelig de første årene. Men dere blir fort vant til det også, du og ungene, og når de bikker ca tre år vil det ikke være så vanskelig lenger. De kommer til å underholde hverandre og få et tett forhold. At ingen vil ha deg kan du ikke tenke på nå. Den tiden kommer når det blir aktuelt å date igjen, men nå må det være kidsa det gjelder. Og å skaffe deg en jobb, da. Økonomisk får du en del støtte også, så dette er ikke umulig. Lykke til ❤️ Anonymkode: 024e1...dd8
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #8 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jaja, du forsto sikkert hva jeg mente 😂 Det er det jeg ikke vet. Jeg vet at jeg og samboer er på en jævlig dårlig plass. Jeg må ta barnet mesteparten av natten, vi har fæle krangler, mye stygt som blir sagt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. I 2017 tok jeg en abort, så det er ikke noe jeg vil, iallefall ikke nå som jeg har en liten en fra før Anonymkode: b69ba...34a Min erfaring er at om man er usikker på abort men egentlig ikke ønsker å ta det, så bør man ikke ta det. Det kan ødelegge en selv psykisk om man gjør noe man ikke ønsker, hvertfall når det er snakk om barn. Jeg tok en relativt ufrivillig abort når jeg var 17, har angret siden. Mistet all samvittighet, og slitt med det i 5 år. Når jeg først hadde tatt den ene, kunne jeg tatt 50 til uten å bry meg. Den dag idag er jeg glad for det fordi eksen var helt jvlig, men det er fortsatt vondt. Har siden tatt 3 aborter til uten å bry meg pga sviktende prevansjon, og jeg blir ekstremt fort gravid. Tenk iallefall nøye gjennom hva du faktisk ønsker for deg selv, hva du kan leve med videre. Det er det viktigste!❤️Håper det ordner seg for deg Anonymkode: c3a06...d96 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #9 Skrevet 4. mars 2021 Ta abort. Du vil angre viss ikke, for det kommer til å bli sykt mange problemer i livet. Dere har en baby allerede, det holder Ikke sett en nummer 2 til verden før livet er på stell. Anonymkode: f5f3b...5eb 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #10 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det blir vanskelig de første årene. Men dere blir fort vant til det også, du og ungene, og når de bikker ca tre år vil det ikke være så vanskelig lenger. De kommer til å underholde hverandre og få et tett forhold. At ingen vil ha deg kan du ikke tenke på nå. Den tiden kommer når det blir aktuelt å date igjen, men nå må det være kidsa det gjelder. Og å skaffe deg en jobb, da. Økonomisk får du en del støtte også, så dette er ikke umulig. Lykke til ❤️ Anonymkode: 024e1...dd8 Ehh, det er jo veldig individuelt hvordan ting blir når barn vokser. For mange varer helvete med de små barna helt til de blir sånn 7-8 år. Anonymkode: f5f3b...5eb
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #11 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ta abort. Du vil angre viss ikke, for det kommer til å bli sykt mange problemer i livet. Dere har en baby allerede, det holder Ikke sett en nummer 2 til verden før livet er på stell. Anonymkode: f5f3b...5eb Har du tatt abort? Anonymkode: b69ba...34a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #12 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg hadde nok tatt abort. Høres forferdelig slitsomt ut å være alenemor til en ettåring og en nyfødt baby 😳 for ikke å snakke om hardt økonomisk. Anonymkode: 634cd...f0b Har du tatt abort? Anonymkode: b69ba...34a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #13 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ta abort. Du vil angre viss ikke, for det kommer til å bli sykt mange problemer i livet. Dere har en baby allerede, det holder Ikke sett en nummer 2 til verden før livet er på stell. Anonymkode: f5f3b...5eb Men igjen, skal hun ofre psyken sin og kanskje bli helt ødelagt mentalt pga dette? Det har skjedd mange, man bør aldri ta abort med mindre man absolutt må eller vil. Om man dypt inne ikke vil, det er ødeleggende mentalt. Men igjen, det er en vanskelig situasjon pga mannen som er i bildet også.. Anonymkode: c3a06...d96 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #14 Skrevet 4. mars 2021 Huff, forstår at du er i en vanskelig situasjon. Tenker du kanskje bør oppsøke Amathea og få støtte, noen å tenke høyt med? Dersom du velger abort bør du uansett ikke ha dårlig samvittighet. Prøv heller å snu det til at du gjorde det for å redde den familien du har. Anonymkode: 6c0a6...51b 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #15 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har du tatt abort? Anonymkode: b69ba...34a Ja, hvordan det? Anonymkode: 634cd...f0b
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #16 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, hvordan det? Anonymkode: 634cd...f0b Nei bare lurte, siden du var så brå og ufølsom i at jeg burde gjøre det liksom. Anonymkode: b69ba...34a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #17 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ehh, det er jo veldig individuelt hvordan ting blir når barn vokser. For mange varer helvete med de små barna helt til de blir sånn 7-8 år. Anonymkode: f5f3b...5eb Ehh, da tenker jeg det er like mye foreldrene som er problemet (eller en diagnose.) 4 barn her, har ikke vært noe helvete når de var under tre heller, men klart, de er mye mer avhengige og klarer ikke så mye alene på den alderen. Og den delen blir merkbar lettere når det har gått noen år. Anonymkode: 024e1...dd8
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #18 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men igjen, skal hun ofre psyken sin og kanskje bli helt ødelagt mentalt pga dette? Det har skjedd mange, man bør aldri ta abort med mindre man absolutt må eller vil. Om man dypt inne ikke vil, det er ødeleggende mentalt. Men igjen, det er en vanskelig situasjon pga mannen som er i bildet også.. Anonymkode: c3a06...d96 Nei vet du hva. Bedre la ungen vokse opp i t vanskelig hjem ja! Enda et individ som skal vokse opp å ha det vanskelig som sliter mentalt og ender som ufør når de blir voksne. TS klarer seg helt fint om hun tar abort, helt fint. Blir heller at hun ødelegger seg fullstendig om hun beholder og skal ha barn nummer 2 med en idiotisk mann. DA kommer hun til å slite. Anonymkode: f5f3b...5eb 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #19 Skrevet 4. mars 2021 Skjønte ikke helt hva som var kinky med dette Anonymkode: c0abb...e68
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #20 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har du tatt abort? Anonymkode: b69ba...34a Ja har tatt abort. Tok faktisk abort fordi jeg var smart nok til å tenke med hjernen jeg har fått tildelt. Barnet hadde blitt født med en narkoman til far og super dårlig leve vilkår ga dårlig råd og andre problemer. Så klart jeg ikke ville sette et barn til verden i slik situasjon. Anonymkode: f5f3b...5eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå