Gå til innhold

Om du fikk i gave en t-skjorte en str for stor

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en som absolutt elsker et produkt og har snakket med firmaet som lager dette for å få fatt i effekter. Vedkommende er str M, men firmaet har ikke andre effekter med logo enn en t-skjorte i str L. 

Hadde du blitt glad også for en oversized t-skjorte om det var logo og reklame for din favoritt-greie. Eller er det teit da? 

Anonymkode: e8876...f19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad! For en omtenksom gave :)

Anonymkode: 2dcc1...f1c

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde blitt kjempeglad! For en omtenksom gave :)

Anonymkode: 2dcc1...f1c

Oj. Så fint å høre! Tusen takk for svar. 

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer du på om personen kommer til å bruke den? Hvordan er klesstilen til personen nå? Går den noen gang i løse klær? hettegensere? T skjorter? 

Jeg hadde nok ikke gått med en t skjorte som var for stor i de fleste tilfeller, det er slitsomt at klær ikke passer, syntes jeg. Men jeg vet enkelte liker det 

Anonymkode: 22b05...237

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker for store t-skjorter når jeg sover, så det hadde jeg satt pris på :)

Anonymkode: 2dedb...a2c

• Liker 5
Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg hadde nok ikke brukt den, jeg liker ikke store klær som gjør meg formløs.

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs jo hvor stor den er. Størrelser varierer, og en L i et merke kan være samme størrelse som S i et annet. Du må være forberedt på at mottaker ikke kommer til å bruke gaven.

Anonymkode: fd99c...21d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok blitt glad, men betyr ikke at jeg hadde brukt den. Personlig tenker jeg det er lurt å kjøpe ting som man vet vedkommende blir glad for og som de kommer til å bruke. Både med hensyn til personen og miljøet

Anonymkode: 9b1d0...5fe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt glad!

Og det er ikke så komplisert å sy inn en t-skjorte. 

Anonymkode: 38d05...371

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde nok blitt glad, men betyr ikke at jeg hadde brukt den. Personlig tenker jeg det er lurt å kjøpe ting som man vet vedkommende blir glad for og som de kommer til å bruke. Både med hensyn til personen og miljøet

Anonymkode: 9b1d0...5fe

Den er ikke kjøpt. Den er fått fra firmaet som produserer favorittproduktet. De hadde dessverre ikke andre effekter med logo 🥺

AnonymBruker
Skrevet
Føsleguri skrev (3 timer siden):

Jeg hadde nok ikke brukt den, jeg liker ikke store klær som gjør meg formløs.

Godt poeng.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Lurer du på om personen kommer til å bruke den? Hvordan er klesstilen til personen nå? Går den noen gang i løse klær? hettegensere? T skjorter? 

Jeg hadde nok ikke gått med en t skjorte som var for stor i de fleste tilfeller, det er slitsomt at klær ikke passer, syntes jeg. Men jeg vet enkelte liker det 

Anonymkode: 22b05...237

Klesstil er ofte joggebukse og hettegenser, men t-skjorter er nok litt thightere enn denne... Ideelt sett skulle jeg funnet en annen gave, men kan jo gi to ting også da...

Gjest Føsleguri
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Godt poeng.

Du må tenke på hvordan vedkommende kler seg - hvis vedkommende bruker litt store, uformelige klær syns jeg det er en god idé. Hvis vedkommende bare bruker kroppsnære eller formsydde klær er kanskje sjanse for at den forblir ubrukt større.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det høres ut som en fin gave likevel. En t-skjorte som er for stor kan jo alltids brukes i en eller annen sammenheng, på trening, hyttetur, til å sove i, når man slenger hjemme, evt sy den inn. Men L er jo ikke L heller, noen ganger tilsvarer det str 42, andre ganger 48. 

Anonymkode: 8fd69...d7a

• Liker 5
Skrevet

Det er ikke så langt fra M til L at det blir et ubrukelig plagg. Hadde blitt kjempeglad selv om den ble er bittelitt for stor. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke brydd meg om det var en strl forskjell. Litt kjedelig om plagget absolutt ikke passer, men M og L er ikke så stor forskjell.

Da jeg var strl xs fikk jeg klær strl xl og l av eks, det var sårt. 

Anonymkode: be428...c17

• Liker 2
Gjest Tamsi
Skrevet

Bedre med en størrelse for stor enn for liten. Jeg liker godt store t-skjorter selv, går mye i det hjemme med en tights under. Man kan trene i dem, sove i dem, og eventuelt sy inn. Ikke sikkert L er veldig stor heller, kommer an på om det er unisex eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kjenner en som absolutt elsker et produkt og har snakket med firmaet som lager dette for å få fatt i effekter. Vedkommende er str M, men firmaet har ikke andre effekter med logo enn en t-skjorte i str L. 

Hadde du blitt glad også for en oversized t-skjorte om det var logo og reklame for din favoritt-greie. Eller er det teit da? 

Jeg har opplevd nettopp det du beskriver, på mottakerenden. Jeg ble kjempeglad!! Dette var noe rimelig nerdete greier relatert til min hobby, og jeg tror det er en av mine mest brukte t-skjorter (så lenge jeg ikke er på jobb :D).

Jeg er M til vanlig, fikk t-skjorta i L, og det gjør meg overhodet ingenting - det er "budskapet" som teller.

Anonymkode: 1610a...bd2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om det er en bursdagsgave eller annen begivenhet, hadde jeg gitt en gave  + den for store T-skjorte som du fikk gratis.

Ellers hadde jeg bare spurt om hun er interessert i å ha T-skjorten. Ikke «oppgradert» til gave.

Anonymkode: c0288...249

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde blitt glad. Har en del for store t-skjorter av samme grunn, at jeg likte trykket. Har en mega-kolleksjon med band shirts og 90% av dem er jo for menn.

Har sydd inn noen, andre knyter jeg opp, ruller opp ermene på, putter i bukselinning etc for å gjøre dem mer feminine eller hva man skal si, andre bruker jeg bare som de er. Kult med litt oversized iblant.

Akkurat t-skjorter er det ikke farlig med om de er en str for store spør du meg. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...