Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjorde du og hvorfor? 

Anonymkode: 2728d...04d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke annet enn at jeg har ghostet eller vært frekk tilbake mot venner som ikke har vist meg respekt

Anonymkode: 0bdbc...673

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Normale oppegående mennesker tar ikke hevn. De legger ting bak seg og går videre med livet sitt. Er det snakk om forbrytelser anmeldes dette til politiet.

Anonymkode: 9a2ec...6fd

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja, da eksmannen min bare dro uten en forklaring på hvorfor han ville skilles, putta jeg tannbørsten hans i do før jeg satte den tilbake i glasset. For han kom jo tilbake og hentet tingene sine da jeg var på jobb. 

Vanvittig barnslig ja, men det kjentes veldig deilig ut 😅 Han lever ennå, så det var nok ikke så farlig.

Anonymkode: fbe5c...562

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg la inn jobb-mailadressen hans på et megasnuskete homo-BDSM-nettsted og flere lignende nettsider og klikket på at jeg ville motta nyhetsbrev og tilbud fra dem. Jeg vet ikke om IT-avdelingen deres fanger opp dette, men jeg vil tro det.

Da han pakket tingene sine la jeg også kondomer i noen av jakkene hans, i lommer han ikke bruker daglig, og en gammel stringtruse aller nederst i PC-sekken hans. Kanskje den andre finner noe av dette.

Anonymkode: f8d94...c12

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg la inn jobb-mailadressen hans på et megasnuskete homo-BDSM-nettsted og flere lignende nettsider og klikket på at jeg ville motta nyhetsbrev og tilbud fra dem. Jeg vet ikke om IT-avdelingen deres fanger opp dette, men jeg vil tro det.

Da han pakket tingene sine la jeg også kondomer i noen av jakkene hans, i lommer han ikke bruker daglig, og en gammel stringtruse aller nederst i PC-sekken hans. Kanskje den andre finner noe av dette.

Anonymkode: f8d94...c12

Haha, konge 😅😅😅.. flink jente 😅. Ødela selv forholdet som eksen hadde med ny dame da han ville ha pose og sekk og ikke kunne velge mellom oss, men samtidig ha sex med meg og ikke med henne, men likevel være med henne. Vi flytter fra hverandre, men prøvde å finne tilbake. Brått var han i nytt forhold uten å informere meg først. Sendte alt av mailer, sms og loggførte telefon samtaler til damen. 

Anonymkode: 1f019...494

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enda en hevn tråd... Hva med å heller fortsette på en av de andre?

Anonymkode: 9163b...0d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt tanken, men det blir med det. Men jeg fortalte politiet alt jeg visste om en person som hadde forsøkt å utnytte meg. De sa takk, så vet ikke helt om det går inn under hevn da.

Anonymkode: a58d5...fef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, på en måte. 

Hadde kommet ut av et ganske turbulent forhold med mye utroskap og diverse. Etter mye om og men kom jeg meg videre. 

Ca et halvt år etter det, traff jeg en ny. Jeg var ærlig på at jeg var i en sårbar situasjon, og han var meget forståelsesfull. 

Jeg brukte en stund før jeg stolte på han, men etter 3 måneder, lå vi sammen. Jeg var ikke fullt så forståelsesfull da han fortalte meg en ukes tid senere at det hadde vært fint om vi ikke snakket så høyt om sexen med noen, da han 'på en måte' styra med en annen... 

Den han 'på en måte' styra med, var hans samboer, som for øyeblikket var student i Danmark, fant jeg ut... 🤦🏼‍♀️ 

Så jeg inviterte han over på middag, helt uvitende om hva som skulle skje. Da han kom hit, skjelte jeg han ut, og alt av meldinger ble sendt til hans samboer (det var også for å gi henne beskjed da, så hun fikk vite hvem hun deler seng med). 

Deretter blokkerte jeg han, og har ikke snakket med han siden. Vet det ble et helvete der (vi har felles kjente, og dama fortalte alle hva han hadde gjort), men at de ble sammen igjen kort tid etter pga graviditet (dette visste jeg ikke om da jeg sendte meldingene). Tror det svei en stund, vet han knapt nok ikke fikk gå på utsiden av døra etter jobb og diverse.. Så om ikke annet, så tror jeg vel i alle fall ikke at han gjør det igjen..

Anonymkode: a3176...ae7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg vært med på ja, ikke mot en eks eller no men mot et familiemedlem av en venninne da vi var unge. Han fortjente alt han fikk.

Anonymkode: 6203a...871

AnonymBruker
Skrevet

Ja egentlig. Har en sånn superteit nabokrangel, der en nabo mente at hunden min tisset på dems plen. Og det var ikke sånn at de sa i fra på en allright måte, de skrev to A4 sider om at hvis jeg ikke sluttet å la hunden min tisse på plenen dems så skulle de melde meg til dyrevernet etc, masse tull. Det skal sies at denne «plenen» det var snakk om ikke lå i Hagen dems eller noe slikt, det var noe gress som vokste opp på siden av en vei opp mot husene, sånn typ 10 cm med gress inn mot en fjellvegg. Og ja det hendte på vei ned bakken, som forøverig ligger på min tomt, at hunden tisset på dette gresset, som ligger på dems tomt. Men det blir flisespikkeri. «Da får ikke du kjøre på veien min heller»-typ .. Uansett, dette ble en skikkelig stor krangel faktisk. For meg handlet det om måten det ble sagt på. Hvem faen skriver to sider å legger et brev k postkassa fordi noe jævla ugress på siden av en vei blir tissa på. Hadde skjønt det om jeg slapp hunden min løs i Hagen dems. 

Men .. la oss spole fem år frem i tid, til nåtiden 🤓 Disse naboene kjøpte seg hund ganske nylig selv. Denne hunden går løs til alle døgnets tider; og jeg elsker hunder, hadde det vært en hvilken som helst annen hund så hadde den vært velkommen i hagen min ❤️ 
Denne hunden driter og pisser OVERALT, jeg fant den engang inne i gangen min mens den tisset på teppet mitt. Jeg skal gjøre en lang historie kort, men disse naboene har fått mangen bæsjer lagt på trappa si. Håper de har tråkket i det når de går ut på mårran. 
De vet det er meg og de vet hvorfor jeg legger bæsjen der. Og de sier ingenting. 

Anonymkode: 889e7...91a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke en person som liker å ta hevn. Men av og til må man sette folk litt på plass.

Hatt kollega som stadig snakket nedsettende til meg. Skjønte etterhvert at dette var en form for hersketeknikk. Noen liker bare å holde andre nede og lattertilgjøre dem. Tilslutt fikk jeg nok og hadde noen gode måter å svare tilbake på.

Som regel blir dem paff, dem stotrete og fomler etter ord. Hun ene ble nervøs av å være rundt meg i etterkant og.

Ikke så lenge siden jeg satte ei annen kjerring på plass og. Det morsomme av alt at jeg bare svarte fint «hva mente du egentlig med det du sa nå, kan du gjenta dette engang til», og så satt jeg bare å så på henne med spørrende og lyttende blikk. Hun ble helt satt ut og satt bare å snakket og snakket masse svada. Jeg satt bare å nikket og svarte bare «akkurat ja» .., 

Siden da har hun ikke snakket til meg. Hun er visst blitt sur på eller meg eller noe sånt som jeg har hørt via andre. Skulle visst ikke mer til at hun nå unngår meg og gått rundt til alle for å snakke om dette 😂 

Anonymkode: 93943...4b4

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Jeg fikk bilde av en penis fra en mann som var gift og hadde to små barn. Han ville gjerne stikke innom meg på vei til jobben for å pule av og til. Helt ut av det blå kom det bildet og jeg fant ut at han sendte makne bilder til flere jenter.

Det bildet videresendte jeg til kona hans. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min daværende kjæreste (jeg var 16 og han 18-19) hadde hatt «pause» i noen måneder. Men i denne pausen hadde vi fortsatt holdt på litt. 

Så 1. april sende han meg en melding på msn om at han gjorde det slutt. På den tiden hadde jeg blitt litt lei av han (han var ikke særlig snill med meg) og jeg hadde i tillegg møtt en annen fyr. Så jeg bare sa at jeg var enig. Så sender han melding om at han bare tullet med meg, aprilspøk liksom! Og da svarer jeg «Aah, men jeg mente det ikke som en aprilspøk.» 

Han ble veldig perpleks og prøvde å få meg til å si at det var en aprilspøk 😂 Og jeg bare, nei. Og så fortalte jeg han om den andre fyren, som også var en kollega av han 🙈

Bare noen uker senere ble han sammen med bestevenninnen min. Men hun dumpet han til fordel for meg, da hun fikk så fryktelig dårlig samvittighet (jeg hadde ikke bedt henne om å gjøre det, men vennskapet ble veldig rart på den tiden) 
Hun hadde også sagt det til han da hun dumpet han, at jeg var mer verdt for henne enn han 😂

Anonymkode: f9b70...3bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Dævendøtte skrev (22 timer siden):

Jeg fikk bilde av en penis fra en mann som var gift og hadde to små barn. Han ville gjerne stikke innom meg på vei til jobben for å pule av og til. Helt ut av det blå kom det bildet og jeg fant ut at han sendte makne bilder til flere jenter.

Det bildet videresendte jeg til kona hans. 

Og hun reagerte hvordan...? 

Anonymkode: 4ab1e...e47

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Og hun reagerte hvordan...? 

Anonymkode: 4ab1e...e47

Aner ikke, hun så bare meldingen, men svarte aldri. Men fikk ikke flere penisbilder fra den fyren ;)

AnonymBruker
Skrevet

Som barn ja😂 søsteren min stjal fra meg, så jeg stjal tilbake😂😂😂

Anonymkode: 053e1...6c0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 8.56):

Normale oppegående mennesker tar ikke hevn. De legger ting bak seg og går videre med livet sitt. Er det snakk om forbrytelser anmeldes dette til politiet.

Anonymkode: 9a2ec...6fd

Jeg hater folk som sier dette. Det pga. dere at folk vet at de bare kan ture frem uten konsekvenser.

Dessuten, man kan gjøre livet til et absolutt helvete for en person uten å bryte noen lover. Skal de bare slippe unna med det?

Dessuten hjelper det nesten aldri å gå til politiet.

Anonymkode: 5f647...e43

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han voldtok meg, og jeg meldte han til media for underslag (jeg hadde en svak mistanke, som viste seg å være riktig). 

Politiet trodde meg ikke, så noe måtte jeg gjøre. Jeg klarte å gå videre etter dette. 

Anonymkode: 7cb33...c4d

AnonymBruker
Skrevet

Eks typen og jeg hadde hatt det litt turbulent. Det viser seg at han har dame og de har vært i forhold lenge osv, samtidig som han var sammen med meg. Etter alt å bedømme så var han utro mot meg, og blei sammen med henne..  så de på byn en gang, så tok opp telefon, fjernet blokkeringen og sendte bilder til han av oss med datoer, og da ble det månelyst på andre siden av utestedet. 

De er fortsatt sammen den dag i dag... 6 år etterpå..   

Anonymkode: 586e4...e04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...