Gå til innhold

sove lenge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Våkner stort sett av meg selv rundt 10.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sover gjerne til kl 14-15 hvis jeg ikke skal noe den dagen. Men så har jeg en tendens til å sitte oppe hele natten når jeg vet at jeg ikke må opp tidlig neste dag, så det blir allikevel ikke så mange timer med søvn. ;)

Samme her, men jeg sover som regel ikke lenger enn til 12-13. Synes egentlig hele dagen har gått bort, så jeg har tenkt å legge litt om på sovemønsteret mitt.

Skrevet

Jeg liker best å stå opp i ni-tiden når jeg har fri, for å nyyyte fridagen. Da spiser jeg lang frokost, og leser alle avisene fra perm til perm. Drikker også masse kaffe og koser meg. Har jeg vært på fest så klarer jeg maks å sove til 10-11...

Skrevet

Sover vel til om lag 12-13 når jeg ikke har vært ute. Når jeg har vært ute kan kl. fort bli både 15 - 16 før jeg våkner til liv..

Skrevet

elsker å sove lenge. har jeg ikke vært ute kvelden før sover jeg likegjerne 11-12 timer, hvis jeg ikke skal noe spesielt da. men noen ganger kan jeg også våkne i 10 tiden. har jeg vært ute derimot, så kan jeg sove til 14 eller noe, men sjelden seinere enn det.

Skrevet
Hei!

Mange benytter helgen eller andre fridager til å sove lenge. Men hvor lenge sover du da? Hvis du ikke har noen planer, ingen venter på deg eller ingen forstyrrer det, når står du opp hvis du virkelig skal nyte fridagen og sove lenge?

Jeg sover til klokka to eller noe midt på dagen. Orker ikke å stå opp. Også sover jeg i kanskje ti-tolv timer hver natt. Er så trøtt og lei. :sur::tristbla:

Skrevet

Har ikke sovet lenger enn til 7 selv i ferien. Er vel A meneske, men ikke A4.

Gjest Embla s
Skrevet

Sover aldri lenger enn 9- 9.30. Hvis jeg trenger å ta igjen søvn må jeg legge meg tidlig og ta det igjen om kvelden :forvirret: Har alltid trodd jeg var B-menneske, men pluttselig har jeg blitt A..

Skrevet

Sover som regel til mellom 10 og 11 når jeg har fri. Kan godt sove til 12 også, men da føler jeg at dagen blir litt kort.

Skrevet

Stort sett 9-10 tida. Da orker jeg ikke mer rett og slett.

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg elsker å sove!

Aner rett og slett ikke hvor lenge jeg kan sove, står som regel opp i 9 - 10-tida fordi jeg må.

Skrevet

Står opp stort sett rundt kl 10 i helgen, uansett om jeg når jeg legger meg. Liker ikke å kaste bort helgen på å sove. (sove kan jeg gjøre når jeg blir gammel) :sjarmor:

Gjest Fruktfat
Skrevet

sover til rundt tolv om jeg har lagt meg til normal tid (dvs før/rundt midnatt), har jeg vært ute eller bare legger meg seint, kan den fort bli mellom ett og tre.

Gjest GreenSky
Skrevet (endret)

Kan godt sove 12 - 14 timer, jeg. Helt sant! Står som regel opp en gang etter kl 12.00 og før 17.00 i helgene.

Endret av GreenSky
Gjest Mrs. Potter
Skrevet
Kan godt sove 12 - 14 timer, jeg.

Jeg også. I går la jeg meg klokka 23.30 og sov til klokka 14! :overrasket:

Men som oftes sitter jeg oppe hele natta(sånn som nå..),og sover lenge av den grunn.

Skrevet

Med sove lenge, mener jeg til rundt halv elleve... Det gjør jeg gjerne. En sjelden gang sover jeg til tolv, men da har jeg lagt meg veldig sent, og får dårlig samvittighet fordi jeg har kastet bort mye av dagen.

Skrevet

Kommer meg som regel ut av sengen før 11.00 Må jo ha noe igjen av dagen :)

Skrevet

Det som er så fint med å sove er at livet går når man sover.. Sånn at man slipper alle problemer og bekymringer og sånn. For når man sover er man borte lissom. :sove:

Jeg sover lengst mulig jeg. Kanskje i ti-tolv timer.. Men jeg håper jeg klarer å sove mere enn det. Bruker ikke vekkeklokke jeg. Sover så lenge jeg klarer. :sjenert:

Skrevet

Å sove er et av mine største talenter.

I dag sto jeg opp kl 14, lå riktignog bare og slumret fra 12.30. Men så la jeg meg kl 04 da. Ellers ligger jeg i hvertfall til 12, om jeg ikke har ærender som krever at jeg må stå opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...