Gå til innhold

er det homo å ville ha sex med en transe?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

er det homo å ville ha sex med en transe som er ut som en pen dame?, hvis man liker damer?

Anonymkode: c0383...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Man er nok ikke hetero i så fall, men kan jo også være bi eller en av de andre 100 legningene som har dukket opp de siste par årene

Anonymkode: 28417...301

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser pen ut, men har jo kjepp?

Det er vel teknisk sett gay, men det har vel ikke noe å si hvis du liker det.

Anonymkode: dd276...5e6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man er nok ikke hetero i så fall, men kan jo også være bi eller en av de andre 100 legningene som har dukket opp de siste par årene

Anonymkode: 28417...301

selv hvis man spyr av tanken på å ha sex med en mann? transa ser helt ut som en dame minus det faktum at hu har baller

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det synes jeg ikke, ikke om hun har hatt kjønnskorrigerende behandling og operasjoner. Om det er en transkvinne som ikke enda har operert så er man nok ikke helt heterofil, men det er jo bare merkelapper uansett, det spiller ingen rolle hva du er eller hva du identifiserer deg som. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lisa Rowe skrev (5 minutter siden):

Nei det synes jeg ikke, ikke om hun har hatt kjønnskorrigerende behandling og operasjoner. Om det er en transkvinne som ikke enda har operert så er man nok ikke helt heterofil, men det er jo bare merkelapper uansett, det spiller ingen rolle hva du er eller hva du identifiserer deg som. 

enig, men sånne apparater er bare tull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og forresten er transe et skjellsord og et verb. En handlig «å transe». 

Korrekt blir å si transkvinne eller transkjønnet kvinne. Eller mente du transvestitter, TS?

Anonymkode: 1583c...208

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og forresten er transe et skjellsord og et verb. En handlig «å transe». 

Korrekt blir å si transkvinne eller transkjønnet kvinne. Eller mente du transvestitter, TS?

mente en transe jente, å ikke en mann i dame klær selv om begge faller under samme kategori på en måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

mente en transe jente, å ikke en mann i dame klær selv om begge faller under samme kategori på en måte. 

Ingenting som heter «transe jente» ;) 

Men siden du er så nysgjerrig, nei selvfølgelig er ikke en mann homo for å synes ei transkjønnet jente er attraktiv og lyst på sex. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingenting som heter «transe jente» ;) 

Men siden du er så nysgjerrig, nei selvfølgelig er ikke en mann homo for å synes ei transkjønnet jente er attraktiv og lyst på sex. 

ok, for jeg liker damer, men noen av transene kanskje 1-3% av de ser helt ut som, om ikke bedre en 70% av damer å da syntes jeg det blir feil å kalle det homo å ville hat sex med en av de. men ville kalt det homo å ha sex med den resterende 97% som ikke ser ut som damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er jo også transkvinne, selv om man fremdeles ser ut som en mann. Så lenge man identifiserer og føler seg som en kvinne. Ganske forvirrende egentlig.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Men er da ikke galt å være homo vel?

Anonymkode: 28e4d...b3a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

ok, for jeg liker damer, men noen av transene kanskje 1-3% av de ser helt ut som, om ikke bedre en 70% av damer å da syntes jeg det blir feil å kalle det homo å ville hat sex med en av de. men ville kalt det homo å ha sex med den resterende 97% som ikke ser ut som damer.

Men de som ser ut som damer, kan jo ha penis likevel. Er det helt greit for deg? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva legger du i å se ut som en mann? Og hva med biologiske fødte kvinner som ser litt mandige «butch» ut, er man homo da? 

«97% ser ikke ut som damer», aner jeg ikke hvor du har fått fra. Kanskje se ut i den virkelige verdenen. De fleste transkvinner som har privilegiet til å passere 100% som kvinner velger å ikke være åpen om sin trans status til hvem som helst fordi de ikke vil bli diskriminert. De som ikke er like heldige i genpoolet har ikke så mye valg og blir ofte clocket «avslørt» og dermed diskriminert. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hannah80 skrev (Akkurat nå):

Men de som ser ut som damer, kan jo ha penis likevel. Er det helt greit for deg? 

nei det er i grunn ikke greit, men noen av de ser ganske bra ut så det er jo et paradoks egentlig

Hva legger du i å se ut som en mann? Og hva med biologiske fødte kvinner som ser litt mandige «butch» ut, er man homo da? 

«97% ser ikke ut som damer», aner jeg ikke hvor du har fått fra. Kanskje se ut i den virkelige verdenen. De fleste transkvinner som har privilegiet til å passere 100% som kvinner velger å ikke være åpen om sin trans status til hvem som helst fordi de ikke vil bli diskriminert. De som ikke er like heldige i genpoolet har ikke så mye valg og blir ofte clocket «avslørt» og dermed diskriminert. 

mener å se ut som en mann eller som mindre attraktiv, jeg ville heller ikke hatt sex med en dame som ikke så bra ut eller så maskulin ut hvis det er en trøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Hvis du liker jenter best og forelsker deg i jenter, er du jo ikke homofil. Du er kanskje biseksuell, eller kanskje bare kåt og nysgjerrig.

Alt dette er bare merkelapper. Bli kjent med seksualiteten din, og lær deg å elske deg selv.

Endret av Alterego666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...