AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #1 Skrevet 3. mars 2021 Litt hoven i den venstre foten også, men høyre er mye mer hoven. Normalt at det er skeivt sånn sett? Høyre sko er skikkelig trang nå! Anonymkode: 5fc99...d74
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Mener å ha lest at hevelse i en fot ikke er bra, ville sjekket det opp asap! Anonymkode: af996...312
Kenelz Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 Om den ene foten er større enn den andre så skal du kontakte legen med en gang! Kan vær svangerskapsforgiftning, blodpropp, etc.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #4 Skrevet 4. mars 2021 Jeg har hatt ujevn hevelse i beina helt siden 1. trimester, og det har ikke vært noe galt med kroppen frem til nå (midten av 3. trimester). Men om det plutselig kom nå i 3. trimester ville jeg ha kontaktet sykehuset for å sjekke. Anonymkode: 3a9ec...c60
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #5 Skrevet 4. mars 2021 Kontakt lege asap. Jeg var innlagt grunnet svangerskapsforgiftning, og de sjekket om bena hadde ulik hevelse flere ganger for dag på grunn av risiko for blodpropp. Anonymkode: 0122b...8d1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #6 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kontakt lege asap. Jeg var innlagt grunnet svangerskapsforgiftning, og de sjekket om bena hadde ulik hevelse flere ganger for dag på grunn av risiko for blodpropp. Anonymkode: 0122b...8d1 Var hos legen idag og fikk sjekket var litt mindre hoven idag, men synes fortsatt at selve foten er større enn den andre. Legen målte med målebånd rundt legger og ankler, og fant ingen forskjell der, så siden blodtrykket er fint mente han det ikke er noen bekymring. Hevelsene har heller ikke kommet plutselig, men kommet og gått litt ettersom hvor mye bevegelse jeg er i. Skal ta kontakt hvis jeg får hodepine, smerter i magen osv da. Men synes det var typisk at foten ikke var så svær idag, for den er ofte betraktelig større enn den andre. Altså selve foten. Skal til jordmor på mandag igjen, så får bare se det an til da. Anonymkode: 5fc99...d74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå