AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #1 Skrevet 3. mars 2021 Har vært i forhold i 2 år nå, og har vært gjennom en del deilige stillinger, men føler jeg vil ha det litt frekkere, litt hetere. Der jeg på en måte straffer han litt, og teaser han veldig. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre. Kjæresten min er med på det meste. Han er med andre ord opptatt med å please meg, og da kan jeg like så godt utnytte det litt😀☺️ Elsker facesitting der han slikker meg mens jeg gnikker, men trenger noe enda frekkere🙂 Anonymkode: 9be41...623
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #2 Skrevet 3. mars 2021 rollespill, bdsm...? Anonymkode: 29303...956
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #3 Skrevet 3. mars 2021 Hvis du liker å 'straffe' ham litt, hva gjør du da? Klapser eller kiler kanskje? Anonymkode: 36145...8f9
Fioljenta Skrevet 3. mars 2021 #4 Skrevet 3. mars 2021 Jeg har samlet masse tips her, bl.a. om forskjellige dominansleker. Kanskje du finner noe som passer dere der? Bare husk at dere må snakke godt sammen og være trygge på hverandre _hele_ veien hvis dere tester dominans. Da kan det ble temmelig hett... 💜 1
Fjellmannover190 Skrevet 4. mars 2021 #6 Skrevet 4. mars 2021 Prøv Spicer app, og test ut dei tinga de tenner felles på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå