AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #1 Skrevet 3. mars 2021 Noen som har født eller som skal føde de nærmeste dagene der?? Er så redd for at han ikke kan bli med når fødselen starter.. Jeg aner ikke hvordan reglene er der akkurat nå virker liksom ikke som om de har kommet med noen nye oppdateringer 😢 Anonymkode: 9b78e...3da
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #2 Skrevet 3. mars 2021 Har familiemedlem som skal føde der i løpet av kommende uke. De har fått beskjed på kontroll i går om at det fortsatt gjelder at partner får komme inn ved aktiv fødsel og være til noen timer etter fødsel. Anonymkode: b7ab3...dc2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #3 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har familiemedlem som skal føde der i løpet av kommende uke. De har fått beskjed på kontroll i går om at det fortsatt gjelder at partner får komme inn ved aktiv fødsel og være til noen timer etter fødsel. Anonymkode: b7ab3...dc2 Hei of takk for svar. Søren. Jeg vil jo trenge han aller mest når fødselen er over. Helt idiotisk at de ikke kan være med oss etter det. Det er jo da man trenger partneren!!! Anonymkode: 9b78e...3da 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #4 Skrevet 3. mars 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Noen som har født eller som skal føde de nærmeste dagene der?? Er så redd for at han ikke kan bli med når fødselen starter.. Jeg aner ikke hvordan reglene er der akkurat nå virker liksom ikke som om de har kommet med noen nye oppdateringer 😢 Anonymkode: 9b78e...3da Far kan være der under aktiv fødsel og om du og barnet er friske etter fødsel og det er plass på barselhotell så kan far være der mot at han blir det til utskriving. Anonymkode: d48c4...cdc
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #5 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Far kan være der under aktiv fødsel og om du og barnet er friske etter fødsel og det er plass på barselhotell så kan far være der mot at han blir det til utskriving. Anonymkode: d48c4...cdc Nei er det sant?!! Å så fantastisk. Nå gjorde du meg så utrolig glad. Ja han kommer ikke til og gå ut derfra når han blir værende. Det kan jeg love deg. Vi har ventet så lenge på dette her!! Nå skal jeg jamen få meg noe og spise og feire dette her ❤️ tusen takk. Du gjorde. Virkelig dagen min ❤️ Anonymkode: 9b78e...3da
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #6 Skrevet 3. mars 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Nei er det sant?!! Å så fantastisk. Nå gjorde du meg så utrolig glad. Ja han kommer ikke til og gå ut derfra når han blir værende. Det kan jeg love deg. Vi har ventet så lenge på dette her!! Nå skal jeg jamen få meg noe og spise og feire dette her ❤️ tusen takk. Du gjorde. Virkelig dagen min ❤️ Anonymkode: 9b78e...3da Nå vet jeg ikke hvordan det er nå per dags dato men I januar var det I hvertfall sånn. (Tror jeg) Anonymkode: d48c4...cdc
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #7 Skrevet 3. mars 2021 30 minutter siden, AnonymBruker said: Nei er det sant?!! Å så fantastisk. Nå gjorde du meg så utrolig glad. Ja han kommer ikke til og gå ut derfra når han blir værende. Det kan jeg love deg. Vi har ventet så lenge på dette her!! Nå skal jeg jamen få meg noe og spise og feire dette her ❤️ tusen takk. Du gjorde. Virkelig dagen min ❤️ Anonymkode: 9b78e...3da Uansett reglene endrer seg veldig fort så om du er usikker er det beste og ringe de og høre om hvordan det er nå. Anonymkode: d48c4...cdc 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #8 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei of takk for svar. Søren. Jeg vil jo trenge han aller mest når fødselen er over. Helt idiotisk at de ikke kan være med oss etter det. Det er jo da man trenger partneren!!! Anonymkode: 9b78e...3da Du trenger han aller mest under fødsel og rett etter fødsel, Etter fødsel når du havner på rom, og ikke nødvendigvis du får barsel hotell skjønner du, trenger du fred og ro og tid, med babyen, søvn og prioritere det.. han kan heller komme etterpå når du er mere oppegående.. Anonymkode: 8d9b8...d64
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #9 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du trenger han aller mest under fødsel og rett etter fødsel, Etter fødsel når du havner på rom, og ikke nødvendigvis du får barsel hotell skjønner du, trenger du fred og ro og tid, med babyen, søvn og prioritere det.. han kan heller komme etterpå når du er mere oppegående.. Anonymkode: 8d9b8...d64 Det kommer sikkert litt an på mannen og formen til mor altså, men å ha mannen min med på barsel var GULL verdt for meg i alle fall. Den søvnen jeg fikk under barseloppholdet var takket være han. Anonymkode: 03506...b1f 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #10 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du trenger han aller mest under fødsel og rett etter fødsel, Etter fødsel når du havner på rom, og ikke nødvendigvis du får barsel hotell skjønner du, trenger du fred og ro og tid, med babyen, søvn og prioritere det.. han kan heller komme etterpå når du er mere oppegående.. Anonymkode: 8d9b8...d64 Her var det helt motsatt. Jeg trengte han ikke såå mye under og rett etter fødsel, for da fikk vi så mye hjelp på sykehuset. Det var da jeg le trillet til barsel at mannen var aller viktigst, for da hadde vi en liten baby å ta vare på og i tillegg til at jeg knapt kunne gå, så skulle babyen skiftes på, amming skulle læres og jeg var plutselig mye mer immobil enn det jeg var under graviditeten. Anonymkode: 6f83a...c6e 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #11 Skrevet 4. mars 2021 Fødte i februar og han ble med hele veien 😊 Han ble med inn når jeg dro inn, og han ble med til barselhotellet etter fødsel❤️ Skal sies at jeg dro rett inn på føderommet da jeg hadde rier hvert 2-3 min og 6-7 cm åpning ved ankomst😅 Anonymkode: 1d79a...83f 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #12 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fødte i februar og han ble med hele veien 😊 Han ble med inn når jeg dro inn, og han ble med til barselhotellet etter fødsel❤️ Skal sies at jeg dro rett inn på føderommet da jeg hadde rier hvert 2-3 min og 6-7 cm åpning ved ankomst😅 Anonymkode: 1d79a...83f Wow. Heldige deg, 💗 gratulerer så mye baby mama ❤️💐 Anonymkode: 9b78e...3da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå