Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har lenge lurt på om min samboer et utro. Fant ut for 1 måndes tid siden at han hadde hatt overnattingsbesøk i starten av forholde vårs. Vi har vært kjærester i 1 år snart. Men han sier at de ikke gjorde noe mer en å kline.  Dette har brutt tilliten helt, men vil gjerne forsøke å tro på det han sier og tilgi han. Men siden tilliten ikke er der, blir man mistenksom.
For ikke lenge siden hadde jeg vært ute å reist, da jeg kom tilbake var det blonde hår i sengen, jeg har brunt hår. Fant også et helt svart langt hår inni bokseren Hannes etter han hadde vært på trening. Vi bor i kollektiv, så vet ikke om hår kan ha kommet fra vaskemaskin. Han har også kommet hjem med kloremerker på ryggen. Men dette mener han at han bare har klødd seg hardt.
Vet at han skrev til mange jenter i starten av forholde våres, om å møtes. Jeg vet ikke om jeg bare overtenker, eller om dette kan være reelt. Har prøvd å prate med han om det, men han feier det bare bort hver gang med at jeg bare overtenker. Han sier at jeg betyr alt for han og at han vil gifte seg med meg en dag, han pratet også ofte om vi kan få barn. Noen tips til hva jeg burde gjøre?

Anonymkode: eca41...5a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde det samme en gang. Både svart og blondt hår.

Anonymkode: 307c1...849

• Liker 1
Gjest Tamsi
Skrevet

Hva sier du når du finner hår i senga da? Det er lov å si noe når bevisene ligger på sølvfat foran deg.

Skrevet

Konfronterer han med det. Men han mener det er mine hår, fordi jeg «røyter» så mye, jeg hadde blondt hår for et halvt år siden. Men jeg tviler på at det skal ligge i et nytt sengetrekk den dag i dag. han blir nesten irritert på meg fordi jeg «beskylder» han.

Skrevet

Jeg hadde gått, du kommer til å slite deg ut ved å ha disse tankene om han er utro. De forsvinner ikke pga du har ikke tilitt til han , og det skjønner jeg veldig godt.  Du vil spare deg masse energi hvis du går fra før det er for sent. Han skal ha

Øyne sine kun for deg- og ikke noe andre. Du kommer til å bli mere knust og deprimert og tappet for energi desto lengre du er i forholdet. Kom deg vekk, og finn en som ser deg og verdsetter deg.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bra. Men samtidig høres det jo ut som ting begynner å bli litt sykelig fra din side også da. Jeg mener - drive oppi en brukt boxershorts som han har brukt på trening??🤢🤮 For å finne bevis?? Aldri om jeg hadde klart det. Jeg hiver alt av undertøy rett i vaskemaskin uten å se på det, noe annet er bare nasty 

Anonymkode: 0c56b...00f

AnonymBruker
Skrevet

Installer skjult overvåkningskamera og reis vekk en helg. 

Anonymkode: 5d621...5d6

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hei, jeg har lenge lurt på om min samboer et utro. Fant ut for 1 måndes tid siden at han hadde hatt overnattingsbesøk i starten av forholde vårs. Vi har vært kjærester i 1 år snart. Men han sier at de ikke gjorde noe mer en å kline.  Dette har brutt tilliten helt, men vil gjerne forsøke å tro på det han sier og tilgi han. Men siden tilliten ikke er der, blir man mistenksom.
For ikke lenge siden hadde jeg vært ute å reist, da jeg kom tilbake var det blonde hår i sengen, jeg har brunt hår. Fant også et helt svart langt hår inni bokseren Hannes etter han hadde vært på trening. Vi bor i kollektiv, så vet ikke om hår kan ha kommet fra vaskemaskin. Han har også kommet hjem med kloremerker på ryggen. Men dette mener han at han bare har klødd seg hardt.
Vet at han skrev til mange jenter i starten av forholde våres, om å møtes. Jeg vet ikke om jeg bare overtenker, eller om dette kan være reelt. Har prøvd å prate med han om det, men han feier det bare bort hver gang med at jeg bare overtenker. Han sier at jeg betyr alt for han og at han vil gifte seg med meg en dag, han pratet også ofte om vi kan få barn. Noen tips til hva jeg burde gjøre?

Det der er vel nok dumpe grunn og bevis for at han er utro.

Du kliner for faen ikke med andre når du er i forhold. 

Hvorfor har du ikke gått fra han enda? Jeg ville aldri vært i forhold med noen som tenker at det er greit å «bare» kline litt med andre. Trenger ikke å være rakettforsker for å forstå hvor lav terskel han da har for å ta seg andre friheter.

Tips: blokk og stikk, og ikke se deg tilbake!

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke bra. Men samtidig høres det jo ut som ting begynner å bli litt sykelig fra din side også da. Jeg mener - drive oppi en brukt boxershorts som han har brukt på trening??🤢🤮 For å finne bevis?? Aldri om jeg hadde klart det. Jeg hiver alt av undertøy rett i vaskemaskin uten å se på det, noe annet er bare nasty 

Kvinner er kvinner. 

Anonymkode: 307c1...849

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dump han og finn deg en som ikke kliner med andre mens han er sammen med deg. Lovnader om barn og giftermål fra utro folk kalles futurefaking

Anonymkode: 8551a...bdf

• Liker 9
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var ikke sånn at jeg var i vaskekurven å så etter boksere. 

Endret av Lulletika
  • Liker 1
Skrevet

Kloremerker? Den må han lenger ut på landet med! Kunne du se hvilken retning de hadde? Denne fyren høres fishy ut, ass! 

Hvis det er EN tid man ikke kliner med andre på, så er det når forholdet er nytt! Det sier rett og slett for mye. 

• Liker 7
Skrevet (endret)
Pia Sofia skrev (1 time siden):

Kloremerker? Den må han lenger ut på landet med! Kunne du se hvilken retning de hadde? Denne fyren høres fishy ut, ass! 

Hvis det er EN tid man ikke kliner med andre på, så er det når forholdet er nytt! Det sier rett og slett for mye. 

Endret av Lulletika
AnonymBruker
Skrevet

Dette hadde jeg ikke funnet meg i og synes ikke du skal gjøre det heller! Han har jo allerede vært utro om han klinte med en annen person etter dere ble sammen. Om du finner hår i senga som ikke tilhører deg, så sier vel det sitt også. 

Du bør gjøre det slutt og komme deg videre så fort som mulig. Håper det ordner seg!

Anonymkode: c0bdd...301

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Søk han opp på cheaterbuster for å se om han bruker tinder..

Anonymkode: 0b801...5e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde snoka på tlf/pcen hans

Anonymkode: 1fb2a...891

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke på at det bare var klining i starten av forholdet deres. Med en sånn gutt (ja gutt) hadde jeg vedda på at streken mellom klining og sex ble veldig kort. 

Du stoler ikke på han. Vil du virkelig bruke livet ditt på å se etter tegn, hår i senga og tvile på det han sier? Vil du vite alt han har gjort? Vil det gjøre det lettere å gå eller vil det bare svi? Hadde ikke livet vært bedre uten de spørsmålene?

Anonymkode: b17f5...58b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Var jeg deg, hadde jeg avslutter fordi tilliten er borte. Slitsomt å leve i mistenksomhet

Anonymkode: 62270...c73

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.3.2021 den 22.57):

Har oppdaget flere anledninger at partneren min,, hadde klore merker og blåmerker som, som skulle a stått i doggy.. Jeg har funnet flere ukjente undertøy, ved flytting og fått høre at den andre part, sagt nei.. Har ikke sett før.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.3.2021 den 22.57):

Han er utro ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...