AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #1 Skrevet 3. mars 2021 Urinprøve er ganske ok, bittelitt protein i urinen bare, men helt minimalt. Undertrykket er litt forhøyet visstnok. Blir man igangsatt i slike tilfeller, eller hva skjer da? Anonymkode: 0a272...c7b
Mumsa Skrevet 3. mars 2021 #2 Skrevet 3. mars 2021 Bittelitt protein og litt forhøyet sier ikke oss så mye, da. Men nei, det høres ut som det heller blir hyppigere kontroller av nettopp BT og urin for å observere videre, så lenge du ikke har subjektive symptomer. Det beste er jo om fødselen starter av seg selv 😊 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #3 Skrevet 3. mars 2021 Kanskje. Jeg fikk påvist svangerskapsforgiftning i uke 36 (forhøyet blodtrykk over flere kontroller, protein 1/2 i urin og ganske mye hevelse/vann i kroppen i tillegg til en sykdomsfølelse), men ble ikke satt i gang før en ukes tid senere, og du som er i uke 40 kan jo ha født allerede da. Jeg tror de alltid tar en avveiing av helheten. Hvor «ferdig» babyen er, hvor fødeklar kroppen virker, hvor mye risiko beregner de på å la baby bli i magen vs. risikoen ved igangsettelse. Lykke til uansett hva det blir til. Anonymkode: d7a57...cd2 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #4 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje. Jeg fikk påvist svangerskapsforgiftning i uke 36 (forhøyet blodtrykk over flere kontroller, protein 1/2 i urin og ganske mye hevelse/vann i kroppen i tillegg til en sykdomsfølelse), men ble ikke satt i gang før en ukes tid senere, og du som er i uke 40 kan jo ha født allerede da. Jeg tror de alltid tar en avveiing av helheten. Hvor «ferdig» babyen er, hvor fødeklar kroppen virker, hvor mye risiko beregner de på å la baby bli i magen vs. risikoen ved igangsettelse. Lykke til uansett hva det blir til. Anonymkode: d7a57...cd2 Takk for svar jeg har endel hevelser i beina, men føler meg frisk ellers. Sliten, men det er jo naturlig i uke 40 sikkert! Skal inn og måle blodtrykk annenhver dag fremover, så det blir iallefall fulgt opp heldigvis! Ts Anonymkode: 0a272...c7b
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #5 Skrevet 3. mars 2021 Mumsa skrev (5 minutter siden): Bittelitt protein og litt forhøyet sier ikke oss så mye, da. Men nei, det høres ut som det heller blir hyppigere kontroller av nettopp BT og urin for å observere videre, så lenge du ikke har subjektive symptomer. Det beste er jo om fødselen starter av seg selv 😊 Haha ja, jeg husker ikke tallene i hodet, og helsekortet er for langt unna til at jeg orker å hente det 😂 Men skal til lege og måle blodtrykket annenhver dag fremover, så regner med at det følges godt med på ts Anonymkode: 0a272...c7b
Mumsa Skrevet 3. mars 2021 #6 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha ja, jeg husker ikke tallene i hodet, og helsekortet er for langt unna til at jeg orker å hente det 😂 Men skal til lege og måle blodtrykket annenhver dag fremover, så regner med at det følges godt med på ts Anonymkode: 0a272...c7b Så lenge du ikke blir henvist til sykehuset blir du hvertfall ikke igangsatt 😊 Høres ut som legen følger deg godt opp! 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #7 Skrevet 3. mars 2021 Mumsa skrev (2 minutter siden):Så lenge du ikke blir henvist til sykehuset blir du hvertfall ikke igangsatt 😊 Høres ut som legen følger deg godt opp! Ja, regner med det! Uansett ikke lenge til fødsel! Ts Anonymkode: 0a272...c7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå