AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #1 Del Skrevet 3. mars 2021 baby på 10mnd har brukt den ene og samme smokken siden hun var 4-5 mnd. fant ut at en smokk bør kastes etter senest 2 mnd, så dette er jo helt krise! den er fortsatt hel, men merker den er utrolig myk og sikkert utslitt. problemet er at smokken ikke eksisterer lenger, og tilsvarende type nekter hun å ta. hva skal jeg gjøre? kjøpe alle smokkene i verden å prøve? har lite lyst til å slutte med smokk da hun kun bruker den til å sove, å våkner opp flere ganger om natten. får hun ikke smokken vokner hun helt til å blir sint. her nytter det heller ikke å lure ny smokk inn i søvne. det er en nip smokk, har bestilt ny av den nye sorten som hun ikke vil ta. ligner på bibs sine (runde) går det evt ann å myke opp en smokk? what to do? Anonymkode: fb85d...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ablaze Skrevet 3. mars 2021 #2 Del Skrevet 3. mars 2021 Har du sterilisert den regelmessig? Hvilken tupp er det på smokken? Du får tak i det meste på nettet. Mine brukte kulesmokk som jeg fant på ett apotek i nabobyen (jippi!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #3 Del Skrevet 3. mars 2021 ablaze skrev (Akkurat nå): Har du sterilisert den regelmessig? Hvilken tupp er det på smokken? Du får tak i det meste på nettet. Mine brukte kulesmokk som jeg fant på ett apotek i nabobyen (jippi!) det har jeg, men den kjennes nesten litt porøs ut, spesielt sammenlignet med en ny smokk. rund kulesmokk, men det er en spesiell type. siden hun har brukt den så lenge har den sikkert blitt veldig myk og derfor hun kun vil ha den. jeg har navnet på den å finner kun ett eksemplar på nett, og det er i feil strl:( Anonymkode: fb85d...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ablaze Skrevet 3. mars 2021 #4 Del Skrevet 3. mars 2021 Kjøp et par forskjellige og prøv. Vet du hva som er forskjell på størrelsene? Mine brukte Trøst, som jeg fant ut var like i kula samme om de var 0-18 mnd eller 15+ mnd. Det var kun forskjell i bue på plasten, så jeg kjøpte det de hadde.. Du må jo nesten bytte på ett eller annet tidspunkt. Høres ut som om den er morken, og da risikere du at tuppen kommer av i munnen på baby.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #5 Del Skrevet 3. mars 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: baby på 10mnd har brukt den ene og samme smokken siden hun var 4-5 mnd. fant ut at en smokk bør kastes etter senest 2 mnd, så dette er jo helt krise! den er fortsatt hel, men merker den er utrolig myk og sikkert utslitt. problemet er at smokken ikke eksisterer lenger, og tilsvarende type nekter hun å ta. hva skal jeg gjøre? kjøpe alle smokkene i verden å prøve? har lite lyst til å slutte med smokk da hun kun bruker den til å sove, å våkner opp flere ganger om natten. får hun ikke smokken vokner hun helt til å blir sint. her nytter det heller ikke å lure ny smokk inn i søvne. det er en nip smokk, har bestilt ny av den nye sorten som hun ikke vil ta. ligner på bibs sine (runde) går det evt ann å myke opp en smokk? what to do? Anonymkode: fb85d...340 Vi byttet litt sånn gradvis. Litt ny og så litt gammel i løpet av samme dag. Og så mer og mer ny type. Nå godtas ny helt fint etter en ukes tid. Men hvis den gamle deres er like ved å gå i oppløsning, så må du jo bare bytte asap. Kan jo være farlig hvis ikke. Anonymkode: 9c559...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøyamor Skrevet 3. mars 2021 #6 Del Skrevet 3. mars 2021 Synes det er imponerende dere har klart å ha én smokk så lenge. Vi mister/roter vekk smokker heeeeele tida. Det er forbruksvare her i huset hvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå