Gå til innhold

Når er man for gammel til string-bikini ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes alle bare kan holde rumpeballene sine innenfor trusen på offentlig plass uansett alder jeg. En rumpe er en intim og privat kroppsdel. Fatter ikke hvorfor noen har behov for slik eksponering. 

Anonymkode: 5718c...aa4

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har aldri vært sexy. 

Anonymkode: a2f53...301

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Å dra på stranda ikledd tanntråd og to små plasterlapper er ikke kledelig på noen. String-bikini er jo ikke klesplagg en gang, man kunne heller ha gått naken.

Men selvsagt bestemmer du selv. Har du lyst har du lov, så peis på og drit i hva andre mener.

Anonymkode: f81b7...9c3

• Liker 8
Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg har alltid vært for gammel til string-bikini.

AnonymBruker
Skrevet

String på stranden er like ulekkert og harry på både kvinner og menn. Passer best i privat setting eller på strippeklubb.

Anonymkode: 52ee8...d6c

• Liker 13
Skrevet
Spicymami skrev (1 minutt siden):

Da er det en annen sak.. string passer folk i 20 årene. Det finnes fortsatt masse sexy bikiniunderdeler som ikke er string. Typ sån brazilian style

Takk for tips.  Har sett på noen fra  tangaland24 og wickedweasel, men de blir kanskje litt vel drøye.

Skrevet

Stringbikini er aldri fint uansett. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å dra på stranda ikledd tanntråd og to små plasterlapper er ikke kledelig på noen. String-bikini er jo ikke klesplagg en gang, man kunne heller ha gått naken.

Men selvsagt bestemmer du selv. Har du lyst har du lov, så peis på og drit i hva andre mener.

Enig. Hvorfor ikke bare finne en naturiststrand?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Spicymami skrev (2 minutter siden):

Da er det en annen sak.. string passer folk i 20 årene. Det finnes fortsatt masse sexy bikiniunderdeler som ikke er string. Typ sån brazilian style

Nei, string passer ikke folk i 20-årene heller.
Hva er vitsen egentlig? Hvis man er redd for skille når man soler seg, er det jo bedre å sole seg naken på et egnet sted. Er man komfortabel med å sprade rundt i stringbikini, så er man komfortabel med å gå naken også. Stringbikini utgjør jo ikke akkurat særlig mange ekstra prosent med tøy på kroppen, så det er jo nesten samme greia.

Brazilian style er jo string med noen få prosent ekstra tøy. Hvis du mener at 40-åringer ikke kler string, så er det litt tullete å foreslå brazilian istedet for.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen som kler stringbikini. 

Anonymkode: bf206...0c6

• Liker 8
Skrevet

Du er aldri for gammel for det! Det finnes en nedre aldersgrense for slike plagg, men ingen øvre.

Selv har jeg ikke selvtillit til det, men det er jo mye finere enn badetøy som graver seg inn og skaper illusjonen av en slags rumpevalk (dere vet hva jeg mener?) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Krakilsk skrev (1 minutt siden):

Selv har jeg ikke selvtillit til det, men det er jo mye finere enn badetøy som graver seg inn og skaper illusjonen av en slags rumpevalk (dere vet hva jeg mener?) 

Da må man finne en underdel i riktig størrelse, så slipper man «rumpevalk».

• Liker 4
Skrevet
21 minutter siden, bullehurk said:

Er optimist, og satser på en tur til varmen til sommeren/høsten.  Har lyst på nytt badetøy, og har lyst å være litt "vågal" å kjenne meg litt sexy i varmen. Skulle kanskje kjent meg litt vel påkledd i bikini med vanlig snitt,

Jeg er 40+, med med en ganske ok kropp for alderen, har blitt tatt for 25-30 uten å skryte. Lurer på om jeg er for gammel til string-bikini ?   Puppestørrelsen er 70c .    Forslag mottas med Takk.

Kjør på og gjør som du vil, man lever bare en gang :) 

Men dersom du/dere reiser uten barn og vil være "litt vågal", eller bare liker å få luft på mest mulig av kroppen, så ville jeg heller gått på en naturiststrand. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, string passer ikke folk i 20-årene heller.
Hva er vitsen egentlig? Hvis man er redd for skille når man soler seg, er det jo bedre å sole seg naken på et egnet sted. Er man komfortabel med å sprade rundt i stringbikini, så er man komfortabel med å gå naken også. Stringbikini utgjør jo ikke akkurat særlig mange ekstra prosent med tøy på kroppen, så det er jo nesten samme greia.

Brazilian style er jo string med noen få prosent ekstra tøy. Hvis du mener at 40-åringer ikke kler string, så er det litt tullete å foreslå brazilian istedet for.

En ting er å ha hele rumpa ute.. brazilian dekker nok til at det ikke ser slutty ut

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Da må man finne en underdel i riktig størrelse, så slipper man «rumpevalk».

Hadde det bare vært så lett å finne badetøy som satt pent!

Min erfaring er at det har mest med snitt å gjøre, ikke str. Det er rett og slett vanskelig å lage plagg som kutter over rumpa på en flatterende måte 🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Det er Harry og jeg ville ikke anbefalt det noe mer til en 20 åring enn til en 50 åring. 

Anonymkode: 3f63d...383

• Liker 9
Skrevet

Synes det er veldig stygt på alle. Kan nesten bare droppe å ta på bikinien i det hele tatt. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Synes string ser bedre ut enn alt annet, pluss at man får mindre skille. Jeg snakker da om mer brazilian string, og ikke tanntrådstring. Kjør på sier jeg! Jeg elsker stringbikiner selv om jeg er over 30.

Anonymkode: 3f39c...f5a

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet (endret)
bullehurk skrev (14 timer siden):

Er optimist, og satser på en tur til varmen til sommeren/høsten.  Har lyst på nytt badetøy, og har lyst å være litt "vågal" å kjenne meg litt sexy i varmen. Skulle kanskje kjent meg litt vel påkledd i bikini med vanlig snitt,

Jeg er 40+, med med en ganske ok kropp for alderen, har blitt tatt for 25-30 uten å skryte. Lurer på om jeg er for gammel til string-bikini ?   Puppestørrelsen er 70c .    Forslag mottas med Takk.

Alle bikinier som ikke er av typen triangel får tommel ned fra meg. De gir brede hofter, og blir flate foran. Ikke særlig pent synes jeg. Vanlige bikinier blir også lite flatterende bak, spesielt etter bad, hvor overflødig tekstil henger slamsete over baken.

Lite triangel foran, som kun dekker det den skal, og enda mindre bak, som avslutning på en string i rumpesprekken, er perfekt etter min smak. 
Overdelen er finest med snøring bak nakken, det gir pene skuldre og slankere overkropp.

Det er ingen aldersgrense for bikinier. Jeg er mann på 40+ og synes voksne damer kan kle seg som de vil. 

Støtter deg fullt og helt og ønsker deg god ferie🌞!!

(Jeg synes forresten at det finnes mange fine high cut badedrakter også. Hvite blir ofte litt gjennomsiktige når de er våte. Litt classy frekk, framfor trashy frekk, det kan kanskje være noe for deg ts ;) )

hcbd.thumb.jpg.15af98fd2c7235474c4bff2d8b3ddfd6.jpg

Endret av Paramount
Skrevet
Spicymami skrev (10 timer siden):

Syntes unge folk i string, og liknende typer bikini, bare ser dumt ut. Er så åpenbart at de gjør det nå, fordi det er en «trend» eller noe. Opplever at eldre kvinner bærer disse plaggene med en strålende selvsikkerhet. Det er noe av det som gjør dem så sexy!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...