Gå til innhold

Når er man for gammel til string-bikini ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Sorry, du ser nok ikke ut som 25

Nei, det vet nok du mye bedre enn meg, unnskyld at jeg kunne være så dum   🙄

• Liker 2
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Å gå med stringtruse "ute blant folk" ser utrolig lite classy ut uansett alder. 

Man kan se flott ut som 40+, men man ser ikke ut som man er 25, altså. Uten at stringtruser er noe finere på 25-åringer.

AnonymBruker
Skrevet

Når det gjelder påkledning så finnes det noen uskrevne regler selv om vi ikke lever på 50-tallet. 
Man skal la fokuset være på ett sted når man kler seg. Har man kort kjole/skjørt så skal man ikke ha dyp utringning og motsatt. Vil man vise beina så skal man være mer tildekket oventil. Vil man vise kløft så viser man ikke lårene osv. 

På stranden er det naturligvis ikke like lett å følge dette. Men, har man bikinitruse/badedrakt med høy skjæring med fokus på beinene så kan man kompensere med en overdel som har lite utringning. Har man en bikinitruse med høyt liv så kan man f.eks gå for en push-up der der fokuset er på bysten. 

Med en stringtruse passer det best med en trekantoverdel og har man større bryster enn A/B cup kan trekantoverdel fort se litt vulgært ut. Stringtruse og to små trekanter blir rett og slett «to much information», spesielt i dagslys. 

Som regel er det unge jenter som bruker string på stranda. En 40 åring i string på samme strand vil derfor sammenlignes med de som er halvparten så gammel. Dette er sjelden en fordel for 40 åringen for å si det sånn. Heldigvis finnes det masse fint badetøy som dekker litt mer hud uten å være «kjerring» eller usexy. Tenk på hvilken type oppmerksomhet man ønsker på stranden og velg det man føler seg vel i. Føler man seg vel så blir man automatisk mer tiltrekkende uten å måtte vise hele kroppen. 

Anonymkode: 35cad...7f7

• Liker 1
Skrevet

Alle er for gamle til stringbikini. Ingen bør gå med det.

Det er heller ingen på 40 pluss som ser ut som de er 25. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke string er pent på noen, men heldigvis kler ikke folk seg for å behage meg. 

Hvis du vil gå med det: do it. 

Om alle skulle kledd seg i det jeg synes er finest, hadde verden blitt er kjedelig sted. Bare se på dagens 20-åringer: alle kler seg likt og sminker seg likt, og har samme frisyre. Fryktelig kjedelig.

Ja til mangfold. De som ikke liker det, kan velge å se bort. 

Anonymkode: 09224...252

Skrevet

Synes ikke alder har noe å si, 25 eller 50 så er det ikke spesielt pent. Generelt synes jeg string er direkte usexy, enten det er truse eller bikini. Får litt assosiasjoner til en kvinnelig utgave av Borat sin bekledning

Men folk må nå gå i det de selv føler seg komfortable i, men om de velger stringbikini for positiv oppmerksomhet eller å se sexy ut så feiler det totalt etter min smak

• Liker 5
Skrevet

Så lenge rumpa er fast og fin er man ikke for gammel

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes folk kan få gå med akkurat det de vil, jeg! 😊

Forøvrig synes jeg bikinier med brasiliansk snitt bak er mye mer flettetende enn string ☺️👌🏻

Anonymkode: cefbc...fc9

Skrevet

Her synes jeg vekt og kroppsfasong spiller mer inn enn alder.

Selv synes jeg det ser mye sexyere ut med noe som ikke er for utfordrende. Heller litt pent og flatterende. Som en fin badedrakt og en solhatt? MYE finere 

Man trenger ikke gå rundt halvnaken for å være sexy 😎

• Liker 5
Skrevet
bullehurk skrev (15 timer siden):

Er optimist, og satser på en tur til varmen til sommeren/høsten.  Har lyst på nytt badetøy, og har lyst å være litt "vågal" å kjenne meg litt sexy i varmen. Skulle kanskje kjent meg litt vel påkledd i bikini med vanlig snitt,

Jeg er 40+, med med en ganske ok kropp for alderen, har blitt tatt for 25-30 uten å skryte. Lurer på om jeg er for gammel til string-bikini ?   Puppestørrelsen er 70c .    Forslag mottas med Takk.

Hva har puppestørrelsen med string truse å gjøre??

• Liker 3
Skrevet

Æ e fem og seksti år, smellfeit og bruker det fortsatt 👍 white power

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at noen orker å gå med en tråd inni rumpa.

Anonymkode: 380fb...e36

• Liker 7
Skrevet

Synest det er upassende uansett alder. Er man ung og dum, er man unnskyldt.

• Liker 4
Skrevet (endret)
Enmanelskeråhate skrev (21 minutter siden):

Så lenge rumpa er fast og fin er man ikke for gammel

Så da er det for å vise fram kroppen sin man kler av seg på stranda, ikke for å sole seg? Hva om ingenting på kroppen er fast og fint, skal man gå i heldekkende klær?

Alle kroppsfasongen ser bedre ut med litt farge. String er ikke særlig lekkert på noen, men alle må få gjøre som de selv vil.

Endret av Thyra
AnonymBruker
Skrevet

Stringbikini er ikke sexy på noen, er harry, samt at det lukter litt desperasjon av det uansett alder. Mye mer sexy med vanlig badetøy.

Du bør heller spørre deg selv om hvorfor du har behov for å vise frem så mye som mulig? Føler du deg usikker slik at du har et bekreftelsesbehov? Hadde du vært trygg på deg selv hadde du vel ikke spurt her inne. 😊

Anonymkode: ed409...5f2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Alle kan gå med hva de vil, men jeg ville tenkt at du var en polsk prostituert.

Anonymkode: 285b8...7ad

• Liker 5
Skrevet
Thyra skrev (25 minutter siden):

Så da er det for å vise fram kroppen sin man kler av seg på stranda, ikke for å sole seg? Hva om ingenting på kroppen er fast og fint, skal man gå i heldekkende klær?

Alle kroppsfasongen ser bedre ut med litt farge. String er ikke særlig lekkert på noen, men alle må få gjøre som de selv vil.

Helst burka eller holde seg hjemme;)

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du bør heller spørre deg selv om hvorfor du har behov for å vise frem så mye som mulig? Føler du deg usikker slik at du har et bekreftelsesbehov? Hadde du vært trygg på deg selv hadde du vel ikke spurt her inne. 😊

Dette spørsmålet behøver du ikke stille deg nei, ts. Du har for så vidt allerede svart på det i HI.

Det er merkelig at spørsmålet om usikkerhet og bekreftelsesbehov dukker opp i slike sammenhenger. En kan lure på om enkelte er født som 80-åringer. Hadde hun vært utrygg på seg selv ville hun IKKE spurt, da ville hun valgt den enkle kjedelige løsningen og gjemt seg bak flertallet som føler det trygt å være negativ til alt som er litt annerledes. Da ville hun vært som dem, dvs livredd for å stille opp i en bikini som ble lagt merke til, av mangel på mot og selvtillit. En vanlig bikini kamuflerer ikke en lite vakker kropp den heller. Å ønske å vise seg fram er tegn på god selvtillit. 

At folk har ulik oppfatning av hva som er fint er greit. At enkelte passer bedre i det ene eller det andre er også helt normalt. Men å se problemer ved personligheten til andre ut fra valg av badetøy er å trekke det for langt. 

AnonymBruker
Skrevet
bullehurk skrev (17 timer siden):

Er optimist, og satser på en tur til varmen til sommeren/høsten.  Har lyst på nytt badetøy, og har lyst å være litt "vågal" å kjenne meg litt sexy i varmen. Skulle kanskje kjent meg litt vel påkledd i bikini med vanlig snitt,

Jeg er 40+, med med en ganske ok kropp for alderen, har blitt tatt for 25-30 uten å skryte. Lurer på om jeg er for gammel til string-bikini ?   Puppestørrelsen er 70c .    Forslag mottas med Takk.

Jeg synes alle er "for gamle". Det er ingen menn som spør om kroppen er for gammel, for tykk, for kort, for liten penis, testikler på knærne, til å vise seg på stranden. Hvis du har lyst og føler deg "vågal" og "sexy" så kjør på. Gjør det som gjør at du føler deg bra. 

Anonymkode: 137ed...f76

Skrevet
Thyra skrev (1 time siden):

Alle kroppsfasongen ser bedre ut med litt farge, så om man har anlegg for å bli brun/ikke blir for lett brent, burde det være innafor å kle av seg på stranda. 

Folk må få lov å synes at det er mer passende for en flatterende kropp å vise seg litt ekstra frem på stranden. 

Akkurat som at _du_ synes alle kropper ser bedre ut med litt farge. Jeg synes derimot at å være blek kan være ganske pent 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...