Gå til innhold

Når er man for gammel til string-bikini ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er optimist, og satser på en tur til varmen til sommeren/høsten.  Har lyst på nytt badetøy, og har lyst å være litt "vågal" å kjenne meg litt sexy i varmen. Skulle kanskje kjent meg litt vel påkledd i bikini med vanlig snitt,

Jeg er 40+, med med en ganske ok kropp for alderen, har blitt tatt for 25-30 uten å skryte. Lurer på om jeg er for gammel til string-bikini ?   Puppestørrelsen er 70c .    Forslag mottas med Takk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er du for gammel til. 

Anonymkode: 5457f...fa7

• Liker 30
Skrevet

har du barn så er ikke det passende

• Liker 11
Skrevet

40+ er perfekt for string bikini 😃😍

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Who cares? Eneste jeg ville satr grensa ved er om du har rumpeballer som henger ned på knærne. Føler du deg vel i det og koser deg så kjør på! Det er vel ikke øvre aldersgrense på å kjøpe de 😊

Anonymkode: ae971...771

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke noe fasit svar på dette og blir vel smak og behag som avgjør, men min ærlige mening er at det er mye mer sexy med litt mer classy badetøy for kvinner 40+ og det kan være at dette blir mer sexy også. 
oersonlig synes jeg ikke string bikini er sexy på noen. 

Anonymkode: 25083...807

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Har sett mange 40 + i string i "syden", så det er vel bare å kjøre på hvis du har en bra rumpe😊

Anonymkode: a33e9...76e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du er absolutt for gammel!! Det vil bare se desperat og trashy ut🙈🙈

Anonymkode: 2412d...b21

• Liker 23
Skrevet

Grøss, ingen burde bruke stringbikini om de ikke soler seg på et skjermet og privat sted. Det er virkelig lite flatterende. 

• Liker 47
AnonymBruker
Skrevet

String bikini på småfeite 20 åringer er forsåvidt noe av det værste jeg ser på stranda.

Anonymkode: 25083...807

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Når er man for gammel for bikini med stringtruse? Sånn omtrent i det øyeblikket man blir født (evt. unnfanget, alt etter som) 

Anonymkode: a436f...52d

• Liker 34
Skrevet

Man blir aldri for gammel for string bikini! Er du komfortabel med å bruke det offentlig, så kjør på! 😍 Nydlig med kvinner som har selvtillit! 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, alle er for gamle til det😉 Men det er kun fordi jeg selv ikke synes det er classy som noen her sier. Gå med det du vil! Hvorfor skal alder ha noe med det å gjøre? Synes folk skal drite langt oppi hva andre går med. 

Anonymkode: 592a1...2f0

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på! Nyt tilværelsen i solen med minimalt av tekstilfiber på den deilige kroppen din. Ikke bry deg om hva andre synes. Om de ikke liker det og allikevel velger å se på deg, er det deres problem. 

Anonymkode: 9c31c...bf8

• Liker 4
Skrevet
Spicymami skrev (3 minutter siden):

har du barn så er ikke det passende

Kan ikke skjønne hva det har det saken å gjøre, skal jo ikke reise med barn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Personlig synes jeg ikke det er særlig snasent på noen

Anonymkode: 642e4...5de

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Sorry, du ser nok ikke ut som 25 men har du en ok rumpe og er godt trent kommer  du nok unna med det.  Jeg for min del syns string på stranda er verre enn blodharry. 

Anonymkode: 87e93...097

• Liker 21
Skrevet

Legge ut bilde så kan vi vurdere? 😃

Skrevet
bullehurk skrev (2 minutter siden):

Kan ikke skjønne hva det har det saken å gjøre, skal jo ikke reise med barn.

Da er det en annen sak.. string passer folk i 20 årene. Det finnes fortsatt masse sexy bikiniunderdeler som ikke er string. Typ sån brazilian style

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...