AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #1 Skrevet 3. mars 2021 I fjor sommer stjal jeg en truse fra tørkestativet til en "gammel venninne" av meg som er sammen med en kompis nå. Vi er gode venner alle sammen og tenkte etterpå at om hun skjønner jeg har tatt den så blir jo det litt flaut. Hvordan levere den tilbake, eller skal jeg beholde den? Var en av mange like så ikke veldig synlig Anonymkode: 9f2c5...30b
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #2 Skrevet 3. mars 2021 Behold den, din gris. Anonymkode: 02627...054 6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #3 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Behold den, din gris. Anonymkode: 02627...054 😂 Anonymkode: 634fe...eb5
Jentegutt Skrevet 3. mars 2021 #4 Skrevet 3. mars 2021 Jajaja, helt greit, i kåtheten gjør man sære ting, tro meg jeg har gjort mye sært oppover🤣behold trusa visst du ikke vil at dette skal nå dagens lys. Jeg stjal min mors brukte truser da jeg var barn, var ikke det at jeg tente seksuelt på min mor, men det var lukten i hennes truser, de var fulle av utflod og lukten gikk rett i skrittet på meg, onanerte mens jeg lukter på trusene og strømpebuksene hennes (next to nothing) Dette er bare noe av det sære jeg har funnet på i rusen av kåtskap Så lenge ingen tar skade av ditt tenningsmønster er alt greit 😊 1
Milky Skrevet 3. mars 2021 #5 Skrevet 3. mars 2021 jentegutt skrev (3 minutter siden): Jajaja, helt greit, i kåtheten gjør man sære ting, tro meg jeg har gjort mye sært oppover🤣behold trusa visst du ikke vil at dette skal nå dagens lys. Jeg stjal min mors brukte truser da jeg var barn, var ikke det at jeg tente seksuelt på min mor, men det var lukten i hennes truser, de var fulle av utflod og lukten gikk rett i skrittet på meg, onanerte mens jeg lukter på trusene og strømpebuksene hennes (next to nothing) Dette er bare noe av det sære jeg har funnet på i rusen av kåtskap Så lenge ingen tar skade av ditt tenningsmønster er alt greit 😊 hva faen? Lukte og runke til moren din sine skitne truser? Det ts gjorde er jo ingenting i forhold til det😂 6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #6 Skrevet 3. mars 2021 Eh, nei. Er du hypp på å beholde det vennskapet, lar du den bli hvor enn du oppbevarer den, eller kaster den. Anonymkode: 5c9ff...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #7 Skrevet 3. mars 2021 Når hun bare lar verdisaker ligge og slenge kan hun skylde seg selv om de blir stjålet. Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet. Forhåpentligvis har hun lært og skaffet seg en safe å oppbevare trusene i. Anonymkode: 37b74...364
Jentegutt Skrevet 3. mars 2021 #8 Skrevet 3. mars 2021 Spicymami skrev (55 minutter siden): hva faen? Lukte og runke til moren din sine skitne truser? Det ts gjorde er jo ingenting i forhold til det😂 Jeg vet 😔 er ikke det jeg er mest stolt av i livet, men nå er det sånn at dette er noe jeg gjorde ofte over flere år, trøsten min er at det var lukten og ikke min mor som tente meg.Jeg er bare ærlig, som sagt så har min kåthet fått meg til å gjøre mye rart og sært oppover. 2
Gjest Paramount Skrevet 3. mars 2021 #9 Skrevet 3. mars 2021 Ta vare på den i tilfelle hun blir singel igjen. Da kan du vurdere om du skal levere den tilbake.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #10 Skrevet 3. mars 2021 Stjal sokkene til en venninne, for å kjenne hennes lukt. Truser blir for grisete... Og jeg var tenåring den gang... Anonymkode: fac26...08d
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #11 Skrevet 4. mars 2021 Spicymami skrev (6 timer siden): hva faen? Lukte og runke til moren din sine skitne truser? Det ts gjorde er jo ingenting i forhold til det😂 Eksen stjal BH-en til mora si når han var 6 så ja han er ikke alene 😅 Anonymkode: 50d95...525
3lis3 Skrevet 4. mars 2021 #12 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): I fjor sommer stjal jeg en truse fra tørkestativet til en "gammel venninne" av meg som er sammen med en kompis nå. Vi er gode venner alle sammen og tenkte etterpå at om hun skjønner jeg har tatt den så blir jo det litt flaut. Hvordan levere den tilbake, eller skal jeg beholde den? Var en av mange like så ikke veldig synlig Anonymkode: 9f2c5...30b Bare gi den til henne og si takk for lånet.
lh45 Skrevet 24. mars 2021 #14 Skrevet 24. mars 2021 (endret) Jeg tyvlånte nylontrusene og strømpebuksene til min stemor da jeg var 16 til 20 år gammel, runket og koste meg. Nå har jeg egne i en alder av 67... Endret 24. mars 2021 av lh45
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #15 Skrevet 24. mars 2021 Romantikken rundt dametruser er det bare menn som forstår. Kvinner har ingen forutsetning for å sette seg inn i dette. Anonymkode: f61c2...7f1 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #16 Skrevet 24. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Romantikken rundt dametruser er det bare menn som forstår. Kvinner har ingen forutsetning for å sette seg inn i dette. Anonymkode: f61c2...7f1 Romantikken? Anonymkode: f566c...e17
Bamseklemmer Skrevet 24. mars 2021 #17 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 3.3.2021 den 20.13): I fjor sommer stjal jeg en truse fra tørkestativet til en "gammel venninne" av meg som er sammen med en kompis nå. Vi er gode venner alle sammen og tenkte etterpå at om hun skjønner jeg har tatt den så blir jo det litt flaut. Hvordan levere den tilbake, eller skal jeg beholde den? Var en av mange like så ikke veldig synlig Anonymkode: 9f2c5...30b Haha, kjenner meg igjen da jeg stjal trusa til tanten min, ble litt skuffa da det luktet biotex av den🙈 Jeg synes du skulle ha hengt opp en 5 hundrelapp på klesnora hennes med en post-it med teksten: Takk for lånet😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå