Gå til innhold

ONS

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke forventinger har dere til ons? Gjør dere alt eller er det noe dere ikke er fortrolig med i den settingen? 

Anonymkode: 95b4b...773

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg ikke er 100% på at du er helt clean så er jeg sikkert jæv kjip å ha med å gjøre på ons, og er derfor jeg sjeldent har hatt det.

oralsex er helt utelukket da jeg ikke putter fremmede kuker i munnen og vil ikke ha fremmede tunger på meg heller

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri ONS aldri ! Hadde ikke klart å slippe løs den villheten jeg har inni meg med en fremmed mann. Må stole på mannen for å virkelig nyte, å skulle være mer dempet hadde ikke gitt meg noe.

Anonymkode: 147bb...aab

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Har aldri ONS aldri ! Hadde ikke klart å slippe løs den villheten jeg har inni meg med en fremmed mann. Må stole på mannen for å virkelig nyte, å skulle være mer dempet hadde ikke gitt meg noe.

Anonymkode: 147bb...aab

Jeg er litt motsatt her. Syns gjerne det er lettere å slippe seg løs og gjøre akkurat som man vil med en ny, fremmed partner. Da er det ingen forventninger eller etablert «rutine» som med en man dater

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
NysgjerrigPiken skrev (1 minutt siden):

Jeg er litt motsatt her. Syns gjerne det er lettere å slippe seg løs og gjøre akkurat som man vil med en ny, fremmed partner. Da er det ingen forventninger eller etablert «rutine» som med en man dater

Enig ass! 

Anonymkode: e02b8...ce2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker jeg var på jobbkonferanse på et hotell. En kvinnelig kollega, gift akkurat som meg, hadde vært med på flørting i forkant av turen. På natten hadde vi sex. På et tidspunkt trengte jeg inn i henne analt og avsluttet knullet på den måten. Morgenen etter lå jeg i en utendørs badestamp alene med et glis om munnen. Jeg tenkte på følelsen av å la det gå, uten kondom, bak der på henne. Følte meg helt konge. Og jeg visste at det var ny tur om en måneds tid (og ja, akkurat det samme skjedde da). Noen ganger er ONS helt fantastisk.

Anonymkode: ec25b...e76

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg husker jeg var på jobbkonferanse på et hotell. En kvinnelig kollega, gift akkurat som meg, hadde vært med på flørting i forkant av turen. På natten hadde vi sex. På et tidspunkt trengte jeg inn i henne analt og avsluttet knullet på den måten. Morgenen etter lå jeg i en utendørs badestamp alene med et glis om munnen. Jeg tenkte på følelsen av å la det gå, uten kondom, bak der på henne. Følte meg helt konge. Og jeg visste at det var ny tur om en måneds tid (og ja, akkurat det samme skjedde da). Noen ganger er ONS helt fantastisk.

Anonymkode: ec25b...e76

Det der er IKKE ons...

Anonymkode: bfd59...923

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.3.2021 den 19.43):

Hvilke forventinger har dere til ons? Gjør dere alt eller er det noe dere ikke er fortrolig med i den settingen? 

Lave forventninger. ONS er egentlig ganske uinteressant. Når man først har et ONS er jeg fortrolig med alt. 

Skrevet
Spicymami skrev (På 3.3.2021 den 19.47):

Hvis jeg ikke er 100% på at du er helt clean så er jeg sikkert jæv kjip å ha med å gjøre på ons, og er derfor jeg sjeldent har hatt det.

oralsex er helt utelukket da jeg ikke putter fremmede kuker i munnen og vil ikke ha fremmede tunger på meg heller

Helt enig her. Alt annet vil jo være russisk roulette. Et spill jeg ikke har sans for.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.3.2021 den 19.43):

Vet ikke hvorfor, men har sluppet meg mye mer løs på ons enn etter lengre tid i et forhold. Har gjort det meste, om ikke alt på ons, 69, anal, komme i munnen, bondage, spanking, you name it.

Skrevet
On 3/3/2021 at 7:43 PM, AnonymBruker said:

Forventningene er vel kanskje høyere og terskelen for å prøve nye ting lavere.

Har man ting litt utenfor A4 formatet man tenner på, kan man jo risikere mye mer med å ta opp i forholdet, i stedet for med et kortere bekjentskap hvor det ikke er samme katastrofen å bomme litt på dette. Det spiller ikke like stor rolle hva hun måtte tenke om det og meg hvis hun ikke deler interessen når man ikke har tenkt å dele all framtid med denne personen allikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...