AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #1 Skrevet 3. mars 2021 Hei! Jeg er på utkikk etter nye jobbsko da de jeg har begynner å bli utslitt, i tillegg til at de ikke er så komfortable. Jobber i butikk så det blir mye gåing på betong og tung løft. Noen som har tips til noen gode sko? Vil ikke at det skal være «store» sko, så de bør helst være smale og ikke så tykke. Er forresten mann. Tusen takk på forhånd! Anonymkode: fea9d...990
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 Hva med flip flops blir ikke tynnere en det Anonymkode: aa12a...ad2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 Gode joggesko er kanskje det beste for beina dine, men hvis det skal være litt mer stil finnes det jo skinnsko med demping fra fx Ecco Anonymkode: 03599...f27
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #5 Skrevet 7. mars 2021 Støtter forslaget om Hoka. Jeg har ingen egen erfaring med merket, men alle jeg kjenner som har Hoka-sko sier de er helt enestående. Selv er jeg veldig godt fornøyd med sko fra både Skechers og Clarks. Hvis man er på bena hele arbeidsdagen er det også smart å ha to par gode sko som man kan veksle litt mellom 😊 Anonymkode: 63850...719
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #6 Skrevet 7. mars 2021 Ecco er jo veldig populært blant resepsjonister og servitører. Vet flere som har begynt å sverge til Hoka også, men det er jo joggesko - så kommer vel an på hvor "casual" arbeidsplassen er. Anonymkode: f5358...f90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå